Capitolul 14

530 39 0
                                    

*

Dupa inca doua ore de mers pe drum ajungem in sfarsit .Băietii încep sa despacheteze și sa monteze corturile.

Când simt adierea vântului care acum bătea cu putere îmi aduc aminte de vacantele petrecute împreună cu familia.Plaja este neschimbata,cu exceptia sezlongurilor ,care vara, erau întinse peste tot de nu mai aveai loc sa treci.Valurile marii se lovesc puternic de mal și se observa clar ca nu mai sunt așa liniștite cum erau odata.Ma liniștesc când le aud spărgându.se de mal lăsând în urma câteva scoici rătăcite din larg.Simteam cum mi se face pielea de găină din cauza frigului,dar mă simțeam atât de bine sa privesc marea luminata slab de razele lunii.Pur și simplu simțeam ca uit de toate problemele și ca reușeam sa mă liniștesc in interior.Ahhh!Cat puteam sa iubesc acest loc,singurul care mă face sa mă simt ca acasă.

Vincent vine și mă ia de mana,ridicând.o ca sa o sărute. Un fior mă cuprinde,dar mă simțeam fericita ca era aici cu mine.Uitasem de tot și îl iertasem.Intr.adevar îl iubeam prea mult, fapt pentru care am putut sa trec ,de data asta ,peste.Vince prefera sa ne retragem și sa fim doar noi doi departe de grup.Ne plimbam de.a lungul malului ținându.ne de mana,iar niciunul dintre noi nu scotea un cuvânt.

- Ți.e frig?rupe tăcerea la un moment dat,iar eu dau din cap ca da.

Îmi da geaca sa și mă îmbrățișează ,strângându.ma la pieptul sau.Dupa câteva secunde ne despărțim din imbratisare,iar eu ma asez in fund pe nisipul rece cu picioarele încrucișate,el urmându.ma,dar la fel ma încălzește prin îmbrățișarea din care nu mai îmi dădea drumul.

- Gracie?

-Da,iubire!

-Te iubesc foarte mult!Sa nu uiți asta,ok?

- Și eu!

Ne sarutam pasional și ne ridicam pentru a ne întoarce la ceilalți,care probabil nu știau unde am plecat.
Fetele au pus muzica,iar Kevin,Brian și Jason au făcut un foc mare la care eram nerabdatoare sa ajung ca sa mă pot încălzi.

-Unde sunt berile?întreabă Adelie cu un zâmbet care ne făcea sa ne dam seama ce urmează.

Brian aduce câteva beri și ne da fiecăruia câte una.Practic dadeam petrecere pe plaja care era numai a noastra,dar eu imi doream sa fiu doar eu și iubirea mea,care nu.si lua ochii de pe mine.Ma urmarea cu privirea de fiecare data când dansam cu fetele,care sigur se matolisera,pentru ca toate râdeau ca niște retardate. Din privirea sa,Vincent părea nerăbdător sa mă atingă,să mă sărute, iar dupa sa trecem la fapte,dar vroiam sa.l țin puțin în tensiune,așa ca era cam agitat.Ni s.au alăturat și băieții la dans,iar Vincent părea ca se simțea bine.Cand si.a aprins o țigare, i.am tras.o repede din gura și am băgat.o intre dinți,trăgând puțin din ea si apoi suflându.i fumul în fata,dar el mi.o trage din gura imediat și mă privește supărat. Nu mă lăsa să fumez,pentru ca zicea ca nu vrea sa mă îmbolnăvesc ,cu toate ca și el fuma.Ma uitam la toate cuplurile din jurul nostru;toți se sărutau și lăsau impresia ca urmează sa și.o traga pe plaja unii de fata cu ceilalți. Erau prea beți, iar atunci când Alison l.a tras pe Jason în cort,apoi la fel au procedat și Alice și Adelie cu baietii lor,mi.am dat seama ca e momentul ca eu și Vincent sa ne mai plimbam puțin și sa îi lăsam sa își facă de cap.

-Iubire nu vrei sa ne retragem si noi?ma intreaba si face o fata ca de catelus plouat,stiind ce vrea.

-Mai vreau sa stam putin,te rog!Ma simt bine aici.

El era jos si statea in fund,cu picioarele ghemuite la piept,tremurând de frig.

-E mai bine acum?il intreb in timp ce ma urc pe el si ma intind deasupra lui.Acesta incepe sa ma sărute,introducându.si mâna rece ca gheata sub bluza mea.Usor,usor urca si ajunge la sutien ,pe care il desface cu grija.El nu e un tip normal deloc, vroia sa continuam in frig,chiar daca înghetam.

-Destul!spun si ma ridic de pe el,îndreptându.ma spre cort.

Live  For Love ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum