12.bölüm

2.6K 90 1
                                    

Gelinlik vücuduma cuk oturmuştu.kuaför de gelip duvağımı takti.çok güzel olmuştum.ben hazırlandıktan sonra naciye annemin saçını yaptılar.zil çaldı.gelen necibe ve özlem teyzeymiş.ömer de vardı ama onu içeri almadilar o da dışarıda beklemek zorunda kaldı.neyse herkes hazırlanmıştı.kapıyı açtım ömer hemen kapinin önünde bizi bekliyormuş.ömer:çok güzelsin dedi.teşekkür ederim dedim kapımı açtı arabaya bindim. beni bekleyen bir sürü araba vardı.ben yerleştikten sonra yanıma necibe ile naciye annem oturdu.öne de ömer ve babam oturdu.yola çıktık çok heyecanlıydım çünkü bugün evleniyordum ailemden ayrılıyordum.tabi bunun iyi yani da kötü yani da vardı.iyi yani hayatımı biriyle birleştiriyordum.kötü yanı ise ailemden ayrılıyor olmamdı.biz düdük çalıyoruz.önümüzdekiler de arkamızdakiler de çalıyor bu çok heyacanlı bir durumdu.düğün salonunun önüne geldik içeri girerken necibe gelindigimin kuyruğunu tutuyordu.babamınsa gözlerinden yaşlar aktigini görebiliyordum neyse gelin odasına gidip üstümü başımı düzenledim.kapı çalındı.açtım.ömerdi.ömer:hazırsan gidelim dedi.sanki hiç heyecan yok gibiydi.koluna girdim.konuklarımızın arasından geçtik.masaya oturduk.nikah memurunu hiç dinlememiştim.bana kabul ediyor musun dediginde eveeeeet diye bağırdım.şimdi de ömere sordu.ömer:evet dedi.ben ömerin ayağına bastım.artık ömerin karısıydım.yarın omerin okulu olduğu için hemen gitmek zorundaymışız.bu yüzden valizimi bagaja attim.naciye anneme sarıldım.ba.babamla kucaklaştık tam ağlıyordum ki necibe:ay aglama ya bu senin en mutlu günün dedi.babam beni bırakıp:bak necibe doğru söylüyor,aglama kızım hadi gule güle gidin dedi.beni de arabaya bindirdi.giderken pencereyi açıp canım babam dedim.ama adeta sesim yankilandi arkamda bıraktıklarımı çok özleyecektim im ama nafile...

Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin