Capitolul 24

412 29 0
                                    

            În ultima vreme m.am apropiat prea mult de Justin,dar nu în alt mod mai mult decât un prieten.Am vorbit pe ascuns mai mereu,pentru ca nu as dori ca Vince sa afle și sa creadă ca îl înșel cu Justin.In plus,Vincent a început sa se înțeleagă bine cu el doar de dragul meu,iar când orele noastre coincid mergem toți trei împreună la fumat.E ok sa știu ca Vince are încredere mine,dar nu fac o crima ca vorbesc și cu Just.El adora sa vorbească cu mine și mă simt bine când vorbesc cu el,mă face sa rad mai tot timpul și poate am început sa.l plac doar puțin,cred.

              Mesaj pe wapp de la Just:
             -Hey!

             -Hey,Just!Ce mai faci?

             -M.am plictisit și ascult muzica...Tu?

             -Ce gen de muzica?

             -Trap.De ce?

              -OMG!Ador trap.ul.Eu și Vince ascultam incontinuu.

              -Serios?Drăguț...

              -Mhm...

              -Asta e încă un lucru pe care il avem în comun.

              -Stiu.Tu zici ca ești eu în varianta feminina.

               -Grace?Pot sa te văd pana vine Vincent de la liceu?Am ceva pe suflet și vreau sa vorbesc cu tine.Se poate?

                - Sigur!Unde?

                - Vreau sa mergem într.un loc drag mie .O sa ne duca un prieten cu mașina .Sa fii gata la 16:30,ok?

                 - Ok.Te pup!Pa!

                -Pa,Grace!

                Am început sa mă pregătesc și i.am trimis un mesaj lui Vincent ca voi ieși cu Adelie ,pentru ca nu ne.am mai văzut de mult .Știu ,e groaznic ca îl minteam, dar nu cred ca ar fi putut înțelege relația de prietenie dintre mine și Just.Nu vreau sa renunț la el,e un băiat prea bun și sensibil,cu toate ca nu arata,dar...

             Mi.am pieptănat parul și l.am îndreptat, lasandu.l liber pe spate,apoi mi.am făcut machiajul meu obișnuit și m.am îmbrăcat cu o pereche de jeansi albi  cu talie inalta la care am asortat un tricou de  aceeași culoare și l.am băgat înăuntru în blugi,iar pe deasupra am ales sa port un cardigan bej.Am încheiat cu nelipstii conversi albi ,mi am luat telefonul și am ieșit grăbită din casa pentru a nu da ochii cu părinții mei și sa afle ca de fapt nu mă văd cu Ad.

            În fata casei era Justin sprijinit de un Ford alb.Era superb imbracat ca de obicei,iar ochii săi căprui deschisi erau evidentiati de razele de soare palide.

             - Hey,frumoaso!îmi spune cu zâmbetul pe buze,iar fata parcă i se luminează când mă vede.

             - Hey,Justin!spun si il îmbrățișez,ținându.ma strâns la pieptul sau câteva secunde,dar suntem întrerupti de sunetul claxonului mașinii prietenului sau,Marcus,care nu mai avea rabdare sa mergem.

              Il salut și pe acesta și urc pe locul din spate din mașină,fiind imediat urmată de Justin.Ma simțeam diferit de bine când mă strangea în brațe. Mă simțeam ca un copil mic în brațele mamei,sentiment pe care nu.l simt în preajma lui Vince.El mă face sa mă simt iubita și protejata ,dar ciudat e ca nu credeam vreodată sa mă simt așa bine în brațele altui baiat,în afară de my love,ceea ce îmi pune câteva semne de întrebare.

Live  For Love ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum