Alice si Kevin ne.au invitat la o petrecere organizata in cinstea copilului care urma sa fie adus pe lume.Exact cum am simtit va fi fetita .Cred ca va fi una foarte nazdravana la ce părinti are.Alice e in culmea fericirii si de.abia asteapta sa cumpere rochite si fustite,apoi sa.i împletesca parul si atunci când va creste mare sa vorbeasca cu ea despre baieti.E un sentiment tare placut si astept cu nerabdare ziua in care voi deveni si eu mama,dar momentan,oricât mi.as dori,nu vreau un copil asa devreme,la o vârsta atât de frageda.Cu toate ca nici Alice nu este foarte mare,adica are 18,iar Kevin 19,nu are ce sa mai faca si ar fi pacat sa avorteze copilul,ceea ce nu.si doreste si nu se pune in calcul.E ok ca părintii o sustin si totusi e putin cam naşpa ca trebuie sa se lase de scoala,dar...Cu venirea fetiţei pe lume,cei doi,care nu sunt deloc maturi,vor realiza ca vor aparea cât mai multe responsabilităti.
Ne.am imbracat frumos si eu,si Vince,adica am optat pentru o rochie destul de scurta,neagra cu un decolteu avantajos ,iar Vince ,ca de obicei,blugi,o camasa ,tenesi si a adaugat un papion alb cu buline rosii,foarte dragut .Dupa ce mi.a luat o ora sa ma machiez si sa.mi fac parul,am plecat spre casa celor doi.
Acestia ne.au intampinat veseli,iar noi i.am felicitat si imbratisat.Alice era foarte frumoasa ,fiind imbracata intr.o rochie stramata ,roz,care.i pune in evidenta rotunjimea burticii ei micute .Am strâns.o in brate si i.am pus mâna pe burtica sa vad daca fetita se misca,dar nu am avut sansa sa o prind in actiune .M.am intors sa.l tin de mâna pe my love si i.am urmat pe Alice si Kevin in camera de zi imensa unde se tinea asa-zisa petrecere.Ma asteptam sa vad baloane,cadouri si alte chestii specifice unui astfel de eveniment,dar in toata camera se simtea mirosul puternic de fum de tigare si alcool.
-Iubire ,vezi sa nu se ia!imi sopteste Vincent in drum spre gasca si imi afiseaza un zâmbet pervers,referindu.se la gestul meu de a.i pune mâna pe burta lui Alice .
In sfarsit ne strecuram printre zecile de persoane care dansau ,persoane necunoscute de altfel,printre care si cam multe tarfulite care se frecau de tipi,dar in fine,probabil prieteni fotbalisti de.ai lui Kevin ,care au venit cu curvele alea,asa si cum spuneam ,ajungem la grupul nostru .Ii salutam pe toti,iar baietii se apuca de treaba,adica de baut.Ma asez pe picioarele lui Vincent si ii cer o tigare pentru a incepe distractia cum se cuvine.
-Doar una!imi spune si o baga in gura sa ca sa mi.o aprinda ,dar este un prilej bun ca sa traga si el putin .
I.o trag din gura si incep sa trag fumul,o simpla chestie,care sincer o fac din plictiseala si nu vad nimic interesant in a fuma,dar na...Incerc sa fac cerculete ,dar nu prea imi iese,amuzandu.i pe prieteni ,iar Alison vine si mi.o smulge din gura ca sa.mi arate cum se face.Apoi Adelie ne trage de mâna sa mergem sa dansam si ajungem fix in centru departe de ochii baietilor ,care incepusera sa fie cu ochii in patru ca nu cumva sa se dea cineva la noi.Dansam pe câteva melodii si ne intoarcem la masa noastra .Ii găsim pe baieti cam suparati ,probabil ca ne ascunsesem de ei si când vrem sa ne aseazam langa ei ,acestia se ridica si se duc sa danseze toti,fapt ce ne amuza la cât de suparaciosi pot fi.
-A,da!zice Ad.Stati calme le aratam noi lor,fetelor,spune si da rapid peste cap whisky.ul ramas.
Eu ii vad pachetul de tigari pe masa a lui Vincent si imi mai aprind una de nervi ca ma ignorase asa,dar probabil era jocul lor.Am dat.o din mâna in mâna fetelor,iar când a vrut si Alice sa traga i.am dat peste mâna.
-Gata cu fumatul...ii spun serioasa,nevrând sa ii afecteze sarcina.
-Dar...Dar mi.e pofta!spune si imi zambeste siret.
-Bine, un fum!Fie!ii dau voie ca dupa sa nu se ajunga la altele de la pofta.
Trecusera 20 de minute de când baietii nu se intorsesera si am hotarat sa mergem dupa ei.Ne.am facut loc si in final i.am gasit.Ne.a picat fata si Alison a facut foarte urât când a vazut ca niste curve se frecau de Kevin,Vince si Jason,iar Brad era singurul care dansa pe langa ei,baiat destept,nu ca prostii nostri care se pare ca se imbatasera rau,dar mie nu.mi pasa.Ochii mi s.au umplut de lacrimi,iar Alison când a vazut ca incep sa plâng a sărit in parul curvelor ,de asemenea si Alice.
-Si tu mai urmeaza sa fii si părinte!spune dezamagita Alice,iar Kevin se pune in genunchi ca sa.l ierte,nerealizand ca lucrurile au intrecut limita.
Eu nu am reactionat ca el,dar singurul lucru pe care am fost in stare sa.l mai fac a fost sa.i intorc spatele lui Vincent care isi daduse seama ca a gresit si venise sa ma ia in brate ,dar am plecat acasa fara sa mai imi iau ceva pe mine,chiar daca afara ningea ,iar eu eram imbracata in acea rochie.Eram foarte suparata si ma simteam ca atunci când o saruta pe tipa aia la scoala.Nu mai simteam fulgii de zăpada care cadeau pe pielea mea,nu mai simteam nimic decât plângeam.
Am intrat in casa si am auzit usa de jos ,de la parter,tratindu.se la un minut dupa.Era Vincent si imi adusese geaca si geanta.La fel imi curgeau siroaie de lacrimi pe fata si el incerca sa ma ia in brate sa ma impace ,incercand sa imi spuna ceva,dar nu il lasam.
-Nuuuu...ridic tonul când incerca sa spuna "te rog".Vreau sa ma lasi in pace,Vincent.
-Te rog,asculta.ma!Iubire...dar nu mai apuca sa zica nimic,pentru ca intru in baie si ii trântesc usa in nas.
Ma asez in cada si dau drumul apei fierbinti sa curga,dezmierdandu.mi corpul si incep sa ma relaxez .Degeaba incerc sa alung lacrimile ,punându.mi dusul pe fata ca acestea nu se mai opreau.Ma simteam ingrozitor si dezamagita ,ranita .Din nou ma ranise si imi promisese...Imi sprijin capul pe marginea cazii si incep sa.mi fac tot felul de ganduri cum sa.l fac pe Vincent sa regrete.Poate se lasase prea mult purtat de val precum ceilalti doi idioti si doar dansau,dar daca se ajungea la ceva mai mult.Nu,nu puteam sa.l iert asa usor.Simteam nevoia sa ma razbun,asa ca puneam la cale un plan ceva,gen o iesire in club cu fetele ,fara ei.Aud usa deschizandu.se...
-Ce vrei?il intreb pe acelasi ton,furioasa .
-Te rog,iubire !Lasa.ma sa.ti explic...
-Ce sa.mi explici?Am terrminat.o...ii spun ca sa.l fac sa tremure de regret.
-Nu,nu!Te rog,iarta.ma,iubito!Nu mai fii suparata ca doar am dansat ,nu i.am pus mâna pe fund sau ceva,atât,dansam.Normal ca trebuia sa fac eu ceva...spune nervos ca pentru sine.
-Iesi!ii spun ca sa nu.i mai vad fata aia de pampalau si sa ma bufneasca râsul.Nu.l iertasem ,adica trebuia sa avem obligatoriu o discuţie gen daca mai pleaca de langa mine la vreo petrecere e terminat si a avut noroc de data asta ca si ceilalti doi au fost in aceeasi situatie ,adica au facut la mişto si a fost asa ,doar sa ne enerveze pe noi dupa spusele lor.
-Poftim?Nu!Nu plec pana nu ma ierti ,si sta câteva secunde asteptând sa vada ce zic,dar...
-Nu!il las sa stea in continuare ca pe jar.
-Bine!spune si isi da hainele jos,inclusiv boxerii jos intrand peste mine in cada.
-Bine,daca stai aici tu, plec eu...si dau sa ma ridic,dar nu ma lasa si se aseaza cu mine in brate,simtind din nou apa fierbinte si pielea mi se face de gaina .
Ma aseaza deasupra sa,fiind tot cu spatele la el,dar tot nu vroiam sa.l bag in seama.Incepe sa se joace cu spuma pe spatele meu,apoi sa ma sarute suav pe gât,dar tot nu reactionez .Dupa se indreapta catre urechea mea si ma musca,făcându.ma sa scot un "auuu" ca si când as avea orgasm,iar el clar excitandu.se.Ma intoarce cu fata spre el si imi incolacesc picioarele in jurul abdomenului sau conturat."Prietenul sau " incepuse sa prinda viata,asa ca am chicotit si si.a dat seama ca l.am iertat.Incepe sa ma sarute pe gât ,apoi pe sani si se intoarce din nou la gât.
-Acum m.ai iertat?
-Nu!spun pe un ton prefacut .
Dupa se arunca spre buzele mele si ma musca de buza de jos ca sa.l las sa.si introduca limba,iar dupa ce ma saruta perfect,ca de obicei,ma intreaba .
-Acum?
-Nu!spun si de data asta,continuand jocul.
-Acum sigur o sa ma ierti,ma trage mai aproape astfel incat sa ma poata pătrunde si...
La final ma intreaba din nou daca l.am iertat,dar dupa atata efort depus ii raspund afirmativ bietului baiat,ca dupa cine stie ce ar fi crezut ca mai trebuie sa faca .Ma ridica in brate din cada si mergem in camera,unde adormim imbratisati ,fiind acoperiti de un cearşaf ,pentru ca nu am mai apucat sa ne imbracam.
Va multumesc din nou pentru atentia acordata!♥♥♥♥
CITEȘTI
Live For Love ♥
RomanceAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...