*
Mesaj de la Vincent:"Iubire putem sa ne vedem?".Ii raspund afirmativ și încep sa mă îmbrac gros,pentru ca frigul năprasnic și.ar fi făcut simțită prezenta la o temperatura de -10 grade.
Prefer sa îmi iau 2 pulovere pufoase și o pereche de blugi închiși la culoare,iar în picioare nelipsitele UGG-uri. Îmi dau cu putin fond de ten pe fata,rimel și luciu de buze ca sa nu.mi crape buzele de la ger.La final trag geaca pe mine și îmi fac curaj sa deschid ușa pentru a iesi din casa. Simt cum îmi îngheață corpul ca și când m.as transforma într.un cub de gheata,apoi mai începe și sa ningă.
Ajung la locul unde a trebuit sa ne întâlnim adică în parculetul apropiat de casa mea.Ma astepta tremurand pe banca și tragea nervos dintr.o țigara.
- Mi.a fost dor de tine!imi spune si ma saruta apasat pe buze.
- Și mie,iubire!Dar nu ne.am mai văzut de ieri...
- La mine nu contează câte secunde,minute,ore trec.As vrea sa te am în permanență lângă mine,spune și mă trage mai aproape de el.
Il privesc în ochii aceia minunați în care mă pierd de fiecare data,dar de data asta se observa o tristețe pe care am mai văzut.o ultima data la munte.Brusc mi.am amintit ca trebuia sa.mi spuna ceva,așa ca am așteptat sa deschidă subiectul.
- Nu știu cum sa iți spun...Îmi e atat de greu,Grace!I se prelinge o lacrima fierbinte pe obraz.
- Încearcă,te rog!
- Eu și familia mea o sa...dar se opreste pentru a.si regla respirația.
- Da...aștept ca sa continue .
- Noi...O sa ne mutam...
- Okkkk!spun ușurată crezând ca se întâmplase ceva mai grav.Unde?În ce cartier?
- Da, pai...Asta e problema! Ne mutam în Anglia,lasa privirea in jos,iar mie mi se pune un nod în gat.Tatal meu a primit un job foarte bun acolo și considera ca este mai bine dacă eu și sora mea am merge la școlile mai bune din Anglia...Eu nu vreau sa plec, iubire!spune plângând și eu încep la fel.
- Atunci nu o face!încerc sa.l fac sa ramana.
- M.am certat cu ai mei,dar nu mă lasă să locuiesc singur în apartament. În plus nu vor sa mai merg aici la liceu.Spun ca în Anglia o sa.mi clădesc viitorul pe care aici nu.l pot avea și sa nu am o viata de rahat ca toți ceilalți.
- Dar eu?Eu ce o sa fac?Cum o sa te mai văd? Eu nu o sa pot sta departe de tine.Daca tu pleci , nu o sa rezist fara tine...plângeam în hohote ca și el.
Incepem sa ne sarutam și parcă nu ne venea sa ne oprim.Ma gândeam ca nu o sa pot trai fără el,fără buzele sale,fără căldură corpului sau,fără tot ce tine de el,fara ochii aia care mă făceau sa mă simt cel mai bine.
-Și când urmează sa pleci?il intreb într.un final.
- Peste doua zile...
- Ce?Nu,nu ,Vincent!Te implor ,nu pleca!Te rog mergi măcar pentru câteva zile și întoarce.te.
- Nu pot,viața mea! Chiar nu pot!
Îmi ridica capul cu doua degete,mă sărută ca de obicei și se ridica.
- Sa nu mă uiți vreodată!Eu o sa te iubesc toată viața mea,îmi spune și pleacă alergând, lasandu.ma acolo.
CITEȘTI
Live For Love ♥
عاطفيةAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...