Bazı soruların cevaplarını ne kadar merak etsekte, bilmiyoruz ki o cevapların bize ne getireceğini ...
___
O kabus gibi saatlerin üstünden altı saat geçmiş, rüzgar biraz daha kendisini toparlamıştı.
Cansunun hastaneden getirdiği ağrı kesici ve serum yatağımın üst kısmındaki rafta duruyordu.
Rüzgar ne kadar inat edip "iyiyim gerek yok seruma" desede cansu ve benim baya bir kafa ütülememizden sonra takmak zorunda kalmıştı.
Şimdi saat gecenin üçü olmuş ve ben uykusuz uykusuz sokağı izliyordum.
Yaklaşık bir ay önceye kadar sokağa çıkmak için saatler sayan ben, şimdi anlam veremediğim bir boşluk yaşıyordum.
Gün doğumuna çok az kalmış , güneş yüksek tepelerin arkasından ışıklarını şehre göstermeye başlamıştı.
Yorgun bir şekilde arkamda, yatakta uyuyan rüzgara baktıktan sonra yatağın ayak ucuna kıvrıldım.
Ne kadar uyudum bilmiyorum bir çığlık sesi ile uyanmam bir oldu.
Tabi o sırada rüzgarın benim yatakta olduğumu bilmemesi ile sıçrarken ayağı başıma çarpmıştı.
Uykulu gözlerle ağrıyan başımı tutarak, sinirle rüzgara bakmaya başaladım.
Ağrı ve olayın etkisi ile geç kavrasamda, kapıdan şaşkın şaşkın birşeyler mırıldanan kıza baktığımda, kıpkırmızı olmuş yağmuru görmem bir oldu.
"siz " işaret parmağı ile bizi işaret etti ama cümlesinin devamını getirmedi.
O an ki şaşkınlığı anlattıktan sonra, rüzgara döndüğümde yatakta doğrulmuş yağmura bakıyordu.
Elim hala ağrıyan başımda konuşamaya başladım.
" tamam sakin.. Aşağı indiğimizde konuşuruz olur mu "
Yağmur şaşkınlıkla onaylasada bişey demeden aşağı indi.
Rüzgarın refleksi ile ayağının çarptığı başım çok fena ağrıyordu.
Elimle saçlarımı ovuşturmaya başaladım.
" nasıl refleks varmış sende. Başım patlayacak gibi "
Rüzgar şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Off fark etmemiş bile..
" senin orda ne işin vardı peki "
Dediklerine şaşkınlıkla baka kaldım.
Yok artık der gibi olan bakışlarıma karşın ne olduğunu anlamış olacak ki" çok mu sert çarptı. "yatakta doğrulup yanıma yaklaştı
" farkında olmadım. "elimle tereddütlede olsa başıma hafifçe dokundu.
Nedense ağrı yerini, sıcaklığa bırakmış, nerdeyse alev alacak gibiydim.
" kahvaltıya insek iyi olacak"
Rüzgar yatakta oturur pozisyona geçip
"ben gitsem artık iyi olur"
Denikten sonrada toparlanarak yataktan indi.Yatakta oturmuş onun benim küçük banyoma gidişini izledim.
"bir kaç konuya açıklık getirmemiz gerekiyor "
Su sesi kesildikten sonra hafif ıslak yüzü ile karşıma geçti.
" sorular ve cevaplar diyosun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vitrindeki Yansıma
Teen FictionHayat bir sahneyse, bizde o sahnede Geçmişiyle geleceğiyle rollere sahib insanlarız.... Maskeli baloda yalanların arkasına saklanmış, akan zamanı izliyoruz.. Bir yerlerde bişeylerimi atlıyoruz. Hesaba katmadığımız gülüp geçemeyeceğimiz birşeyle...