Ontvoerde Liefde "Deel 21"

325 14 0
                                    

Ik ga naar m'n huis en neem een hete douche. Na dat ik dat gedaan heb ga ik liggen op m'n bed en zet ik een leuke film op. Langzaam val ik in slaap. Wanneer ik wakker schrik kijk ik om me heen. Niemand?! Ik droomde dat iemand iets in m'n oor fluisterde. "Ontvoering? Gek geworden?! Al was het voor 2 dagen!" Hoorde ik een mannen stem in m'n droom zeggen. Ik weet van mezelf dat ik dat meisje niet moest ontvoeren, maar ik wou Samia niet kwijtraken. Nee, ik wou m'n 'populariteit' niet kwijtraken! Ik ben dom geweest, dat geef ik eerlijk toe. Ik moet dit echt aan Lamyae vertellen. Dan weet ze tenminste dat ik dit heb gedaan. Ik hoop dat ik haar niet kwijt raak, ze is alles voor me!

Lamyae:
Mijn ouders gaan vandaag naar m'n oma aangezien ze heel erg ziek zijn. Het kan dat ze daar een nachtje blijven slapen. Laila blijft thuis met me. Ik vraag Marwa ook om te komen. M'n broer gaat bij z'n vriend slapen en mijn andere broer woont al op zichzelf. Hij is nu al een half jaartje getrouwd. Wanneer Marwa er is behandeld ze me als een prinses! Ik hou van deze meiden. Marwa kijkt op en glimlacht.
Ik: is er iets?
Marwa: Misschien..
Ik: Zeg nou..!!
Marwa: Wail wilt langs komen..
Ik: WAT?!
Marwa: Ja hij zegt dat hij iets belangrijks kwijt moet aan je.
Ik: Maar stel dat iemand opeens weer thuis komt ofzo?

Ontvoerde LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu