*
Vacanta de iarna a inceput acum câteva zile,iar eu si Vincent impreuna cu Jason si Alison am plănuit sa mergem int.o mica excursie ,la munte.Nu vom sta decât trei zile,suficient cât sa putem sa ne destindem dupa o perioada incarcata cu multe probleme.
Vincent vine cu o seara inainte la mine ca sa putem pleca a doua zi,dis de dimineata si sa nu fie nevoie ca Jason sa fac o mie de drumuri pentru a ne lua pe toti de acasa.Acesta a adus un mic bagaj in care si.a pus câteva haine si diverse produse specifice bărbatilor,dar nu cred ca realizeaza cum va arata bagajul meu.
-Gracie cât crezi ca stam,iubirea mea?ma intreaba disperat când vede ca nu ma opresc din impachetat tot felul de pulovere,pantaloni,pijamale,lenjerie intima si multe alte chestii.
-Hey !spun eu suparata .Eu sunt fata,da?Fetele au nevoie de multe chestii.
-Fardurile la ce dracu' iti folosesc?
-Fondul de ten protejează fata de frig,iar daca ai fi fost fata ai fi inteles ,dar ma rog...
Isi da ochii peste cap si ma lasa pana la urma sa imi iau tot ce cred eu ca o sa imi fie de folos,cu toate ca eram constienta ca nu o sa ma îmbrac cu toate hainele alea,dar mai bine am in plus,pentru ca sunt foarte friguroasă de fel si nu vreau sa inghet .
Dupa ce ne sarutam inainte de culcare,eu pun alarma telefonului la ora 05:00 si oprim televizorul la ora 1,cu toate ca eu stiam sigur ca nu voi putea sa dorm deloc in alea patru ore ramase .Asa fac de fiecare data când trebuie sa plec undeva ,de nerabdare nu pot sa dorm toata noaptea.
**
Tocmai când atipisem si eu aud alarma sunând,iar Vincent o opreste nervos,dar nu ezita sa mai stea câteva minute in pat,asa ca se ridica ,ma dezveleste si crezând ca dorm, incepe sa ma mângâie pe fata,nevrând sa ma sperie.
-S.o crezi tu ca dorm!ii spun si ma ridic in fund,iar el ma saruta in semn de "Buna dimineata !".
-Ai dormit bine in astea patru ore?
-Intrebarea e :am dormit?spun si casc ,abia acum incepand sa ma ia somnul si ma intind la loc in pat,punându.mi perna pe cap,dar nu pot sa adorm asa cum as fi vrut,chiar daca intr.o ora plecam,pentru ca simt o greutate deasupra mea.
-O,haide ,iubito!Trebuie sa ne pregatim,ma saruta si ma ridica din pat,luandu.ma in brate si ducându.ma fortat-obligat la toaleta.
Ne spalam pe dinti in acelasi timp,amuzîndu.ne reciproc de ce fata aveam dimineata .Eu imi fac ritualul meu obisnuit ,iar Vincent se închina când vede cu câte produse de curatare a tenului imi dau pe fata, fara sa am nevoie dupa cum spunea el.Dupa ce termin cu acestea le bag in bagaj si merg sa ma schimb in camera mea,iar Vincent la toaleta.
Alegem sa purtam amandoi blugi închisi la culoare si puloverele noastre identice,visinii cu model de iarna,adica niste reni albi si fulgi de zapada ,pe care le.am cumparat special pentru aceasta ocazie si vrând sa fim cuplul perfect.Eu imi prind parul intr.o coada de cal,iar Vincent incearca sa si.l aranjeze,folosind mult gel.
Auzim claxonul masinii lui Jason si cobor in graba scările,mai ca imi venea sa zbor de bucurie pana jos,iar Vince mai incet ,fiind nevoit sa care ambele bagaje.Ii salut pe cei doi infrigurati care ne asteptau cu câte o cafea in mâna,iar mie nici nu.mi mai pasa de cafeaua lui Alison ca sar direct in bratele ei.
-Ho,nebuno !striga Alison când varsa cafeaua pe ea.
-Scuze!spun eu rusinata ,dar ii zâmbesc când stiu ca ma iarta sigur.Nu mai am rabdare ,n.am dormit toata noaptea.
CITEȘTI
Live For Love ♥
Roman d'amourAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...