13.bölüm

2.1K 72 3
                                    

Babamgille vedalaşıp arabaya bindik.yola çıktık.sınırı artık geçmiştik.ızmire doğru gidiyoruz.tabi ki de çok yorgunum galiba bu yorgunlukla gözlerim kapandı.gozlerimi açtığımda bir lokantanın önündeydik.meğerse beni ömer uyandırmış. ömer:hadi kalk ızmire geldik ama evde yiyecek bir şey yok bu yüzden bugünlük burada yiyelim.sonra da alışveriş yaparız şu yorgunlugu atalım da ben sana her yeri gezdirecegim dedi.ben de sadece yani bu yorgunlukla tamam demekle yetindim.kalkıp lokantaya doğru yürüdüm.arkamdan da ömerin geldiğini hissediyordum.içeri girdim.ömer nazikçe sandalyemi çekti.saten bu yorgunlukla onu çekemezdim ömerin çektiği çok iyi olmuştu.neyse siparişlerimizi verdik.bir süre sonra geldi.gerçekten çok güzel duruyordu.yemeye başladım.ama biraz hızlı yediğimi fark edip yavaşladım. çok acıkmışım ne yapabilirim ki.yemeğimizi yedik ben elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gitmiştim.geldiğimde ömer hesabı ödemiş.arabaya bindik evimize doğru yola çıktık ben galiba ömeri sevmeye başlamıştım aman ne diyorsun be defne offfffff...

Her neyse unut nazlı aklindakini.artık gelmistik.arabadan indik.gerçekten bu ev çok güzeldi.10 katlı,pembe bir ev,balkonların hepsi kapalı tam hayalimdeki ev hatta daha da fazlasıydı.ömer:burası da benim evim artık bizim evimiz içeri geçelim ıstersen.burada uyumayacaksın değil mi?dedi.yok ya sadece evini inceliyorum da.eve geçelim o zaman dedim.ömer önden ben arkadan evin kapısının önüne geldik.ömer kapıyı açtı ben girdim. evin dışı kadar içi de çok güzeldi.ben hemen odaları gezdim.yatacağım odayı bulmuştum.içeri girip üstümü değiştirdim.yatağa yatıp ömeri beklemeye başladım ve en sonunda ayak tıkırtıları.ömer kapıyı açtı ve içeri girdi.çok heyecanlanmıştım.ömer gözümün içine baktı ve..............

Arkadaşlar diğer bölüm hiç beklediğiniz şekilde gelmiyecek şimdiden özür dilerim.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin