Uzun hem de upuzun bir yolculuğun ardından evlerine gelmişlerdi.Ömer kendi düşünceleriyle,defne de kendi düşünceleriyle meşgulken merdivenlerden çıkıyorlardı.Nazlı ilk defa merdivenlerin bu kadar uzun olduğunu fark etti.Rüyada gibiydi ama ne rüya...buraklı ömerli...en sonunda kapılarına geldiler.Nazlı kapıyı açmak için elini uzattığında ömer de aynı şekilde uzatmıştı.Nazlının elleri o geceden sonra ilk defa ömerin eline bu şekilde değmişti.ömerin de aynı şekilde..Nazlı bir anda kalbinin gümbür gümbür attığını hissetti.
Ömer:sen yorulmasaydın keşke...
Nazlı:önemli değil.Hem bir kapı açmakla yorulur muyum hiç?
Ömer:sen öyle diyosan peki aç bakalım.
Nazlı biraz da heyecanla kapıyı açtı.
Ömer:Nazlı biraz konuşabilir miyiz yani yorgun değilsen.
Nazlı :ha tamam...üstümü değiştirip geliyorum.
Nazlı üzerini değiştirip ömerle konuşmak üzere salona girdi.
Ömer:ha...gel defnecim.ben sana bir şey sorucam ama doğru cevap vereceksin.Ben sana güvendiğim ipçin bu soruyu soracağım tamam mı?
Defne:tamam da..evet sor.
Ömer:şu burak meselesi.burakla ne konuşuyordunuz?
Defne:ha o muydu?Nasılsın dedi iyiyim sen naşılsın dedim.o da iyiyim dedi.sonra da sen geldin.niye senin için bu kadar sıkıntı oldu ki bu?
Ömer:ha hiç...öylesine...sni alıp giderken belki özel bir şey konuşuyorduk dedi ya yani onun seninle ne özeli olabilir ki?
Nazlı:ha ondan yani....
Dedi ve güldü bunun üzerine ömer de güldü.
Ömer:niye güldün ki?
Nazlı:sen neden güldün?
Ömer:of defne mızıkçılık yapma.
Nazlı:ne mızıkçılığı be...Ben çocuk muyum?
Ömer:ya o anlamda söylemedim.Nazlı bir cevap ver soruma ya...
Nazlı :tamam.Biraz kıskanmışsın gibi geldi de.
Ömer:aşk evliliği yapmadım diye kıskanmayacak değilim.
Bu arada ben sana bir soru soracağım.dolaptaki kitaplarbsenin mi?
Nazlı:evet benim.Liseyi okumadım diye cahil olacak değilim.
Ömer:tamam sakin ol.Ben sana cahilsin demedim.Nazlı İPLİKÇİ.
Nazlı:Ben saten sakinim Ömer İPLİKÇİ.
Ömer:Gerçekten çok sakinsin.Brawo.
Nazlı:öf aman her neyse...Benim uykum geldi sabah erken kalktım saten.İyi geceler.
Nazlı esneyerek odasına gitti.ömer ise kanepeye çarşafını serip yattı.Hala defneye soramadığı şeyler vardı ama onu da en yakın zamanda soracaktım Nazlı da aynı şekilde düşüncelere daldı.Bugün ne çok şey olmuştu.ömer onu kıskanmış ve aynı zamanda da elleri birbirine çarpmıştı.Bu da onun için büyük bir gelişmeydi...Her gün olduğu gibi allaha dua edip uykuya daldı.
*********************************************************
Nazlı sabah mide bulantısıyla uyandı.O refleksle lavaboya koştu.Kustu kustu...şimdi de başı dönüyordu.Yatak odasına doğru yöneldiğinde kendini yerde buldu.Omer koşarak geldi ve başında bir şeyler söyledi.Sadece bir kaçını anladı.
Ömer:Nazlı sana ne oldu böyle.Hastaneye gitmeliyiz.
Nazlı:hayır...gitmem.
Ömer:Gideceğiz.Ciddi bir hastalığin da olabilir.
Ömer Nazlıyı kucağına aldı ve hastaneye götürmeye başladı.
*********************************************************
Nazlıyı getirdiğinden beri 1 saat geçmişti.Doktorun onu odasına çağirmasını bekliyordu.Ne zamandır dua etmeyen ömer şu an Nazlı'ya bir şey olmasın diye dua ediyordu.O anda görevlinin sesi duyuldu."omer iplikçi doktorun odasına."kafasını sallayarak doktorun odasına girdi.Nazlıyı getirdiğinden beri titreyen ellerinin ve bacaklarının titremesi hala devam ediyordu.
Doktor:titriyorsunuz ömer bey...
Ömer:doktor bey onu ben de biliyorum.siz bana bilmediğim bir şey söyle.
Doktor:tamam sinirlenmeyin.defne hanım.......Arkadaşkar sizce defneye ne oldu?yorumlarınızı bekliyorum.
87nur47'nin (hocam) okursanız beğeneceğinizi düşünüyorum.
Bir de yeni hikaye yazmaya başladım:kiralık aşk(DefÖm)okursanız beğeneceğinizi düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
RomanceEzelden yazılmış bir hayat bu.Her hayat gibi evveli...Oysa ahiri bana özgü.Her satırı bana vakfedilmiş.Al bu hayat senin denilmiş,yaşa yaşayabilirsen,ben yürümüşüm bana sunulan hayatın satırlarına...Çocukluğumda takılmış gözlerim siyah-beyaz filmler...