- ...Vampyrė. Tokia pat kaip mes - pabaigė jos sakinį Dylan. - Tu dar nesi pilna vampyrė kol neišgėriai kraujo, todėl kol kas esi pusiau žmogus.
Po šių jo žodžių visi laukė mano reakcijos. Tikriausiai jie tikėjosi, kad pakraupsiu, išsigąsiu ir pradėsiu verkti, bet aš ramiai stovėjau tada paklausiau.
- Ar dabar viskas pasikeis?
- Taip - atsakė man Gabby.
Po jos žodžių aš nusišypsojau. Jie vos neįšsižiojo kai tai pamatė.
- Ar tu neįšsigandusi dėl to? - paklausė Matt.
- Ne, mokykloje iš manęs juokiasi todėl pasikeisti būtų labai gerai - aš jam šyptelėjau.
- Tai gal norėtum kraujo? Pamatysi tik paragausi ir pasikeis tavo gyvenimas ir tu - šypsojosi Dylan.
Aš nesupratau ką jis turėjo omenyje, kad pasikeisiu, bet aš sutikau ir laukiau kol atneš mano būsimo gyvenimo, vienintelį 'maistą'. Rudaakis atnešė stiklinę su raudonu skysčių. Paėmiau jį į rankas ir pauosčiau. Maniau, kad kvapas bus kaip metalo, bet jis kvepėjo nuostabiai. Visi į mane žvelgė taip tarsi tuoj stebuklas atsitiks. Aš viską išgėriau ir pasijutau labai puikiai. Pajutau kaip aš paaukštėjau, labai sulieknėjau, plaukai pailgėjo, nagai palygėjo ir atgavo gražią formą, dantys išsilygino ir tikriausiai pasidarė balti, akys pagerėjo ir nebereikėjo akinių. Pasijutau labai stipri ir greita ir pajaučiau dar kažką, bet tai nebuvo žmogiška. Tuo pastebėjau jog dėl šio stebuklingo pasikeitimo buvau užsimerkus. Staiga atsimerkiau ir apsidairiau. Vaikinai ir merginos šypsojosi. Tikriausiai dėl to jie žiūrėjo į mane kaip į stebuklą.
- Kaip jautiesi? - klausinėjo jie manęs.
- Nuostabiai - atsakiau jiems, ir nustebau dėl savo skambaus balso.
- Taigi pažiūrėkim ar tu turi kokių nors galių - pasakė Tyler.
- Galių? - susidomėjusi paklausiau.
- Na taip - atsakė Kristen.- Kartais būna, kad vampyrai turi kokių nors galių.
- Aš skaitau mintis - tarė Dylan - Kristen gali pakeisti nuotaiką, Gabby suteikia arba panaikiną skausmą, Tyler turi įtaigą, jis gali priversti daryti vampyrą ar žmogų ką tik nori, o Matt gali pasakyti ar turi įpatingų galių ar ne.
- Matt ar gali patikrinti ar turiu galių ar ne? - kreipiaus į jį.
- Gerai - tai taręs jis priėjo prie manęs ir palietė ranką. Susikaupė, tada pakėlęs galvą tarė - Deja nieko.
Aš nuliūdau, nes visą laiką norėjau būti įpatingą. Meginos ir vaikinai taip pat nuliūdo, ypač Dylan.
- Palaukit!!! - staiga sušuko Matt. -Ji turi galių ir net ne vieną.
- Ką? - visi vienu metu paklausė
- Chloe tu turi daugiau nei vieną galią - kreipėsi jis į mane.
- Ar gali išvardinti kokias turiu? - paprašiau juodaplaukio.
- Žinoma - tarė - tu gali iššaukti 4 stichijas tik vietoj įprastinės ugnies mėlynąja, ji labai galinga. Dar gali apsisaugoti nuo kitų galios ir apsaugoti kitus jei tik to nori.
- Vau - buvau dar labiau nustebusi negu tada kai sužinojau, kad būsiu vampyrė.
Dylan į mane pažiūrėjo ir nusišypsojo, o merginos suskubo mane apkabinti.
- Na, visi dabar sužinojo jos galias - pasakė Kristen ir paklausė manęs - gal nori pažiūrėti kaip atrodai?
- Žinoma.
Kai tai tariau Gabby ir Kristen džiugiai sušuko ir mane nutempė į antrą aukštą prie veidrodžio. Vaikinai sekė mums iš paskos. Tada Kristen uždengė man akis ir nuvedė prie veidrodžio. Pamačiusi save net įsižiojau. Buvau iš tiesų labai graži, tokia pati kaip ir merginos.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Naujoji Aš (BAIGTA)
FantasiaChloe niekada netikėjo vampyrais ar kitais antgamtiniais padarais. Ji buvo paprasta mergina, pašaipų objektas. Viskas pasikeitė kai ji sutiko vaikiną ir tapo tokia kaip jis. Vampyrė.