Dupa doua luni:
Incepusem sa cred ca sunt facuta doar sa sufar, pentru ca de bucurii nu prea am avut parte. Acum, in schimb, realizez ca regret ca am inceput sa cred asta, pentru ca am cunoscut, atasat si iubit persoane care nu au facut decat sa.si bata joc de mine, nimic mai mult.
Il privesc in ochii sai frumosi, care nu fac decat sa ma priveasca incontinuu, având puterea de a ma intimida. Da, el m.a facut sa trec peste tot, sa fiu cum eram inainte, m.a ajutat sa trec de perioada : fata depresiva care a ajuns sa.si doreasca sa moara din cauza ca fosta ei iubire a tradat.o. Totusi am incetat sa ma mai gândesc la Vince, la Justin, dar de la el nu.mi pot lua gândul.
Edward e foarte protector si chiar ma iubește cu adevarat. Este genul de băiat pe care mi.l doream dintotdeauna. Cred ca a sosit momentul sa nu.mi mai ascund sentimentele. Gata cu suferinta, doar vreau sa fiu fericită alaturi de el.
Mi.a aratat toata dragostea de care am nevoie, iar eu am tinut in mine. Mi.a fost teama de inca o dezamagire, dar el chiar nu mi.ar face asta niciodată.
Zambetul lui ma inveseleste, atingerea lui ma innebuneste si cand ma strange in brate sau ma saruta apasat pe frunte e un sentiment atat de placut incat mi.as dori sa nu se mai termine.
Imi doresc atat de mult sa.i arat ca si eu tin la el, la fel de mult cum el ține la mine, dar nu mai stiu cum sa fac asta. Nu mai stiu cum e sa iubesti, dar azi sunt hotarata sa incep sa retraiesc din nou acest sentiment, sunt pregatita.
Ma ia de mana si ma ajuta sa cobor scarile.
-Esti gata?ma intreaba Ed si porneste cronometrul.
Vrem sa ne doboram recordul la alergat si am pornit. Dam cateva ture de parc si se pare ca am reusit. Ed ma imbratiseaza si ma priveste senzual. Ahh! Imi doresc sa.i sarut buzele, dar nu pot, nu sunt suficient de curajoasa. Se apropie usor de fata mea, dar eu intrerup tot. Normal! Ce putea Gracie sa faca?
-Mi.e sete!spun si ma indrept spre tasnitoarea din parc.
Edward ma urmeaza si asteapta sa termin de baut. Vine si el , lasandu.l sa se hidrateze, dar cand mi se pare ca a terminat, ma apropii de el si incepe sa ma stropeasca cu apa, iar ca sa nu fiu mai prejos , fac si eu asta, udandu.ne din cap până in picioare.
Ne.am jucat si alergat prin parc ca niste copii mici toata ziua, nici nu am observat cat de repede a trecut timpul pana cand soarele a apus.
M.am intins pe iarba si el s.a pus langa mine. Ne priveam in ochi, dar nu reactionam niciunul. Am inceput sa.mi reamintesc cateva momente cu Vince si lacrimile si.au facut aparitia numai decat.
-Ce e, Grace? Ce s.a întâmplat?ma intreaba Ed ingrijorat si incepe sa.mi stearga lacrimile de pe obrajii care.mi ardeau.-Nimic, raspund sec.
-Inca te mai gandesti la el? Pe bune, Grace?las privirea in jos. Știi? Credeam ca l.ai uitat. Un om ca el nici macar nu merita sa te gandesti la el, iar eu...se opreste.
-Tu ce?
-Eu credeam ca poate noi... Dar tu inca il iubesti... Ok!
-Doamneee, Ed! Il urasc din tot sufletul meu, nu.l iubesc. Plang nu ca mi.e dor de el, plang , pentru ca am fost proasta. Regret ca n.am gasit baiatul potrivit mai devreme, dar a meritat asteptarea...
-...ma priveste cu o spranceana ridicata, neintelegand ca e vorba de el.
-Ma refer la tine, fraiere!spun si se napusteste asupra buzelor mele.
Sarutul sau este atat de pasional incat mi se inmoaie tot corpul. Ma musca tandru de buza de sus si incep sa gem de placere. Mai ca nu mai puteam sa ma tin pe picioare, dar nu.mi doream ca sarutul sa se oprească. Era ca si cand,sarutul ala ar fi fost ultimul lucru de pe pamant pe care trebuia sa.l mai fac. In final, ne despartim cand avem nevoie de aer.
Ed ma duce acasa, iar pe drum amandoi am fost foarte tacuti. Asteapta sa.l salut, dar nu spun nimic si doar il sarut scurt, apoi intru in casa.
Chiar nu am mai simtit de ceva timp fluturașii aceia in stomac, aproape ca uitasem cum e sa saruti.
Hey! Imi pare rau ca nu am mai postat de mult, dar e perioada tezelor si nu prea am mai avut timp. Va pup!! 😍😍😘😘
CITEȘTI
Live For Love ♥
DragosteAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...