Capitolul 7

714 44 2
                                    

Ora 05:30:

Aud alarma telefonului,dar nu mă stresez sa o opresc,așa ca îmi tot repet în minte:"încă un minut,încă un minut".Atipesc la loc,dar un zgomot mă trezește brusc.Mesaj vocal de la Vincent:

-Hey!Sunt tot eu și da, încă sunt treaz(trimis la ora 04:00).Adevărul e ca nu exista niciun chestionar.Nu pot sa adorm,pentru ca mă frământă faptul ca nu pot sa nu mă mai gândesc la tine.Nu am cum sa mi te scot din minte,Grace și nici nu vreau asta.Chestionarul a fost un motiv doar ca sa vorbesc cu tine și Sammy m.a ajutat cu asta,se aude un ras slab pe fundal. Mda...Știi ,cred ca te plac și asta mi se întâmplă de anul trecut,dar mi.a fost frica ,ca nu vei vrea vreodată sa vorbești cu mine,așa ca...Ok,te las!Acum sper ca după ce ți.am spus doar o parte din ce simt pentru tine,poate o sa adorm și eu puțin. Paaa!

În momentul ăla nu am știut cum sa reacționez decât știu ca am rămas așa pentru câteva minute și am dat pe repeat mesajul.Adoram vocea sa,dar mă zăpăcea tristețea cu care îmi spunea ce simte,pentru ca el nu știa ca și eu simt la fel.

M.am uitat la ceas și era 06:00.OMG!Cat timp am putut sa stau nemișcată!Acum trebuia sa mă grăbesc ,sa mă îmbrac și sa plec rapid la școală.

M.am ridicat cu greutate din pat,pentru ca mi se înmuiase corpul și îmi tremurau picioarele.M.am îndreptat către baie,unde m.am spălat repede pe față și pe dinți,mi.am prins parul meu des și lung,într.o coada destul de ridicata,cât sa nu para o coada ca atunci când mi.o făcea mama când eram mica și îmi făcea ori doua codite,punându.mi foarte multe cleme albe de jur,împrejur.

Apoi mi.am luat o fusta scurta,strâmtă,neagra si un maieu de aceeași culoare la care am asortat un pulover gri,lung și m.am încălțat cu niște tenesi negri,cu model din dantela .Mi.am pus geanta pe umăr și am plecat grăbită, având în vedere ca era ora 06:25 si eram mai mult ca sigura ca o sa întârzi la ora de mate.

Tot drumul îl auzeam pe Vincent când spunea:"Stii,cred ca te plac..."Dacă nu mă împingea o doamna disperata sa se așeze pe scaunul liber din fata mea,as fi avut impresia ca visez.Nu îmi venea sa cred,efectiv nu puteam sa mă concentrez pe altceva.

Ajung la scoala și spre surprinderea mea nu am întârziat.Lydia îmi arunca un zâmbet, iar eu îi schițez un sărut prin aer.

-Hey,love!Ce faci?Ce fericita ești!

-Hmmmm!oftez ca și când lumea e atât de buna și ma simt ca pe un norișor roz.

-Ușor, păpușă! Îmi ascunzi ceva?întreabă curioasa,dar cred ca realiza ce mi se întâmplase.

-Cine ?Eu?Nimic....

-OKKK!Clar îmi ascunzi ceva...Ai vorbit cu #V?pronunta doar prima litera,dar nu mai continua când observa ca o aprob,zâmbind. Spune.mi tot!

-Uite!spun si ii arat conversația de pe wapp,inclusiv mesajul vocal.

-Aaa!tipa ea,mai fericita decât mine.Cat de mult mă bucur pentru tine!

-Hooo,dispe!Încă nu sunt cu el.

-Nu,dar o sa fii.O sa vezi...Na și tu credeai ca nu te place.Vezi,ți.am zis eu!

Ahhh!Urăsc când îmi spune:"Vezi,ți.am zis eu!",dar eram atât de fericita încât nu mai puteam sa mă enervez.

Orele au trecut foarte repede,dar nu am fost atenta la niciuna.La ora prânzului,Vince a ajuns la școală și l.am observat de pe hol.Era cu Sammy și se îndrepta către locul de fumat.

-Lydiaaaa!

-Ce e?

-Vreau și eu sa fumez!Te rog,mergem și noi acum la locul de fumat?

-Bine!Mergem,dar daca tu te apuci de fumat,eu o sa iți sting țigara în ochi.

-Măcar în trecere!ma milogesc eu de ea,dar...

-Încetează!

-Bineee!spun si imi duc brațele la piept,vrând sa par suparata.

Am auzit clopoțelul si am intrat în clasa,ca niște fete cuminti si silitoare ce suntem.Aveam franceza și nu făceam nimic,așa ca îi cer voie profei sa merg pana la toaleta sa îmi refac machiajul,pe care apucasem sa mi.l fac într.una din pauze.

Intru în toaleta comuna atât fetelor,cât și băieților și mă îndrept catre cea separata,care este mai spațioasă și are oglinda propie.Imping ușa și realizez ca îmi cade portfardul din mana.Ma aplec sa îl iau de jos,dar cineva gândește ca mine,iar mâinile noastre se ating în momentul în care am vrut sa îl luam de pe jos.Ridic privirea și îngheț când văd niște ochi mari,albaștri în care bineînțeles ca mă pierd și rămân cu gura întredeschisă, stand nemișcată.

- Hey!zice el îndrăzneț în timp ce îmi întinde mana pentru a mă ajuta sa mă ridic de jos.

II zambesc în semn de salut și îi spun doar:

- Tu nu ar trebui sa ai ora?

-Ba da,doar ca profa de engleza lipsește. Mă bucur sa te văd. Nu mă așteptam să vii fix acum la baie.

- Nici eu nu mă așteptam să te găsesc aici.

Radem amândoi și ne oprim pentru câteva secunde pentru a ne privi unul in ochii celuilalt.

- Ce vrei sa faci?întrerupe el tăcerea, ducându.si mana în par și făcându.ma pe mine sa mă holbez din nou la fata aia superba ,dar imediat roșesc și pe el amuzându.l.

Mă întorc cu privirea spre oglinda și încep sa îmi scot pudra și pensula,dar realizez ca era și el de față,asa ca nu încep sa.mi pudrez fata ,care începuse sa lucească din cauza tenului meu mixt.

- Apropo îmi place când roșești. Ești așa draguta!spune apropiindu.se de mine și eu intorcandu.ma către el.
Vrei sa te las sa te machiezi?

- Nu mă deranjează.

Atunci îmi ia fata în palme și îmi spune:

- Doamne,Gracie! Ai o fata așa frumoasa și tu te machiezi?Pentru ce?(desigur ca roșesc iar)

-Speram ca mă vei observa,spun și eu încrezătoare, într.un final.

-Adică vrei sa spui ca și tu mă placi?

- ....

Atunci își apropie buzele atât de aproape de ale mele,dar ezita sa mă sărute când am auzit vocile gălăgioase ale unor tipi,care intarasera in toaleta.

-La cât ieși?mă întreabă grăbit,devenind agitat.

Mă uit la ceasul mobilului lui și observ ca peste 5 minute si ii spun.

-Ok!Vorbim pe whatsapp.

Mă sărută pe frunte și iese val - vârtej din toaleta,lasandu.ma cu ochii în soare ca o fraiera.Nu i.am înțeles reacția ,dar încerc sa nu mă gândesc la asta,ci doar la ceea ce ar fi vrut el sa facă,adică sa mă sărute dacă nu intrau tipii aia.

Mă întorc în clasa și îmi strâng lucrurile,iar pe drumul spre ieșire îi povestesc Lydiei ce s.a întâmplat. O salut și mă îndrept catre stația de tramvai,incercand sa o apelez pe Adelie ,iar mai apoi pe Alison și Alice pentru a le spune cât de fericita eram,pentru ca urma sa se întâmple ce îmi doream de atâta timp.



Sper sa va placa și acest capitol.Va pup și va mulțumesc ca îmi citiți cartea.
La media e Gracie.

Live  For Love ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum