Capitolul 54

314 20 5
                                    

In dimineata asta am iesit la jogging impreuna cu Ed. Dupa ce am alergat 5km ne.am intors acasa, iar eu mi.am facut un dus fierbinte si m.am schimbat rapid intr.o rochie scurta cu dungi albe si negre.

Ed imi analiza formele si ma privea pasional. Am inceput sa ne sarutam si ca de fiecare data am intrerupt sarutul cand nu mai aveam aer.

-Iubire? Diseara merg si eu la meci cu baietii, te superi?

-Nu, e ok! O sa merg la Alice unde vin si Ad cu Ali, deci nu voi sta singura.

-Ok!raspunde Ed multumit ca nu raman acasa in seara asta.

Ne.am așezat in pat si a inceput sa ma gadile, iar eu radeam in hohote. Relatia noastra este una foarte serioasă, dar cand vine vorba de joaca suntem primii. Rasul meu isteric se auzea in toată casa.

Era o zi plictisitoare de sâmbătă, asa ca am comandat pizza si ne.am uitat la o comedie, la un moment dat am atipit pe pieptul lui si cand m.am trezit am observat ca Edward inca dormea si nu am vrut sa.l trezesc si pe el,deci nu ma puteam ridica , pentru ca bratul sau ma tinea strans la piept. Ii ascultam bataile inimii si mereu cand il mangaiam sau ma jucam in parul lui perfect, parca inima.i batea din ce in ce mai tare. Ma simt cel mai bine in bratele sale, este atat de bine incat nu pot explica in cuvinte iubirea si caldura din sufletul sau.

m             In final s

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

m In final s.a trezit si baiatul meu, iar dupa ce a facut un dus si s.a imbracat cu o pereche de blugi albastru, inchis si un tricou cu imprimeu floral, a plecat impreuna cu Jason la meci unde se intalneau cu Vincent(da stiu chiar cu Vince ceea ce e ciudat, dar nimeni nu mai poarta dusmanie, deci...)si ceilalti.

Eu m.am schimbat intr.o pereche de colanti roz pal si am luat o bluza lunga de culoare roz fosforescent. Am mers la Alice si au venit si Ali cu Ad. Am inceput sa ascultam muzica si sa dansam, apoi am cautat costume de baie, pentru ca planuiam sa mergem la mare peste o luna. Am mancat floricele, am vazut cateva filme si pe la ora 23 am hotarat sa merg acasa ca sa.l astept pe my love sa vina de la meci.

Am mers incet tot drumul si nu m.am grabit deloc;era placut afara fiind mai racoare. Am ajuns in fata casei si imi cautam cheile in buzunar, dar cum sunt eu neindemanatica le.am scapat pe jos. M.am aplecat sa le caut in intuneric si telefonul meu era descarcat pentru a lumina. In sfarsit dupa ce am pipait pe jos cateva minute le.am gasit si m.am ridicat sprijinandu.ma de peretele casei. Bag cheia in broasca, dar brusc simt cum cineva ma trage de par.

-Ed! Stii ca nu.mi plac glumele proaste, spun furioasa crezand ca este iubitul meu care nu stie cum sa ma sperie.

Un ras cunoscut se aude, dar nu pot distinge trasaturile fetei persoanei care sta in fata mea. Din cate imi dau seama, pare fi un barbat si ma dau cativa pasi in spate cand realizez ca nu este Ed.

-Cine esti?apuc sa intreb, dar barbatul necunoscut din fata mea imi pune mana la gura ca sa nu tip si ma ia brutal pe sus, bagandu.ma intr.un portbagaj, iar de atunci totul este in ceata.

Hey! 😘😘Vreau sa va multumesc din tot sufletul pentru cele 11mii de lecturi si pentru motivarea de a scrie in continuare. Sunteti minunati, va pup si va iubesc. 😘😘
Edward la media.

Live  For Love ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum