Capitolul 55

332 22 7
                                    

Ma trezesc buimacita intr.o camera de hotel. Ma uit in stanga si in dreapta incercand sa.mi amintesc ce caut aici. Barbatul acela fioros m.a adus, desigur. Astept sa vad daca vine cineva si cum nu e nimeni in camera, ma ridic ametita. Eram atat de ametita de parca as fi primit una in cap, probabil asta s.a intamplat...

Ma indrept spre fereastra si tot ce vad in fata ochilor este o plaja. Ce dracu' caut aici? Nu pare a fi in România si nici nu.mi dau seama daca este mare sau ocean, dupa palmierii de pe plaja, sigur este ocean. Daca asta e o surpriza pe care mi.a facut o iubitul meu e ok, dar modul de a ma lua pe sus si a ma speria, nu e chiar foarte dragut.

Ma linistesc si astept cumintica sa vina Ed sa vada ca m

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma linistesc si astept cumintica sa vina Ed sa vada ca m.am trezit. De.abia asteptam sa ma iau de el si sa.i spun ca tipul ala chiar m.a lovit. Hmm! Poate asta face parte din plan , poate tipul deghizat este Jason sau unul dintre prietenii nostri si au vrut sa ma sperie.

Trec aproximativ două ore si niciun Ed, Jason, chiar si Vincent sa fie, dar se pare ca au uitat de mine. Dupa cateva minute, usa se deschide. Ma panichez cand pe ea intră o matahala. O, nu! Asta clar nu mai e de gluma, imi spun si incerc sa.mi pastrez calmul.

-Oo! Te.ai trezit, papusa?spune si.si trece mainile murdare prin parul meu.

-Cine esti? Ce vrei de la mine?

-Seful meu o sa.ti spuna de ce te.am adus aici...

-Si cine este seful tau?intreb curioasa.

-Eu, se aude o voce cunoscuta din spatele matahalei.

Se apropie tipul necunoscut si realizez ca este Justin. Am crezut ca leșin. Nu.mi venea sa cred ca Justin ar putea sa.mi faca asta.

-Justin?intreb uimita. Ce? De ce m.ai adus aici? Nici macar nu stiu exact unde suntem...spun furioasa.

-Shhh!imi pune un deget si.mi apasa pe buze. Poti pleca, Steve!porunceste Just spre matahala, iar acesta da din cap si iese.

-Justin?ii strig numele si simt cum obrajii mei sunt invadati de lacrimi.

-Nuu, iubire! Nu plânge, te rog!ma implora cu ochii mari si de cand imi spune el mie "iubire"? Nu suport sa te vad plangand, te rog!imi sterge lacrimile.

-Nu.mi spune "iubire"!ii dau o palma peste fata, iar el imi strange mana puternic.Singurul care imi spune " iubire" este Edward, tu si Vincent nu ati fost suficienti de buni ca sa.mi puteti spune asa. Nu meritati!ma rastesc eu.

Justin lasa privirea in jos si.mi spune ca suntem in Malibu, California, apoi a iesit grabit trantind usa. Ce? California?

Nu stiam ce sa fac, nu stiam daca am telefon aici. Am cautat peste tot, dar n.am gasit. Nu stiam cum sa.i spun lui Edward, probabil se ingrijora. In ciuda minunatului peisaj si a Californiei, nu.mi doream sa fiu aici, mai ales fara Ed. Voiam inapoi acasa, nu sa raman aici cu Justin pentru tot restul vietii , iar prietenii si familia mea sa nu mai stie de existența mea.

In jumatate de ora Just s.a intors. Mi.a aruncat in brate un sandvis si o sticla de apa minerala, iar eu le.am aruncat pe jos chiar daca muream de foame.

-Nu mananc pana nu.mi spui de ce m.ai rapit, Just ia sticla si sandvisul si le pune pe o masa.

-Grace! Te iubesc mult! Nu te.am putut uita in perioada asta de timp, vreau sa o luam de la capat cu totul, sa fiu numai al tau. Nu am mai fost cu nicio alta fata de cand am plecat, tu esti singura mea iubire,intelege!Te implor!

-Poftim? Justin esti nebun? Tu nu intelegi ca eu nu te mai iubesc, nici macar nu cred ca am facut.o vreodată cu adevarat. Uita ce a fost intre noi, uita ca as putea fi acum cu tine. Singurul pe care il iubesc si este totul pentru mine este Ed, te rog, daca tii la mine, du.ma inapoi acasa!il rog plangand.

-Nu! De ce vrei sa te intorci cand eu iti pot oferi totul aici? Iubire, bani, orice , orice iti doresti...spune si.mi ia mana intre ale sale.

Il priveam atenta la orice gest de.al lui. Cred ca o luase razna, pentru ca nu intelegea ca nu.mi doresc nimic din ce.mi poate oferi. Singurul lucru pe care mi.l doream era sa ma intorc acasa, atat. Doamne! Cred ca Ed este foarte nelinistit.

-Uite, Justin! Imi doresc...spun si.mi trag răsuflarea, iar el ma privește fără sa clipeasca ... Imi doresc sa ma intorc acasa la iubitul meu.

-Nu!se rasteste la mine, crezand ca o sa ma loveasca. Nu! Nu te mai intorci la el. O sa fi a mea pentru totdeauna si o sa fi fericita, iti promit!spune si.mi da din nou sandvisul, dar il țin degeaba in mana ca mi.a pierit pofta de mancare, singurul lucru pe care mi.l doream era sa mor daca eu nu ma intorceam la iubirea mea.

-Justin?Cum sa fiu fericita daca nu te pot iubi?il intreb printre hohotele de plans si parca si lui ii venea sa planga, dar dintr.odata incepe sa rada isteric.

-Da?intreaba ca un psihopat. Daca nu ma poti iubi, atunci vei vedea tu, iubire, spune si.mi prinde parul la spate, apoi imi indeasa sandvisul in gura. Dupa ce mananc fortat, imi șoptește: Oricum acasa nu te vei mai intoarce, jur! Bucura.te de noua ta casa, ma saruta pe obraz si iese din incapere.

Incep sa urlu si ma prabusesc pe podea. Inchid ochii si iar totul devine in ceata.

Gata si cu capitolul 55. Sper ca v.a placut si va multumesc din nou, pentru ca cititi. Va pup! 😘😘


Live  For Love ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum