Kai pamačiau 'naująją' save, mes nulipome į svetainę. Jie man paaiškino viską apie vampyrus. Sužinojau, kad pagal nuotaikas, pasidaro kitokios spalvos akys. Jei tu jautiesi normaliai būna tiesiog natūrali akių spalva. Dar paaiškino jog pramanas, kad vampyrai negali vaikščioti saulėje, jie gali. Gabby sakė jog mums nebūtina miegoti, bet gali užmigti jeigu nori. Man davė kraujo ir žiūrėjo kaip tvardausi jį pamačius ir paragavus. Tai tikriausiai buvo viena iš mano galių arba labai gera savitvarda, nes aš nepuoliau jo gerti kaip ką tik paversta, o ramiai paėmiau ir gurkšnojau. Pažiūrėjusi pro langą pamačiau, kad jau švinta. Taigi jų paklausiau.
- O ar jūs einat į mokyklą?
- Ne, bet eisim į tą pačią mokyklą ir klasę kaip tu - nusišypsojo Dylan.
Pasijutau geriau, kai jis tai ištarė.
- Mums reikia apsipirkti - netikėtai ištarė Kristen.
- Ką? Kodėl? - paklausiau jos.
- Tu pasikeitei, todėl tikriausiai neturėsi ir rūbų.
- Norėčiau eiti, bet aš neturiu tam pinigų - nuliūdusi tariau.
- Nesijaudink mes turim daug pinigų.
- Na gerai, bet nenoriu būti jums skolinga - ištariau jiems.
- Nuo šiol tu esi mums kaip sesuo, na bent kai kuriems, tad nesijaudink dėl to - jie visi išsišiepė.
Aš jiems taip pat nusišypsojau, bet nesupratau kodėl tik kai kuriem būsiu sesuo. Pagalvojau arba kažkas manęs nekenčia arba kažkam patinku labiau nei draugė ar sesuo. Ir numaniau kas tas žmogus buvo. Išaušo rytas. Mes pavalgėm ir išvažiavome į prekybos centrą. Ten pravaikščiojome maždaug 4 valandas. Jei būčiau žmogus, norėčiau dabar atsisėsti, bet sužinojau, kad vampyrai nepavargsta, nebent negeria žmogaus kraujo. Nusipirkau daug rūbų, batų ir aksesuarų. Merginos man sakė jog nuo šiol toks bus mano gyvenimas. Galėsiu daryti, bet ką. Aš joms šyptelėjau ir iškart pagalvojau apie mamą. Kai tik gausiu savų pinigų, duosiu jai. Po visko jie mane parvežė iki namų.
- Manau jog tau reikia šiek tiek laiko pabūti pas mus ir lavinti naujus įgūdžius - tarė Tyler.
- Gerai paprašysiu mamos - tai tarusi nubėgau namo.
Laukiau vakaro ir vis žvelgiau į savo naująjį telefoną, kurį nupirko jie. Išgirdau jog grįžo mama. Labai greitai apsirengiau kelias storas pižamas ir chalatą. Pamačiusi mama su ja pasisveikinui ir apkabinau.
- Mama galiu kai ko tavęs paprašyti?
- Prašyk - nusijuokusi tarė mama.
- Ar galėčiau su Simona ir jos tėvais skristi į JAV? Vistiek bus savaitė atostogų, bent jau nesedėsiu namuose. - melavau jai.
- O kodėl tu nori?
- Mes važiuojame į Simonos mamos sesers vestuves. Reikėjo dar vienos pamergės, tad Simona pasiūlė mane. Važiuosime dar į muziejus ir į teatrą.
- Net nežinau ar reikėtų tave leisti - galvojo ji.
- Labai prašau - maldavau mamos.
- Na gerai, bet paskambink kai nuvyksi, ar gerai? - paklausė.
- Ačiū !!! - sušukau, apkabinau mamą ir pabučiavau į skruostą.
Prisėdome prie stalo pavalgyti, aš atsisakiau ir paaiškinau, kad pavalgiau pas Simoną.
- Matau pasikeitei - staiga tarė.
Aš labai išsigandau ir nežinojau ką atsakyti.
- Na taip, susitvarkiau nagus, ir išbandėm veido procedūras, naują pastą baltinančią naudojau, pasiilginau plaukus.
- Pastebėjau. Beje labai tau tinka.
- Ačiū - nusišypsojau. - Aš einu dėtis daiktų ir miegoti. Labanaktis.
Ji man tą patį atsakė ir aš nuėjau į kambarį. Pasiėmiau didelį ir seną mamos lagaminą ir pradėjau krautis rūbus ir batus. Viską susikrovusi pasidėjau prie kambario durų. Atsiguliau į lovą ir su šypseną užmigau galvodama apie šiandieną.
YOU ARE READING
Naujoji Aš (BAIGTA)
FantasyChloe niekada netikėjo vampyrais ar kitais antgamtiniais padarais. Ji buvo paprasta mergina, pašaipų objektas. Viskas pasikeitė kai ji sutiko vaikiną ir tapo tokia kaip jis. Vampyrė.