Bölüm 21__APTAL

36 6 0
                                    

Bazen kendimizi güvende hissetiğimiz yer,sıcak bir nefes bile olabilir..

___

Kalbim deli gibi çarpıyor, ellerim titriyordu.

Barda nerdeyse olay çıkacaktı ve bunu çıkaran da ben olacaktım..

Talha arkadaşının ikinci bir sert uyarısından sonra yanımızdan çekti gitti... Ben talha ile olanlara sinirlenirken olan biteni izleyen rüzgara döndüm.

Sinirle bana bakıyordu. Bu bakışları, depodaki adama bakarkende görmüştüm..

Gözlerimi gözlerine dikerek bakmaya başladım. Sinirliydi anlıyorum ama bu sinirini bana değil, o adama göstermeliydi..

Rüzgar bir anlık hışımla beni kolumdan tutup nerdeyse sürükleyerek bar çıkışına götürmeye başladı..

Bardan çıktığımızda kolumu elinden sertçe çektim. Elimle kolumu oluşturarak

"sen ne yaptığını sanıyorsun" sinirliydim ve bağırıyordum.
Rüzgarın kendini tutmaya çalıştığı görülüyordu..

Valenin arabayı getirmesi ile, arabayı işaret etti.

"bin "kaşları çatık binmem için arabanın başında bekliyordum..

Bana emir vermesine sinir oluyordum. Bunu biliyordu ama şuan pekte umrunda değildi.

Başımla hayır anlamında işaret yaptım. Kaşları daha bir çakılıp yanıma yaklaştı. Nefesini yüzümde hissediyordum.

"bin şu arabaya. Konuşucaz"

Sesi sabırlı olmaya çalıştığı için titriyordu..

Onunla inatlaşmak şu an için çok akıllıca olmazdı. Yanından geçip arabaya bindim. Benim bindiğime bakarak yanıma gelip sürücü koltuğuna geçti.

Arabayı çalıştırarak, hızla ana yola çıktı. Çok süratliydik. Candede slolom yaparak ilerliyorduk.

Ne yapmaya çalışıyordu.. Anlayamıyordum..

Sonunda sert bir fren yaparak durdu. Burası benim bıcak atışları için çalıştığım ve beni takip ederek bulduğu ormanın bir ucuydu..

Gece gece orman fikri hiç iyi gözükmüyordu. Ama burası benim sahamdı. Bir aslana kendi vadisinde meydan okuyamazsın..

Arabanın kapısını açıp çıktıktan sonra sertçe kapıyı çarptı..

Arkasından resmen baka kalmıştım. Kısa bir şaşkınlığın ardından kapıyı açıp bende çıktım. Hava soğuktu. Hafif bir esinti vücudumu yalayıp geçtikten sonra rüzgarın yanına yürümeye başladım.

Arabanın kaputuna oturmuştu. Yanına varıp ona bakmaya başladım.

"neler oluyor " dedim sakin olmaya çalışan sesimle...

Hiç birşey demeden ormana bakmaya devam etti.. Kollarımı bir birine doladım.

Ne yani gece gece hemde bu havada ormanı izlemek için mi geldik...

Bana döndü. Gözleri gözlerimi delip derinlerime bakmaya çalışıyor gibi öyle delice bakıyordu..

"sen ne yaptın orda öyle"

Kaşlarımı çattıp

"nasıl nerde ne yaptım "dedim.

" barda niye öyle bişey yaptın"
Ondan refleks olarak bir adım geriledim.

"ben kavga çıksın istemedim"
Sesim niye bu kadar derinden çıkıyor gibiydi.

"kavga çıksın istemedin" kafasını evet anlamında sallayordu. Ama bu hiç de iyi birşeyin habercisi değildi...

Vitrindeki YansımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin