necibe:abi neden kötüsün?
ömer:söyliycem ama annemlere söylemek yok.tamam mı?
necibe:tamam abi söyle.yoksa defneyle kavga falan mı ettiniz?
ömer:aynen kavga ettik.dün akşam sarhoştum.sonra nazlıyla işte.....
necibe:abi yoksa...nazlı hamile mi ki?
ömer:bilmiyorum ama şu an kafamı yemek üzereyim.ne yapacağımı bilmiyorum.
necibe:abi şu an senin defnenin yanında olman lazım.ya bir şey yaparsa kendine....
ömer:doğru söylüyorsun.ben izin alıp eve gideyim.abicim teşekkür ederim.görüşürüz.
necibe:görüşürüz abi.
telefon konuşması son
defnenin ağzından
acaba necibe ömeri aramış mı ki? derken telefon çaldı.sabırsızlıkla açtım.
telefon konuşması
necibe:alo nazlı ...bak abimi aradım birazdan gelir.o da çok perişan olmuş.
ben:tamam çok teşekkür ederim necibe.hadi görüşürüz.birazdan ömer gelir.
necibe:tamam canım görüşürüz.
telefon konuşması son
ömeri bekliyordum ki zil çaldı.ömerde anahtar vardı.acaba neden zili çalmıştı.başka birisi gelmiştir desem beni kimse tanımıyor.soru işaretleriyle kapıyı açtım.kocaman bir çiçek vardı.arkasından ömer çıkıp "böö"dedi.
ömer:nasıl sürprizimi beğendin mi?
ben:tabi ki beğendim ama...
ömer:ama ne....!!!!
ben:sen bana sinirli değil miydin?
ömer:o yerleri unutsak olur mu?
ben:neyi ben hatırlamıyorum bile.
ikimiz birden gülüşüp içeri geçtik.çiçeği salonda boş bir yere koydum.
ömer:bakıyorum çok beğenmişsin.nereye sığdıracağını şaşırdın?
ben:evet ya...çok güzel çok teşekkür ederim.
ömer:kahvaltı hazırlayalım mı?
ben:beraber mi?
ömer:e tabi ki!!!
ben:tamam gel hadi....
birlikte mutfağa girdik.ömer ve ben kahvaltı hazırlayacaktık.
necibe ne demişti de ömer böyle olmuştu.
ömer:yarın bizim dershanenin pikniği var.sen gidersen birlikte gidelim.
ben:yok ya...gereksiz bence..
ömer:tamam sen gitmezsen ben de gitmem.
ben:tamam ömer tamam...birlikte gidelim ama fazla kalmayalım tamam mı?
ömer:tamam yarın için hazırlan o zaman.elbisen var mı?doğruyu söyle bak..!!!
ben:var ya geçen necibeyle aldık ya...!!!
ömer:tamam sen devam et ben aşağıdaki markete gidiyorum.10 dakikaya kadar gelirim.
ömer kapıyı çekip çıktı.hazırladığım kahvaltı tabaklarını masaya koyduktan sonra yarın uzerime giyeceklerimi hazırlamak için odama doğru yöneldim ama ömer gelmişti.
ömer:nereye gidiyordun?
ben:hiçç....öyle yarın giyeceklerimi hazırlamak için odama gidiyordum.
ömer:hı...o zaman hiç gitme ben sana giyeceğin elbiseleri aldım.
ben:ama...
ömer sözümü keserek:
lütfen...lütfen defne...benim için bunları yarın giyer misin?
ben:tamam ömer tamam giyerim.teşekkür ederim.ömerin elinden poşetleri alıp içine baktım.bunlar çok güzellerdi.biraz açıklardı ama ömer için mecbur giyecektim.poşetleri odama koyup kahvaltımı yapmak için mutfağa gittim.ömerle birlikte kahvaltımızı yaptık. ömer bana:
................arkadaslar lütfen vote ve yorum...
-seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
RomansaEzelden yazılmış bir hayat bu.Her hayat gibi evveli...Oysa ahiri bana özgü.Her satırı bana vakfedilmiş.Al bu hayat senin denilmiş,yaşa yaşayabilirsen,ben yürümüşüm bana sunulan hayatın satırlarına...Çocukluğumda takılmış gözlerim siyah-beyaz filmler...