29.bölüm

1.3K 58 5
                                    

Nazlının ağzından ömer bana:ya sen o partide aslında çok güzel konuştun.Hilal'e biri haddini bildirmesi gerekiyordu.Sen bildirdin.Çok teşekkür ederim mi demeliyim?bilmiyorum.
Ben:yok ne teşekkürü ya hiç gerek yok.Duymamış oluyum ömer.
ömer:tamam o zaman yemeğini yedin galiba kaldıralım da yatalım.Benim uykum geldi.Yarın sabah erkenden gideceğiz saten.
ben:tamam iyi geceler.
*********************************************************Sabah ömerin sesiyle uyandım.
ömer:nazlı hadi kalk istersen.pikniğe gidecektik ya...
ben:tamam ömer hemen kalkıyorum.
dedim ama tabi ki uyku beni rahat bırakmıyordu.Sonra gözlerimin kapandığını hissettim.Hissettiklerimde yanılmamıştım.

Gözlerimi henüz kapatmıştım ki omer beni yeniden uyandırdı.Bu sefer sesiyle değil.Saçlarımı okşuyordu.Benim de boynuma karşı bir tikim oldugu için uyanmıştım.
ömer:nazlı...uyandırmak istemedim.pardon.ben yani...uyandırmak için geldim ne diyorum ben ya.
ben:tamam tamam sen fazla saçmalamadan ben kalkıp üzerimi giyineyim.kahvaltımızı orada yapacağız saten değil mi?
ömer:evet.aynen öyle.ben çıkayım.Eşyaları arabaya yerleştireyim.sen o zamana kadar hazırlanırsın değil mi?

Ben sadece başımı sallamakla yetindim.Ömer yaklaşık 5 dakika sonra kapıyı hızlıca çekip çıktı.
ömerin ağzından
Nazlı ya bu şekilde davranmaktan vicdan azabı duyuyordum çünkü o kendine bir şey yapmasın diye gittiğim her yere götürüyor ve onu seviyor gibi davraniyordum.Hala aklımda Hilal vardı.Saten hilalle geçirdiğimiz zamanların yerini hiç bir şey tutamazdı.Neyse piknik sepetini arabaya koyduktan sonra defneyi almak üzere yukarı çıkmaya başladım.
Nazlının ağzından
ömer nerde kaldı diye düşünürken zil çaldı.kapıyı açıp baktığımda ömerin geldiğini gördüm.
ömer:hazırsan çıkalım mı?

Başımı sallayarak onayladım.
ömer:çok güzel yakışmış.iyi ki bunları giydin.
ben:teşekkür ederim.
ben:önemli değil.Benim için bir borç.
Sırıtarak ömetin açtıgı araba kapısından içeri girdim.Buğün içimden bir ses çok eğleneceğimi söylüyordu.Diger ses ise hiç güzel olmayacak sen yol yakınken dön diyordu.
Acaba hangi ses doğru çıkacaktı.Bunu zaman gosterecekti...

arkadaşlar sizce hangisi ve piknikte neler olacak? bilenin adını kitaba dahil ederim.hadi bakalım.arkadaşlar bölüm çok geç geldi.Bunun için üzgünüm.

-seviliyorsunuz

Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin