5 Dalis

328 22 0
                                    

Prabudau. Pramerkiau akis ir apsidairiau. Tai buvo didelis kambarys. Šviesiai mėlynos spalvos sienos, didelė lova ir spinta, toliau stalas ir balkonas. Gražiausias dalykas kambaryje buvo langas. Jis ėjo per visą sieną. Atsisėdau. Net nustebau nejaučiau skausmo, tik perštėjimą gerklėje. Priėjau prie veidrodžio ir pakėliau kažkieno maikę kuria buvau aprengta, pažiūrėjau į savo nugarą, bet ten nieko nebuvo. Įsižiojau ir norėjau paliesti tą vietą, bet išgirdau kaip atidaromos durys. Staigiai atsisukau ir pamačiau Dylan.

- Sveika - jis šyptelėjo.

- Kaip čia atsiradau ir kas man buvo? - iškarto paklausiau.

- Na... - jo akys klaidžiojo po kambarį ir stengėsi į mane nežiūrėti.- Pasakysiu vėliau, o dabar eime į apačią.

- Norėjau paklausti kas mane perrengė? - susigėdusi tariau.

- Tavo rūbus nuėmiau ir užvilkau savo, aš - jis išsišiepė.

Aš susigėdau, nes jis pamatė mane pusnuogę. Įdomu ką jis pamanė apie mane. Nulipome laiptais ir įėjome į svetainę. Ten sedėjo 2 vaikinai ir 2 merginos. Kai mes įėjome visi staigiai pasuko į mūsų pusę galvas. Abi merginos pašoko ir priėjo prie mūsų. Pasijaučiau keistai, nes jos buvo labai gražios kaip ir vaikinai. Viena buvo blondinė mėlynom akim, o kita rudaplaukė žaliomis akimis.

- Sveika, aš Kristen - prisistatė blondinė.

- Labas, o aš Gabby - pasakė savo vardą rudaplaukė.

- Ten to blondino vardas Tyler jis Gabby vaikinas, o juodaplaukis vardu Matt jis yra Kristen vaikinas - pristatė vaikinus Dylan.

- Sveiki aš Chloe - pasisveikinau su jais - Dabar sakykit kas man nutiko?

- Tave padūrė ir tu vos nemirei, tave reikėjo gelbėti - aiškino man Gabby viską - todėl reikėjo šiek tiek pakeisti.

- Kaip suprasti pakeisti? - sunerimau aš.

- Tu dabar esi ne žmogus - pradėjo Kristen - Tu esi...

Naujoji Aš (BAIGTA)Where stories live. Discover now