Nazlının ağzından
gozlerimi acamiyordum.ne olmuştu dün gece...şimdi hatırladım:
ömer dün akşam sarhoş bir şekilde gelmiş.beni kucağına alıp yatağımıza götürmüştü.(sonrasını anlarsınız arkadaşlar :-) bu kadarını hatırlıyordum ama bu bile yeterliydi.bundan sonra büyük bir ihtimalle hamile kalacaktım.ömer dna akşamı istemeyerek de yapsa bebeği mecburen kabul edecekti.ben düşüncelere dalmışken ömerın tarafında bir hareketlenme olmuştu.muhtemelen uyanmıştı.
ömer:nazlı...
ben:efendim ömer...
ömer:dün akşam biz ne yaptık.necibegil gitmesine rağmen biz neden aynı yataktayız.
ben:sen gerçekten hatırlamıyor musun?
ömer:neyi nazlı?
ben biraz da utanarak:ömer dün akşam biz...
ömer:yoksa...
ben:evet ömer..büyük bir ihtimalle hamileyim.
ömer:of nazlı...bana neden engel olmadın.
ben:olamadım.hem biz senle evli değil miyiz?
ömer:evet evliyiz ama annemin zoruyla evlendim.anlıyor musun?
ben:tabi ki anlamiyorum.ne yani sen bebeği kabul etmiyor musun?
ömer:tabi ki hayır.eğer hamile kalirsan da alacaksın.bundan hiç kimsenin de haberi olmayacak dedi ve yataktan kalkıp elbiselerini giyindi.dün vücudunun her yerini keşfetmiştim.şimdi ise çok pişmandım.ömer kapıyı çekip çıktı.necibe bana bunları aldirmakla hata yapmıştı.şimdi beyzayı aramalıydım.ömer söyleme demişti ama arayıp söylemeliydim.
ömerın ağzından
defneyle dün akşam yaptiklarimdan şüpheliydim ama sarhoş olduğum için yapmış da olabilirdim.büyük bir ihtimalle yapmıştım.of nazlı neden bana engel olmadin sanki...bu olanları annem duyarsa...olacakları dusunemiyorum bile.bu kafayla okula nasıl gideceğim ama mecburum.saten bu evde kalırsam delirecegim.ben hilali seviyorum.nazlıyla olamam.birden bir kitap gördüm.bu kitap benim değildi.acaba defnenin miydi?kesinlikle defnenindi.okumamış,cahil bir kız bu kitabı nasıl okurdu?montumu alıp kapıyı hızlıca çektim.çok sinirliydim.
defneyi de fazla kırmak istemiyordum.arabama binip okula sürdüm.
Nazlının ağzından
ömer kapıyı çekip çıktı.belli ki çok sinirliydi.hemen ev telefonuyla necibeyi aradım.en sonunda açtı.
telefon konuşması
ben:alo necibe
necibe:alo noldu nazlı sesin çok kötü geliyor.
ben:dün akşam...
necibe:ne oldu defne yoksa...
ben:evet galiba hamileyim ama ömer kabul etmiyor.
necibe:ne...hala mı abi ya...bak sen üzülme...ben abimi arayıp ağzını yoklayayım.
ben:tamam bana haber ver.
telefon konuşması son
omerin ağzından uzun bir trafiğin ardından okula gelmiştim.telefonum çalmaya başladı.
arayan:necibe
yaziyordu.telefonu açıp açmamada tereddüt ettim ama açtım.belki acil bir şey vardır diye.
telefon konuşması
necibe:alo abi en sonunda açtın.nasılsın?
ben:iyiyim sen nasılsın?
necibe:ben kötüyüm abi senin de sesin pek iyi gelmiyor.
ben:haa..ıı...galiba kötüyüm.
necibe:neden abi?niye kötüsün.
ben:.............
telefon konuşması sonarkadaşlar sizce ömer ne demiş olabilir.
yeni kitap yaziyorum arkadaşlar okursanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
RomanceEzelden yazılmış bir hayat bu.Her hayat gibi evveli...Oysa ahiri bana özgü.Her satırı bana vakfedilmiş.Al bu hayat senin denilmiş,yaşa yaşayabilirsen,ben yürümüşüm bana sunulan hayatın satırlarına...Çocukluğumda takılmış gözlerim siyah-beyaz filmler...