Ajungem in fata casei inchiriate de pe insula. Descuie usa si ma ridica in brate in stil mireasa pentru a ma trece pragul. Ma arunca pe canapea si isi da sacoul jos, lasandu.l sa cada pe podea. Se urca deasupra mea, iar eu il privesc senzual. Eram emotionata si nu intelegeam de ce, nu era prima oara in care eu si Ed trebuia sa ne "cunoastem" mai bine.
Imi deschide rapid fermoarul si arunca si rochia mea alaturi de sacoul sau pe jos. Indraznesc sa i desfac nasturii de la camasa si ma joc putin cu el ca sa.l excit mai tare. Il sărut pasional pe gat, imi infig degetele in parul sau rasfirat , apoi il zgari usor pe gat, facandu.i pielea de gaina. Incepem sa ne sărutam ca de fiecare data, el savurandu.mi buzele si devorandu.mi.le pe rand.
Mă ridica de pe canapea, tragandu.mă intr.o secunda cu brațul sau puternic si urcam la etaj in camera noastră. Ne trantim in pat si incepem sa ne sărutam din nou. Acum incepe un joc tandru si pasional in care buzele si limba se lupta pentru suprematie.
Scapa si de ultimele ramasite de haine de pe noi si începe sa.mi depună sarutari apasate pe tot corpul:pe gat, pe sani, pe abdomen, apoi se intoarce din nou la sani si incepe sa.i muste privindu.ma patrunzator in ochi. Las sa.mi scape cateva mici sunete de placere si simt cum inima bate cu putere, din ce in ce mai repede. Isi muta mainile pe fundul meu si ma trage mai aproape de corpul sau, in special de o anumita zona, care se pare ca iesea cam mult in evidenta.Ma patrunde usor, iar apoi incepe sa faca miscari din ce in ce mai rapide. Amandoi ne simtim foarte bine de parca suntem pe alt taram, pe taramul placerii si ne dorim parca ca totul sa nu se mai termine. Ed este deasupra mea si mereu imi șoptește la ureche sau ma saruta pe gat. Stie cum sa ma faca sa ma simt in al noualea cer. Ma simt asa micuta si firava, mai ales ca nu pot vedea nimic din cauza spatelui sau lat si muschiulos care efectiv ma acopera.
Adorm obosita dupa o noapte minunata petrecuta cu sotul meu, da de acum il pot numi asa.
Ma trezesc goala, dar sunt acoperita de cearșaf, Ed ma invelise peste noapte. Mi.e lene sa ma ridic din pat , asa ca ma intind si ma asez pe partea dreapta mai bine. Usa se deschide si in camera intra iubirea mea frumoasa, infasurat cu un prosop doar in partea de jos, lasandu.si abdomenul perfect la vedere si facandu.ma pe mine sa ma holbez incontinuu. Imi venea sa sar pe el direct si sa.i dau jos prosopul ala pe care nu intelegeam de ce il tine, fiind singuri in toata casa, iar eu eram , de asemenea, dezbracata, dar ma rog...
-Neata, ingeras!ma saluta si se asaza langa mine, dupa ma saruta scurt pe buze.
-Hello, iubi!zambesc in semn ca mi.a plăcut extraordinar de mult ce am facut azi.noapte.
-Cum te simti, babe?imi zambeste si el, descoperindu.si dintii albi, perfecti.
-Ma simt cea mai speciala femeie din lume, pui. Tu ma faci sa fiu asa, spun si il imbratisez, dar brusc cad pe ganduri, lasand privirea in jos.
-Ce e , gurita?observa el.
-Nimic, raspund sec.
-Ziiii!imi ordona el.
-Totusi...zic slab. Daca la un moment dat o sa te plictisesti si tu de mine, daca iubirea noastra se va termina, pentru ca poate.ti vei dori pe cineva mai bun ca mine?
-Poftim? Iubirea mea pentru tine este nemarginita si asa va fi mereu. Altcineva mai bun ca tine nu exista , pui. Te rog, încetează cu porcăriile astea. Nu ai incredere in mine?
-Ba da! Doar ca nu vreau sa te pierd vreodată. Te iubesc prea mult, daca as avea cu ce sa compar dragostea pe care ti.o port, dar nu pot prima in cuvinte.
-Stiu, pui! Si eu , la fel! Asa ca nu o sa ma pierzi niciodata, deja suntem si aproape casatoriti, nu ai de ce sa te ingrijorezi, imi spune, ma strange tare la pieptul sau si apoi ma saruta patimas.
Gata cu capitolul 59 si vreau sa va anunt cu parere de rau ca acesta este penultimul capitol.Va multumesc enorm ca ati citit si v.ati dedicat o parte din timpul vostru pentru a.mi citi cartea. Va pup si apreciez! 😘😚
CITEȘTI
Live For Love ♥
Roman d'amourAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...