*
Dupa câteva ore ajung acasa.Ma schimb în niște haine mai comode,asta însemnând o pereche de colanți albastri cu model floral și imi iau o bluza larga,alba,care are spatele din dantela ,vestimentaţia in care ma simt cel mai bine,astfel incat as putea sa o port si zi ,si noapte.Imi fac un ceai cu aroma de fructe si ma asez in mijlocul patului,pun cana cu ceaiul fierbinte deoparte doar pentru a evita sa nu o vars pe mine si imi iau telefonul . Astept sa se conecteze la reţeaua de internet,care acum când aveam cel mai mare interes se conecta foarte greu,dar peste câteva secunde se incarca si primul lucru pe care il fac este sa imi verific printre zecile de notificări de pe Instagram si Twitter,Facebook.ul.Observ multi baieti care imi trimisesera cerere de prietenie,dar niciun Vincent.Astept câteva minute sperând ca o sa imi trimita,dar nimic.Imi pun telefonul pe pat si ma intind,încercând sa ma relaxez si imi propun sa adorm,dar nu pot.Imi trec printre tot felul de gânduri,unul fiind ca de ce ar baga.o in seama un tip atât de superb,magnific,perfect ca Vince pe o tipa asa ciudata ca mine,probabil de.aia nici nu imi trimisese pana atunci.Ca sa uit,m.am gândit ca mai bine as merge sa cumpar câteva chestii pentru petrecerea in pijamale de diseara,dar nici bine nu uitasem ca:
"Vincent Ryan ti.a trimis cerere de prietenie".
In momentul ala am inceput sa tip ca o descreierata ,de cred ca ma auziseră si vecinii,dar nu imi pasa de nimic,mai ca imi venea sa plâng de fericire,dar Bummy urla la mine sa ma opresc:"Hooo,nebuno !Ca trezesti si mortii.Accepta.i odata cererea si nu zbiera ca o idioata."Avea dreptate,i.am acceptat imediat ca sa obeserve ca sunt online.Ma gândeam sa il salut,dar mi.am zis sa imi păstrez rabdarea si sa astept sa faca el primul pas,dar am regretat,pentru ca a iesit imediat dupa ce imi trimisese cererea.M.am gândit ca poate are treaba si nu poate sa intre,dar nu m.am asteptat ca in urmatoarele doua ore sa nici nu intre o secunda,ceea ce m.a cam intristat.
**
La ora 19:30,fetele au venit la mine si când am auzit soneria,m.am dus sa le intampin.Le.am imbratisat pe fiecare,iar când am ajuns la Lydia am observat ca nu mai era asa trista.
-Ma bucur ca esti mai vesela!
-Mda...pai ne.am impacat si ...
-Poftim???
OMG!Ce dracu ' au fetele astea de iarta asa usor?De ce se înmoaie asa repede in fata lor când vin si isi cer scuze pampalaii aia?Mai intai Alison,acum Lydia ?WTF!Ma dispera fetele astea.
Le.am spus sa urce treptele scării cu grija,pentru ca sunt foarte abrupte si sa se duca in camera mea.Acestea s.au instalat repede si s.au asezat fiecare in ordine ca la grupa pregatitoare pe pat,asteptând ca eu sa pornesc DVD.ul si sa inceapa filmul.Am hotarat sa ne uitam la "Drag me to hell ".Fetele se ascundeau de fiecare data la o scenă mai palpitantă,dar eu nu ma puteam concentra si nu eram deloc atenta la film.La un moment dat mi.am dat seama ca rontaiam destul de enervant floricelele ,dar nici nu.mi dădeam seama.Gândul meu era numai la el.Imi doream foarte tare sa.mi spuna macar un "hey " sau un "buna" ceva,orice.
-Grace!Hello?imi atrage Adelie atentia.Ce e cu tine?
Preferasem sa nu le spun inca fetelor de cererea primita ,pentru ca sigur ar fi inceput sa ma terorizeze sa vorbesc eu cu el.
-Da,Grace!o aproba pe Ad,Alice.
-Hm?!Ce?intreb eu derutată,nici macar nu le auzisem.
-La ce te gândesti sau mai exact la cine?intreaba cu o voce vicleana,Lydia si ca sa le stârnească interesul celorlalte fete.Te.a bagat in seama cineva anume?spune ea apasat ca sa isi dea seama toata lumea despre cine e vorba.
-Ce?Si mie nu mi.ai spus?intreaba Alison,facand botic ca un copil mic.
-Ce?Nuuu!spun eu aproape fara sa respir,sperând sa nu.si fi dat seama.
-Sigur?
-Mhmm!răsuflu usurata.
Dupa câteva ore ,fetele au adormit,cu exceptia mea cu toate ca mâine mergeam la scoala.
Deodată pe la ora 00:00 aud vibrand telefonul si ma ridic cu grija ca sa nu le trezesc pe "frumoasele adormite".
OMG !Mesaj de la Vincent:
El:Hey !Buna,Grace!Esti acolo?
Eu:Heeeeey!Buuna !
El:Ce mai faci?
Eu:Bine!Tu?
El:Bine!Poti sa.mi dai numarul tau,te rog?Ca sa vorbim pe wapp .
Mai aveam putin si lesinam .
Eu:Sigur!ii raspund si ţineam telefonul strâns in mâna,pentru ca tremuram.
Ii dau numarul si am verificat de doua ori ca sa ma asigur, ca de emotie sa nu i.l fi dat gresit.
Mesaj pe wapp:
-Bun!Acum putem vorbi aici,e mai comod.
-Cum de inca nu dormi la ora asta?il intreb eu grijulie.
-Pai nu prea am somn si ma gândeam sa te intreb acum câteva chestii pentru chestionar.
Asta vroia el sa ma întrebe si eu care credeam ca...
-Aaaaa,corect!Chiar vrei acum? Este cam târziu si trebuie sa ma culc.Ma trezesc devreme mâine.
-De fapt,azi!E 00:30.Nu ,adevarul e ca nu vroiam sa te intreb chestiile alea acum.
-Ok!Azi, dupa prânz ,o sa fiu la dispozitia ta,asa ca poti sa ma întrebi orice!Vorbim mai incolo.
-Ok,dar Grace?
-Da?
Dupa 10 minute:
-Mmmm...Nimic ,lasa!Sa dormi bine,odihneşte.te!
-Mersi!Noapte bună!
Oare ce o fi vrut sa ma întrebe?Ooooo!Sunt atât de curioasă sa aflu,dar pentru moment eram fericita ca vroia sa vorbeasca cu mine si atat.M.am tot gândit la ce ar fi vrut sa.mi spuna,dar am adormit si eu langa fetele mele.
La media my love.Pupici !!!♡♡♡♡♡
CITEȘTI
Live For Love ♥
عاطفيةAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...