Bölüm 28__GÜL

30 4 0
                                    

___

Gece bu sefer bana istediğimi verememişti. Parti sonrası kızlarla pijama ortamı falanda hazırlasak pek işe yaramadı..

Benim odada dört kız kafa kafaya vermiş partiyi çekiştiriyorduk.. Ben ne zaman konuyu ' hah tamam şimdi sorma vakti' diye konuya giriş yapacak olsam, bi anda laf gümbürtüye gidiyordu...

" ya kızım ;diyorum ben size, arada böyle şeyler yapalım diye "

" Gül ortamın güzelliğine dalmış belli"

Cansunun bir elinde fındık fıstık ağzına atarak güldü..

Başımı hafif yan tarafa çevirip
" dalan dalmış baksana, kim bilir kaçıncı rüyada "

Bir saattir mışıl mışıl uyuyan yağmur her zamanki gibi bizi şaşırtmamıştı..

Cansu elindeki çekirdeği ağzına götürürken

" ee sende ne var. Bakılıyorda pek bi ciks olmuşsunuz "

Elimdeki ay çekirdiğini çitledikten sonra içtenlikle gülümsedim..

" yani bakan görüyorsa ne diyelim"

Cansu kahkahayı bastı..
"aman aman havasından da geçilmiyor "

" kıskananınızda çoktu gördük.. "

Gül öyle bir güzel konuya kapı açmıştı ki ' gir kızım bu kapıdan kaçmaz bu fırsat'

" ya ne demezsin, talha son anda sinir etti.. "

Elimde ki fındıkları ağzıma atarken ortamdaki havayı kokladım. Gül tedirgin olmamıştı. 'İşte bu güzel'

" onun sizle derdi ney, tamam eskidende soğuk bir tiplemeydide, bu hali ayrı bir muamma "

Gül olaya dahil olmuştu işte... ' hadi bakalım hayırlısı'

" tam olarak ne denir bilmiyorum, kıskançlıkta var o doğru ama şu son olanlardan sonra bi tuhaflaştı. . "

Cansu olaydan habersiz gibi

" ne olayı "

Merakla konuya dahil oldu. İyide oldu yani, dost desteği başkadır sonuçta..

" ya geçenlerde rüzgarla dışardayız. İşte bu yanımaza geldi salak sapak konuştu. "

Cansu bilmiyorda yeni öğrenmiş ayaklarına yatarken, gül gerçekten de merak etmişti.

" yok artık. Niyeki " meraklı gözlerle bana bakıyordu..

" tam olarak ney için gelmişti bilmiyorum, ama rüzgarı delirtmesi çokta zor olmadı.. "

Cansu konuya bodoslama daldı.

" yok artık. Bir birlerine mi girdiler "

Yani benim rüzgarım bakışlarını atarak
" şuna talha bir güzel dayak yedi dersek tam olur"

Gül olayın içine girmiş aksiyon filmi izliyor gibi çekirdek kasesini bitirmek için kendiyle yarış yapıyordu resmen..

Konuya giriş yapıcaktım. 'hadi hayırlısı'

" aslında hak etmedi de değil.. Şu olan olaylarda parmağının olduğu düşüncesindeyiz"

Ortalık bir anda sessizleşti. Cansuyla ben çaktırmadan güle bakıyorduk
Gül elindeki çekirdiği iki dudağının arasında tutmuş öylece kala kaldı...

Alıştıra alıştıra girmiştim konuya ama... Sonuç gülün donup kalması oldu...

Gül bir anlık dalgınlıktan sıyrılıp bizim ona olan bakışlarımızı fark etti..

Vitrindeki YansımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin