Sabah olmuştu ve naciye annem beni apar topar kaldırdı.
naciye annem:hadi kızım kalk ömer bizi alacak kahvaltiyi onlarda yapacağız dedi.hemen kalkıp giyindim.aşağı indim.naciye annem de hazirlanmisti.ömer geldi arabaya binip yola çıktık.ömer hiç konuşmuyordu.bunun nedeni neydi ki acaba?neyse özlem teyzegilin evine geldik gelene kadar arabada çıt çıkmadı.naciye annem susmazdı ama onun da hiç sesi çıkmadı.zili çaldık kapıyı necibe açtı.necibe:hoşgeldiniz dedi.hep beraber hoşbulduk dedik.saten kahvalti hazırmış.elimi yıkamaya gidiyordum ki ömer arkamdan gelip belime elini koydu.ben arkamı döndüm.göz göze geldik.çok romantikti.ömer:şey nereye gittiğini sormak için geldim dedi.sanki ağzımı koli bandinla bantlamışlardı.ııı şey lavaboya gidecektim de.ömer gozlerimin içine bakarak :ha tamam şurada işte gir dedi. kekeleyerek teşekkür ettim.ben ellerimi yikarken sanki beni izliyordu.necibe:abi gelsene nerde kaldın iyi ki bi suyu unutmuşum bi suyu alıp gelemedin dedi.o zaman anlamıştım ki hem beni izliyordu hem de benim peşinden gelmek için necibeye yalan söylemisti.ömer kısık bir sesle:yarın düğünümüz var ben çok heyecanlıyım dedi.ve yüksek sesle:necibe geliyorum çatlama dedi.içimden güldüm arkamı döndüm tahmin ettiğim gibi arkamdan beni izliyormuş bana göz atıp salona girdi.ben de arkasından gittim.necibe sanki anlamış gibi güldü.özlem teyze:naciye hanım yarın düğün var,herşeyi hallettik,yarın biz kuaförü sizin eve göndeririz,gelinliğini de giyer biz alırız tamam mi?dedi.naciye annem:tamam tamam olur dedi.yarın için plan yaptigimiza göre gidebilirdi saten yarın için evde hazırlık yapmam lazımdı.naciye annemle sonumuzu aldık ve çıktık.her zamanki gibi ömer bizi eve bıraktı.arabadan önce naciye annem sonra ben inecektir ki ömer yanağıma öpücük kondurdu.utandığım için hemen arabadan indim.iyi ki naciye annem gormemisti.naciye annem görmeden bana göz attı ve kornayı çalıp gitti.biz de eve girip hazirliklara başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
RomanceEzelden yazılmış bir hayat bu.Her hayat gibi evveli...Oysa ahiri bana özgü.Her satırı bana vakfedilmiş.Al bu hayat senin denilmiş,yaşa yaşayabilirsen,ben yürümüşüm bana sunulan hayatın satırlarına...Çocukluğumda takılmış gözlerim siyah-beyaz filmler...