In zilele urmatoare am mers la scoala,iar lucrurile au revenit la normal.Eu si Vincent nu ne mai ascundeam,asa ca ne aratam sentimetele unul fata de celalalt de fata cu toata lumea,chiar si de fata cu colegii mei,cu care Vince se intelege bine.De când stiau toti despre noi,Vince începuse sa vina mereu sa ma viziteze in clasa impreuna cu Samy.
-Ce ora ai,gurita?ma intreaba dupa ce ma saruta pasional,făcându.i pe cativa colegi sa se holbeze la noi,dar chiar nu ne pasa.
-Fizica!imi reamintesc cu greu si ma scap când ii zâmbesc Lydiei si ii spun:Lydiaaaa avem ora cu bunaciunea !spun,dar imi pun mâinile la gura,iar Vince ma priveste urât.
-Care bunaciune,iubire, mai cunosti tu vreo bunaciune in.afara de mine?ma intreaba,iar toti din clasa incep sa rada,pentru ca ne ascultau conversatia .
-A,ba!Ala nou ,care a venit acum,il informeaza Samy pe Vincent.
Atunci domnul profesor intra in clasa cu aceeasi prestanţa,iar Vince ca sa ii arate pana si bunaciunii ca sunt luata ,ma saruta scurt pe buze si iese din clasa urmat de Samy,nesalutându.l pe Carson,iar acesta priveste indiferent in catalog.
-A,domnisoara Grace !Ma bucur ca te.ai intors.Sper ca esti bine!imi spune si imi zâmbeşte,lasându.si la vedere superbii dinti albi.
-Da!ii raspund cu acelasi zambet,incercand sa il imit,dar nu imi iese.
Acesta ma priveste intr.un mod placut si ma eclipsează cu frumusetea sa.Bineinteles ca are freza aranjata,imbracat, ca de obicei,la costum.Repet e atat de bun.Cât noroc poate sa fie pe capul viitoarei doamne Carson ,dar brusc il vad in fata ochilor pe my love,asa ca ma opresc din visat si salivat .Proful imi pune in fata testul corectat si ma face sa realizez ca voi avea nevoie de meditatii cât mai repede ca sa pot trece clasa.Sincer nici nu prea am mai invatat având in vedere peripeţiile din ultima vreme.
- Gracie poate te apuci și tu de invatat ca altfel nu te văd bine.
Poftim?O sa învăț și o sa îi arat eu lui.Ce vrea sa zică cu asta ca altfel nu te văd bine?Adica sa creadă el ca mă lasă.
După ce termin orele merg sa îmi iau ramas-bun de la iubirea mea ,care pare cam agitat și nu înțeleg de ce.
-Iubire vrei sa.mi spui ceva?întreb eu curioasa.
- Da,de fapt diseară vreau sa te prezint familiei mele.
Îmi pica fata,pentru ca niciodată nu mi.a spus chestii despre părinții lui,decât ca tatăl sau este patronul unei firme,iar mama sa este casnica având grija de el și de sora sa mai mica,Hayley.Mi.era teama de reacția pe care o vor avea și dacă nu o sa fac o impresie buna.
-Grace?Ce zici?
- Okkk!spun in final cu o voce pițigăiata.
-Vin sa te iau la 7!Sa fii gata!Nu vreau sa întârziem la cina si nu.ti face griji părinții mei sunt foarte primitori cu toate ca sunt foarte serioși.
Atât a trebuit sa zică,ca m.a speriat și mai tare.Parintii mei sunt glumeți și de treaba,dar ai lui?Eram foarte emoționată sa îi cunosc.
După ce îl sărut plec acasă și mă gândesc cu ce sa ma imbrac diseară. Mă gândesc la o ținută eleganta pentru a face o impresie buna .
Aleg sa port o rochie neagra,nici foarte scurta,dar nici foarte lunga,al cărui spate este din dantela și se asortează cu platformele care au putina dantela neagra pe margine.Imi fac parul cu ondulatorul și îmi las buclele libere,pe care le dau cu putin fixativ.Dupa ce îmi pun câteva bijuterii îmi fac un machiaj smokey eyes si la final termin cu rujul roșu mat.
CITEȘTI
Live For Love ♥
RomantikAceasta carte este inspirata , in mare parte, din viata mea reala si arata clar ca "niciodata sa nu spui niciodata" este de folos atunci când iti imaginezi ceva ce ,dupa parerea ta,nu ar fi posibil niciodata.Acum va las pe voi sa aflati ce am vrut...