*
Ajung acasă după o ora de mers și îmi pregătesc o cafea cu lapte ,cu toate ca băusem una și de dimineață, dar trebuia sa rămân treaza pe parcursul întregii zile.Mă schimb într.o rochiță lunga,roz al cărui mesaj scris în partea de sus este:"LIVE FOR LOVE ".
Mă îndrept catre bucătărie sa îmi prepar o salata,pentru ca muream de foame și îmi iau bineînțeles și telefonul ca sa văd dacă am mai primit vreun mesaj de la Vincent,dar se pare ca ultimul era cel vocal ,ceea ce mă cam întristează.**
Mă întorc în camera mea si ma întind în pat,sperând ca voi putea adormi măcar puțin. Eram epuizata după o așa zi.Atipesc pentru câteva secunde,dar aud telefonul sunând și răspund fără sa văd cine este,crezând ca este Adelie,pentru ca trebuia sa mă sune.
- Da,iubire!ma grăbesc eu.
-Ooo!Îmi place,iubire!Nu mă așteptam să îmi spui deja așa, se aude vocea masculina.
- Vincent?Credeam ca ești o prietena.
- Bine, nu că nu.mi convine,spune el pe un ton amuzat.Sper ca ai mancat si ca acum te odihnesti si nu faci cine știe ce?
- Da,mama!
-Apropo deja mi.e dor de tine și ce zici dacă ne vedem la 17:30 în parcul de lângă liceu?
- Ok!
-Ne vedem acolo.Sa nu întârzi!
-Ok,ok!Pa!
-Pa,frumoaso!
Închide, iar eu mă îmbujorez,astfel începând sa prindă si obrajii mei o culoare roșiatică. Singura întrebare care mă frământă este cu ce mă voi imbraca?Arunc o privire printre mulțimea de haine,dar nu găsesc nimic interesant.Vad o fustița draguta,dar îmi trece prin minte faptul ca nu e cine știe ce întâlnire, adică ieșeam doar în parc.In final aleg o pereche de blugi cu talie înaltă, albi,un tricou negru la care asortez geaca mea neagra de piele cu ținte și niște botine de aceeași culoare,cu tocul destul de înalt.
Îmi fac un makeup simplu,nude cu putin fard maro în pliu și un fard crem pe pleoape,puțin tuș și rimel ,nelipsitul fond de ten și cireașa de pe tort,un ruj roz,mat.Imi îndrept parul și îl las desfăcut pe spate.
Îmi iau geanta și plec ca sa nu îl fac pe domnul-grijuliu sa mă aștepte .
Ajung după câteva minute și îl văd pe Vincent așteptându.ma pe o banca și fuma.OMG!Arata atât de sexy cu țigara în gura!Începusem sa mă holbez la el în timp ce îmi muscam buza de jos,dar ca sa mă facă sa leșin pana la urma își trece mana prin par pentru a.l aranja.
-Bună, frumoaso!îmi spune vesel și se ridica pentru a mă îmbrățișa.
- Hey!
Mă simțeam atat de bine când mă ținea strâns la pieptul sau.Ma simțeam ca în rai.Era un sentiment deosebit fata de cel pe care il simțeam atunci când mă îmbrățișa A.... .
- Ce dor mi.a fost de tine,Gracie!
-Și mie!îi spun în timp ce roșesc și îi zambesc.
-Îmi place când zâmbești.Esti atât de frumoasă și ar trebui sa faci asta mai des,adica mi se părea ca ,de cele mai multe ori,erai trista la școală.
-Mda...ii spun și îmi îndrept privirea în jos,pentru ca începuseră sa mi se umezeasca ochii și știam ce va urma.Pai acum câteva luni, bunicul meu a murit și de.aia am fost trista,bine încă sunt,pentru ca nu pot trece peste,ii mărturisesc și începe sa mi se prelinga o lacrima pe obraz.
-Gracie,uita.te la mine!O fată ca tine nu merita sa sufere așa mult.Iti promit ca eu voi fi motivul pentru care tu o sa zâmbești zilnic.Nu vreau sa mai fii trista deloc.E ok sa te doară, pentru ca a fost bunicul tău, care cu siguranță e mândru de tine de acolo unde e.Incearca sa te gândești ca e într.un loc mai bun și uite ți se întinde rimelul dacă mai plângi,scumpete.
Bufnim amândoi în ras,pentru ca probabil aratam ca un clovn,el încercând sa mă șteargă.
- Tu realizezi cât de mult te plac?mă întreabă cu un ton sincer.
- Și eu te plac!De un an de zile te tot aștept. Tu știi de câte ori am încercat sa te fac sa mă observi?
- Te.am observat de mult,doar ca mi.a fost frica sa nu crezi ca sunt un idiot care încearcă sa bage în seama o tipa așa minunata ca tine.Dar cum ai încercat sa vorbești cu mine,ca eu nu îmi amintesc?
- Pai acum câteva săptămâni am intrat intenționat în tine, dar tu nimic.
-TU ERAI?Pe bune?Noroc ca nu te.am înjurat,dar chiar nu te.am văzut ca as fi vorbit atunci cu tine,mai mult ca sigur.Deci nu.mi vine sa cred ca și tu mă placi.Cred ca e un vis...
-Nu,nu e!
În momentul ăla buzele noastre s.au apropiat într.un sărut, iar gustul sau era atât de plăcut, încât îmi venea sa nu ne mai oprim.Desigur ca el conducea,căutând în toate colturile gurii mele.
-Ești atat de dulce!roșesc,iar el mă ia în brațe în timp ce mă sărută apăsat pe frunte.Apropo ,gurita ,sper ca o sa încetezi sa le spui "iubire" tuturor prietenelor tale,în afară de mine,pentru ca sunt foarte gelos.
Încerc și eu sa iau inițiativa și sa îl sărut, iar el preia controlul imediat,dar suntem întrerupti de telefonul meu,care suna insistent.
- O ,nu!E tata!devin eu agitata.Da,tati!
-Gracie,unde dracu ești? mă întreabă tata serios.
Încep sa găsesc o minciuna,iar Vincent mă calmează, sărutându.ma pe gat.
- Păi sunt în parc cu Adelie.Scuze!Am uitat sa va spun,fac o voce pițigăiata ca sa mă ierte.
- Ok!Sa vii într.o ora.
-Bine!Pa,tati!Mai pot sa stau cam o jumătate de ora ca sa pot sa ajung acasă la 20:00,altfel o sa mă omoare.
- Ok,iubire!Da eu nu o sa rezist pana mâine!se plânge el.
- Înainte sa plec,pot să îmi faci o FAVOARE?
- Orice,gurita!
-Pai vreau sa nu știe nimeni apropiat noua din liceu despre noi,pentru ca nu vreau sa devenim subiect de bârfă.
- Poftim?Pai și eu cum o sa rezist sa nu îți sărut buzele astea dulci.Sunt foarte pofticios de fel și nu pot sa iți promit nimic.Uite,deja salivez!îmi spune și începe sa mă sărute numai cum el știe, dar eu îl opresc.
-O sa reziști, spun dur.Te rog!
-Bine!O sa încerc...
-Nu.ti face griji o sa ne vedem când putem pe ascuns în timpul orelor.
- Bineee!spune supărat și face botic,fiind atât de drăguț mai rau ca un copil mic.
Mai stam de vorba câteva minute în care radem gălăgios și niște bătrâni se uita urat la noi,dar noua nu prea ne pasa,iar eu trebuia sa plec,pentru ca era cam târziu.
-Te conduc pana în statie,frumoaso.Nu scapi așa ușor de mine.
- Nu vreau asta, dar...
Ajungem în statie,iar tramvaiul se grăbea sa vina,intristandu.l pe frumosul meu . Acesta mă trage mai aproape de el și mă sărută pasional.
- O sa.mi lipsești! Pa,iubire!
-Pa,frumosule!
-Sa mă suni când ajungi acasă, te rog!îmi spune grijuliu.
Și m.am urcat în tramvai,lasandu.l în urma pe my love ,care părea trist ca a trebuit sa plec acasă.
Ăsta e capitolul.Sper sa va placa și de acum urmează adevărata poveste intre cei doi îndrăgostiți.
La media e Vincent.
CITEȘTI
Live For Love ♥
RomanceAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...