odama gittim ama giyecek hiçbir elbisem yoktu.necibe gardirobumu açıp baktı ve bana dönüp:sen hiç alışveriş yapmadın mi kızım dedi.ben de ömerle yaptığımız aklıma geldi ve necibeye söyledim.necibe:kızım biraz renkli bir şeyler alsaydin ya karışmak gibi olmasın ama hep siyah içim boğuldu ama şimdilik bunları giy dedi ve bana bir elbise ve eşarp verdi.gerçekten seçimleri çok güzeldi.necibe:defne sana bir şey sorucam dedi .ben de sor anlamında başımı salladim.necibe:abim sana karşı soğuk değil mi?dedi.ben de:ııı...şey .....aslında.....evet ama neden olduğunu bilmiyorum.necibe:hiç şaşırmadım.neyse ben biliyorum bunu senle paylasacagim ama sinirlenmeyeceksin ve ne olursa olsun dik duracaksin dedi.ben de tamam dedim ama neredeyse gözümden yaş damlayacakti ki tuttum.necibe:abim senden önce birisiyle nisanlandi tam evlenecekti ki kız ateşperest olduğu için annem de onu kabul etmedi.annemi bilirsin o çok dinine bağlıdır.neyse annem kabul etmedigi için abim de zorla annemden gizli bir şekilde evlenmeye çalıştı ama annem bir şekilde öğrenip kalp krizi geçirdi.annem tam ölecekti ki abim geldi ve anne ben evlenmiyorum bundan sonra da senin istedigin kişiyle evleneceğim dedi.saten o günden, o kızla yani hilalle tanıştığı andan beri abim namaz kılmıyor.abim öyle dedikten sonra annem:oğlum bana söz ver dedi.sonra da abim senle evlendi saten dedi.necibe lafını bitirmişti ki ben gozlerimin kizardigini hissediyordum.ben:necibe bu hilal cadolozuyla ömer nerede tanıştı dedim.necibe:kızım bunlar saten aynı dershanede öğretmenler ki...ben:ya kızım bunlar hala aynı iş yerinde mi dedim.necibe:evet de abim artık hiç ona yüz vermiyor ayrıca o çok açık bir kız ve güzel.bak şöyle anlatayım:o bir oturduğunda eteği açılıyor ya ışte o zaman bütün erkeklerin gözü onun bacağında oluyor.anlatabildim mi?dedi.başımı salladim ve üstümü giyinip necibeyle alisverise ciktik.tek hedefim HİLAL'DEN DAHA GÜZEL OLMAKTI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
RomanceEzelden yazılmış bir hayat bu.Her hayat gibi evveli...Oysa ahiri bana özgü.Her satırı bana vakfedilmiş.Al bu hayat senin denilmiş,yaşa yaşayabilirsen,ben yürümüşüm bana sunulan hayatın satırlarına...Çocukluğumda takılmış gözlerim siyah-beyaz filmler...