Ma numesc Gracie si am 17 ani.Nu sunt o adolescentă obisnuită,chiar nu sunt.De ce?Pentru ca am cele mai nebune prietene,pe care le iubesc foarte mult si nu am o viata asa normala,cum probabil celelalte fete au.
Prietenele mele sunt:Alison ,Alice si Adelie.Ele mi.au fost alaturi in fiecare moment al vietii mele,ne cunoastem de când eram mici.Alison si Alice sunt vecinele mele,asa ca suntem prietene de când eram bebeluşi si mamele noastre ne scoteau in parcul din apropiere unde ne jucam cu papusi,iar de atunci suntem de nedespărţit.In schimb,pe Adelie o cunosc din generala si este singura persoana care a reusit sa ma faca sa am o perspectiva mai buna si mai optimista asupra vietii,de aceea o iubesc atât de mult.
In ultima vreme nu am fost in apele mele,am suferit foarte mult si am trecut prin multe momente proaste,printre care moartea bunicului meu,care m.a afectat foarte tare.Nu o sa pot sa trec peste niciodata,zilnic imi amintesc ziua in care a murit si toata înmormântarea.Când am primit vestea,vorbeam cu Adelie la telefon si pur si simplu nu m.am putut abtine sa nu plâng isteric,chiar,dar ma rog,nu prea vreau sa mai povestesc despre asta.
Acum viata mea este la fel de complicata si urata,dar ceea ce ma face sa ma simt mai bine este faptul ca sunt indragostita nebuneste de un baiat din liceu,Vincent.El este mai mic decât mine cu un an,fiind in clasa a x-a.Acesta este blond,cu ochii albastri,este superb.Este mai inalt decât mine si sincer,am ajuns sa il iubesc pentru frumusetea si caracterul sau.Mi se pare ca acest baiat ar putea sa imi faca viaţa mai frumoasa si pana acum ,am observat ca si el ma priveste insistent,dar oricum,nu cred ca va fi ceva intre noi vreodata.El este popular in liceu,iar eu nu sunt decât fata timida de la XI A.
Cum reusesc sa trec peste probleme?Ei bine,când ajung acasa si vad cei doi ochi mari,căprui ai lui Teddy,catelul meu minunat (si apropo singurul baiat din viata mea,in afara de tata,care ma iubeste necondiţionat)ma fac sa fiu mai fericita,dar totodată ma si întristează,pentru ca Teddy este batran si foarte bolnav.Il iubesc foarte tare si ma rog pentru el sa mai trăiască ceva timp sau cât vrea Dumnezeu,pentru ca daca se intampla ceva si cu el, cred ca o voi lua razna.
De ce sunt atât de nebuna?Pai ce persoana normala vorbeste cu constiinta ei si o mai numeste si Bummy?Nu întrebati de ce Bummy.I.am pus numele asta,pentru ca baietelul verisoarei mele,Alex sau Ally(asa spune el ca se numeste),de 2 anişori, il tot pronunta de când a inceput sa vorbeasca si ii spune asa lui Spiderman,deci...imaginati.va ce idee grozavă mi.a dat.
Mda...cam asta e viata mea in mare parte si imi doresc sa se schimbe,sa fiu si eu mai fericita,dar...
În ceea ce îl privește pe Vincent nu știu ce sa zic,adică cel puțin cred ca el nu prea îmi da importanta așa cum îi acord eu.In fiecare minut ,în fiecare secunda,în fiecare clipa mă gândesc la el.Poate o sa mă credeți idioata,mai ales ca nu am vorbit niciodată cu el,dar ati avut vreodată sentimentul ca un băiat este potrivit pentru tine,pentru ca asta iti dicteaza inima și simți de parcă sunteți făcuți unul pentru altul?
Nu înțeleg de ce sunt atât de obsedata de tipul ăsta? Adică nu mi s.a întâmplat niciodata sa plac un băiat incontinuu un an de zile.Totusi mi se pare ca totul e în zadar.
Eu una mă agit într.una sperând ca o sa am curajul sa vorbesc cu el,dar se pare ca nu pot sa fac asta. Mă intimidează prea tare,așa ca mai bine nu...
Din ce am văzut și el mă privește într.un mod aparte și am început sa cred ca poate si el simte ceva pentru mine,dar cu toate astea ar fi putut sa mă bage el în seamă, având în vedere ca este băiat,dar probabil îi e frica de ce ar crede prietenii lui.
Wow!Și eu care credeam ca o sa am ocazia sa vorbesc cu el vreodată.Se pare ca zicala "Niciodată sa nu spui niciodată " nu se aplica și în cazul meu.
La media este Teddy.
CITEȘTI
Live For Love ♥
RomanceAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...