Capitolul 25

410 27 0
                                    

           -Neata,iubirea mea!imi sopteste Vincent tandru.

           -Neata,iubire!

           Încă mă pierd în marea din ochii lui care mă privesc neîncetat cu pasiune și cu aceeași dragoste pura.Vincent mă iubește nespus de mult și eu la fel.Regret ca am încercat sa văd cum sunt buzele altuia,regret ca acum iubirea vieții mele ar fi putut sa nu mai fie aici și sa mă strângă la pieptul sau unde mă simt cel mai bine.

            Vincent ma saruta apasat și încearcă sa mă facă sa mă ridic din pat,pentru ca, chiar dacă ,era weekend trebuia sa pregătim micul dejun și sa facem alte chestii interesante pe care le plănuisem împreună.Asa ca mă ridică în brațe și mă duce în baie unde ne facem amândoi rutina.Eu îi fac lui parul aranjandu.l într.o parte așa cum îmi place mie,iar el îmi împletește parul meu lung,brunet și des.Baiatul ăsta se pricepe la orice și mă tratează ca pe o prințesa ,nu știu ce mi.as fi putut dori mai mult.

           Mergem în bucătărie unde ne bem cafeaua și apucam sa tragem câte un fum fără ca părinții sa ne vadă, iar apoi ne apucam de clătite. Clătitele ar fi ieșit doar dacă nu ne.am fi comportat ca la grădiniță, adică sa ne aruncam faina în fata și sa ne mânjim cu finetti.

            -Hmm!Îmi plac buzele tale așa mult,îmi spune Vince după ce mă sărută și mă șterge la gura de finetti.

           -Sunt dulci de la ciocolată, love!

           -Tot timpul sunt dulci...

           Mă sărută din nou la fel de bine,făcându.ma sa mă topesc și își strecoară mana pe sub bluza mea reușind sa scape rapid de ea,apoi continua cu pantalonii de pijama și rămân doar în lenjeria intima.Ciudat e ca noi vroiam sa continuam în bucătărie ,dar suntem întrerupti de telefonul sau.

            -Salut,frate!spune incantat,dar totodată ironic,pentru ca ne întrerupse cel care era la telefon,adica Kevin.Poftim?Oooo!Venim imediat.

           -Ce s.a intamplat?spun ingrijorata după ce Vince închide.

           - Alice trebuie sa nască si trebuie sa mergem la spital.

           -O,Doamne!spun și încep sa tremur de parcă eu eram cea în cauza.Merg sa mă îmbrac si plecam imediat.

          -Da pai eu am o idee...O sa.l iau pe Jason si dupa ce va lăsam pe tine și pe Alison la spital,mergem sa.i amenajam camera fetiței.O sa o vopsim și o sa.i luam multe jucării, un pătuț și multe alte chestii.

           - Bună idee,love!

           Ma uitam în privirea lui Vince era așa bucuros pentru cei doi si știu ca și.ar fi dorit enorm ca eu sa fiu în locul lui Alice și el în locul lui Kevin ,dar noi mai avem de așteptat pana vom deveni părinți, cu toate ca ne dorim foarte tare,dar toate la timpul lor.Este un sentiment plăcut sa fii părinte și odată cu venirea pe lume a copilului trebuie sa te maturizezi și sa ai anumite responsabilități.

              Am ajuns la spital unde am aflat ca Alice deja o născuse pe micuța Elly.Am intrat în salon și i.am oferit un buchet mare de trandafiri roz proaspetei mămici, care era epuizata după câteva ore bune de travaliu.Si eu și Alison am început sa plângem când am văzut.o pe micuța ca statea pe pietul mamei sale si începuse sa plângă,probabil fiindca îi era foame și vroia ca mami să o hrănească.Dupa ce i.a dat sa mănânce,m.am oferit sa o iau in brate si sa încerc sa o adorm.Imi tremurau mâinile sa țin în brațe o așa mica fiinta al cărui chip căpătase toate trăsăturile frumoase ale mamei sale și năsucul perfect al tatălui ei,de asemenea si culoarea parului.

             -Elly?spun emoționată. Ce faci, frumoaso? Vrei sa faci nani?încercam să vorbesc cu suflețelul plăpând când întorc capul și.l văd pe Vince care mă privea de la ușă. Era la fel de emoționant, iar ochii săi i se umplusera de lacrimi privindu.ma în acea ipostaza.S.a apropiat și m.a sarutat pe frunte.

           - Ai fi o mama minunata,love!îmi șoptește și îmi zâmbește sperând ca o voi da sa o tina si el pe fetiță.

             Când am avut ocazia astfel încât sa nu ne auda cei doi parinti l.am întrebat dacă a rezolvat cu camera fetiței și era foarte mândru de munca depusă.

              După ce au ieșit din spital Alice și Elly, am mers la ei ca sa le vedem reacția în privința camerei amenajate.

               - Ouuu! Va mulțumesc,prieteni!spune Alice,curgându.i  o lacrima pe obrajii îmbujorați.

             Așa e ,camera era tapetata cu un model roz ,luminata și frumos aranjata,patul fiind de aceeași culoare predominanta în toată camera,la fel și draperiile.Jason și my love s.au întrecut pe sine de data asta, făcând totul perfect.

au întrecut pe sine de data asta, făcând totul perfect

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

       

La media este Elly.😍😍😍😘😘
 

             

Live  For Love ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum