Atsibudau savo naujajame kambaryje. Prie manęs sedėjo Kristen ir Gabby.
- Chloe! Pagaliau prabudai!
- Kas man nutiko?
- Mes buvome su Matt išėję pasivaikščioti ir radome tave gulinčia - atsakė Kristen.
- Kur Dylan?
- Chloe... jis su Leila.
- Bet.. Bet kodėl jis su ja? Aš galvojau jis mane myli.
- Jis tave myli. Kai išėjai grįžo Leila ir tuomet kažkas jam nutiko. Tapo lyg nebesąvas.
Tai išgirdusi aš nuliūdau ir supykau. Bet man buvo įdomu ir kai kas kitas. Kodėl merginos į mane žiūri užjaučiančiai?
- Na gerai. Išsiaiškinsim tai vėliau. Man kyla dar vienas klausimas. Kodėl jūs į mane taip žiūrit?
- Na... Kai susitikai su Stiven jis... - pradėjo sakyti Kristen bet sustojo.
- Nesijaudink dėl manęs ir tiesiog pasakyk tiesa.
- Jis atėmė visas tavo galias.
Tai išgirdusi jau norėjau verkti. Bet išgirdau atidaromas kambario duris. Pro jas įėjo linksma Leila ir lyg zombis atrodantis Dylan.
- Kaip jautiesi Chloe? Mes visi buvome susirūpinę.
Leila bandė atrodyti rūpestinga, bet aš žinau, kad ji vaidino dėl mano draugų.
- Ačiū, Leila, tai labai miela iš tavo pusės. Jaučiuosi puikiai.
Merginos pažiūrėjo į mane klausiamai, bet aš tiesiog žiūrėjau jai į akis. Ir mačiau, kad jai nepatiko nei mano drąsa, nei atsakymas.
Dėlto ji burbtelėjo kažką ir apsisukusi nusitempė Dylan kartu iš kambario.
Bet staiga įpuolė Matt su Tyler.
- Žiūrėkite ką gavome! Mes privalome ruoštis!
Mes pažiūrėjome į juos nesuprasdamos. Jie padavė mums raštelį.
"Susigrąžinote Leila ir Chloe, bet tai nereiškia, kad viskas gerai baigsis ir Dylan. S"
Kai perskaičiau raštelį, staigiai pradėjau keltis. Merginos pradėjo prieštarauti.
- Ne, aš keliausiu kartu. Myliu Dylan ir neketinu jo prarasti.
- O kaip tavo galios? Be to, tu, dar silpna po galių praradimo - susirūpino Tyler.
- Man viskas bus gerai. Aš sugebėsiu apsiginti - šiltai jam nusišypsojau.
Po šių žodžių mes pradėjome ruoštis ateinančiam mūšiui.
YOU ARE READING
Naujoji Aš (BAIGTA)
FantasyChloe niekada netikėjo vampyrais ar kitais antgamtiniais padarais. Ji buvo paprasta mergina, pašaipų objektas. Viskas pasikeitė kai ji sutiko vaikiną ir tapo tokia kaip jis. Vampyrė.