Bölüm 12__ŞÜPHELİ

47 10 0
                                    

İnsan nara benzer, içinde birçok ben taşırken, dıştan sadece tek gibi gözükür...

___

Penceremin camına bir bir düşen yağmur damlaları güzel bir senfoniyi andırıyordu.

Sokakları mis gibi yağmur ve toprak kokusu kaplamış, insanı dinlendiriyor, huzurlu hissettiyordu.

Evde kızlarla elimizde sıcak kahvemiz, pencerenin önüne dizilmiş dışarıyı izkiyorduk.

Cansu eline aldığı telefonu ile sevinçle gülmeye başladı.

"parti varmış"

Cansunun parti sevinci... Hemde bu hava da..

"bu havada parti vermek... "

Onaylamaz ifade ile cansuya bakmaya başladım.

" biz vermiyoruz sonuçta.. Hem güzel olabilirdi. "

" biz yapsak güzel olurdu. Ama başkası bu havada bilemiyorum. "

Yağmur gülümseyerek bana bakmaya başladı, gözlerinden gitmek istediği çok net anlaşılıyordu.

" tamam gidelim. Bu havada olan partiden pek de ümitli değilim söyleyim"

Kızlar beni onayladıktan sonra üzerimizi giyinmek için odalarımıza çıktık.

Gece dışarı çıkarken ne kadar ben gibi olsam da bu gece yine başkası gibi giyinecektim.

Elime mavinin siyaha çalan güzel bir elbiseyi alıp, altınada lacivert bir topuklu aldıktan sonra giyinmek için aynanın karşısına geçtim.

Her ne kadar gece kadar iddalı olmasamda elbise aynadan güzel gözüküyordu.

Yaklaşık bir saatin sonunda üçümüzde hazır bir şekilde salonda toplandık.

Cansu iddalı gül kurusu bir elbise giymiş, yağmur ona nazaran daha spor sayılacak elbisesiyle gayet güzel duruyorlardı.

Evden parti için çıkıp dar sokaklardan parti yerini bulmamız biraz zaman alsada müzik sesinden iki katlı villaya ulaşmamız pekde zor olmadı..

Ev bu havaya rağmen baya kalabalık ve eylenceli gözüküyordu.

Tanıdık bir kaç grubun yanından geçip siması daha tanıdık olan biri el sallayarak yanına çağırdı bizi.

Rüya güler yüzlülükle boynumuza sarılıp selamladıktan sonra mertin grubu ilede selamlaştık.

Anlaşılan havayı bir tek takan ben gibiydim.

"gelmezsin sanıyordum. "

Mertin imalı sözlerine karşın gülümseyerek
" ikna edildim diyelim. "

Cansu ve yağmur merte o ikna edenler biziz diye övünerek bakıyorlardı.

Her geçen saatle kalabalıklaşan ev, daha bir parti havasına giriyordu.

Ev sahibi olduğunu düşündüğüm yakışıklı genç merdivenin birinci basamağına çıkıp konuşmaya başladı.

" partiye geldiğiniz için teşekkürler. Bu aralar sokak olaylarından sonra kendimize gelip, eylenmek için toplandık. Hepinize şimdiden iyi eğlenceler. "

Küçük bir alkış seremonisinden sonra oyun alanlarına bir kısım kalabalık geçti.

" iddiayı açıyorumm"tok sesli genç yüksek sesle konuşuyor kalabalığın dikkatini çekiyordu.

Kalabalığın hareketine uyarak, bağıra gencin etrafında toplandık.

Mert biraz yakınımda duruyordu. Başımı ondan tarafa çevirip biraz ona yaklaştım.

Vitrindeki YansımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin