18.bölüm

2K 73 2
                                    

Gelenler necibe ve barış abiydi.biz ömerle şaşkın şaşkın bakarken necibe:hadi kızım bizi içeri olmayacak misiniz dedi.ben ve ömer:eee tabi ki buyrun dedik.içeri girdiler mecburen salona buyur etmiştik.ohh neyseki ömer yatağını toplamıştı.yoksa necibe görseydi niye ayrı yatiyorsunuz diye tuttururdu.onlar oturdular hoşgeldiniz dedikten sonra üstümü değiştirdim.kahvaltiyi da hazirladim.ömer o sırada yanıma geldi:nazlı ben şimdi giyinip çıkacağım.kahvalti yapmayacagim dedi.tam gidiyordu ki ben:ömer yatağı da iyi ki toplamissin dedim.ömer de bana göz kirparak:ha bu arada bu akşam onlar misafir odasında biz de birlikte odamızda yaticaz.necibeye hiçbir şey belli etme tamam mi dedi.daha ben cevap vermeden bana öpücük kondurup gitti.çok şaşırmıştım.bu saskinlikla bayağı bir ayakta dikili durduğumu hissettim.hemen kendime geldim.kahvaltiyi hazırlayıp necibe ile barışı çağırdım.ömer de o sırada ben gidiyorum deyip çıktı.tabi onlara gostermelik olarak beni yanagimdan öptü.bozuntuya vermeden masaya oturup kahvaltıya başladım.necibe:ya nazlı abimler aranız nasıl gidiyor dedi.ben de iyi gidiyor diyerek lafı kısa kestim.necibe de baş sallayarak yetindi.barış:ya biz sizi aslında rahatsız etmeyecektik de.ben otel ayarlamıştım ama beyza ızmir olduğunu öğrenince o da abimin evi boş yere mi orada onlarda kalalım dedi.ben de tamam dedim ertesi gün ışte burdayız dedi.necibe:ya defnecim barış aslında mimar olduğu için buraya geldik iş icabı yani.hem fena mi yaptım hem senle laflariz,gezeriz....dedi.ben de:ne kotusu canım süper olmuş dedim.barış:kızlar size doyum olmaz ama ben gideyim artık ancak yetişirim dedi.necibeyle birlikte barışı ugurlayip ortalığı topladik.necibe:kızım hazırlan seni bir sürü yere götüreceğim dedi.acaba nerelere gidecektik.çok merak etmiştim.neyse birazdan öğreneceğim nasıl olsa diyerek hazırlanmak için odaya gittik....

Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin