22.bölüm

1.8K 73 10
                                    

Evet yeni bir güne uyanmistim.bugün 31 aralikti.yani bugün yeni yıla geri sayım yapılacaktı.yilbasi kutlamak aslında büyük bir günah ama neyse...
Elbisemi dün akşam necibeyle secmistim.bugün sadece kahvalti yapıp, akşam da partiye gidecektik.birden aklıma necibenin neden ömere abi biz de gelelim dediği ama geldi.bu merakla tabi necibenin yanına gidip dun akşam neden öyle dediğini sormak geldi.yataktan kalkmak için yoneldigimde bir şeye carptim.çarptığım şeye baktigimda:ömer.......
Yuh ya bugün omerle mi yatmıştık.omere carpisimla ömer de uyanmisti.
Ömer:defne ne oldu?dedi.
Ben:ha s..en dün gece burada mi yattı...n dedim.
Ömer:ha o mesele...ben sana söyledim ya...necibe buradayken böyle yaticaz diye dedi.
Şimdi aklim başıma gelmişti.
Ben:evet hatırladım deyip necibenin yanına gitmek için kapıyı açıp ciktim.neticenin kapısını topladıktan sonra "gir"sesiyle içeri girdim.
Ben:necibe sen dün akşam ömere niye biz de gelelim dedin dedim.
Necibe:bunu gerçekten soruyor musun?o partide hilalin de olacağına adım gibi eminim.o partide abimle o yelloz hilali baş başa mi biraksaydik?dedi.
Ben:ayyy.....çok iyi yapmışsın da nerden aklına geldi?neyse çok güzel olmuş dedim ve ardından yani kapıdan çıkarken:ha necibe kahvaltiyi hazirlamama yardim eder misin?dedim.
O da kafasını sallayarak tahminen ustunu giyinmek için ayağa kalktı.kahvaltiyi hazırlamak için mutfağa gittiğimde;çaydanlıga şu koyup kaynatmaya başladım.o sırada arkamdan bir el beni kavradı.dönüp baktigimda.....karsilastim.

Arkadaşlar çok kısa oldu ama neyse...

Sizce arkadan kucaklayan kim?(yoruma yazın)

Vote ve yorum lütfen...




Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin