Prabudau kylant saulei. Tikriausiai vampyrai ir šitą jaučia. Dar kiek pagulėjau ir sugalvojau mamai padaryti staigmena ir padaryti pusryčius. Išlipau iš lovos nusimaudžiau apsirengiau ir nuėjau į virtuvę. Einant iki virtuvės dar paklausiau ar mama miega. Sumaniau mamai iškepti omleto ir padariau kavos. Žinojau, kad šiandien mamai reikia eiti į darbą nors ir sekmadienis, todėl nubėgau pakelti mamos. Ji labai nustebo, nes aš atsikėliau pirma, bet padėkojo. Mes abi nuėjome į virtuvę. Sėdint ten gavau žinutę iš Dylan. ' Sveika atvažiuosiu po 20 min. '
- Mama aš jau turiu eiti, manęs tuoj atvažiuos Simonos pusbrolis.- Gerai važiuok.
Nuėjau į savo kambarį, užsidėjau batus, apsirengiau striukę ir pasiėmusi lagaminą nunešiau į koridorių. Priėjus prie mamos ją apsikabinau ir atsisveikinau. Gerai, kad mama nepastebėjo mano kojų, kurios buvo pasikeitę. Gavusi žinutę iš Dylan išėjau į lauką. Pamačiusi jo mašiną nusišypsojau ir įsėdau į ją. Mes pajudėjome ir aš paklausiau:
- Kur važiuojam?
- Dabar važiuojame namo - atsisukęs nusišypsojo jis.
Privažiavome namus ir išlipome. Nuėjome į namus ir išgirdome muzikos garsus. Nuėję į svetainę, radome sėdinčius ir juokiančius Matt ir Kristen. Praėjome pro juos ir užlipome laiptais. Nuėjome į kambarį kuriame aš pirmą kartą prabudau.
- Kieno šis kambarys - paklausiau jo.
- Jis mano - nusišypsojęs tarė.
- Jei jis tavo, tai kur aš miegosiu? - paklausiau Dylan.
- Su manim - mirktelėjęs atsakė.
- Ką?
- Juokauju, gali miegoti čia, o aš eisiu į svečių kambarį.
- Na gerai - tai tarusi nusišypsojau.
Dylan išėjo iš kambario, o aš nuėjau susidėti rūbų. Išsikrovus viską, nusileidau žemyn ir nuėjau į virtuvę. Ten sėdėjo merginos. Kai aš įėjau jos pakėlė galvą ir nusišypsojo nieko gero nežadančią šypsena. Įsipyliau kraujo ir prisėdau prie jų.
- Mes kai ką sugalvojom - tarė Kristen.
- Ir ką gi?
- Mes važiuosime į klubą - sušuko jos.
- Ką? - sutrikau aš.
- Prašau - maldavo jos - Vaikinai jau prašo, kad Dylan leistų važiuoti.
- Kodėl jis turėtų...? Ai, nesvarbu - tariau aš ir nuėjau išsiplauti puodelio. - Sutinku.
- Valio! - sušuko jos.
Aš nusišypsojau. Mes nuėjome link svetainės kur turėjo būti vaikinai. Ten sėdėjo jie ir kažką aiškino susiraukusiam Dylan.
- Mums reikia pasikalbėti - tarė Dylan.
- Gerai - tai pasakiusi nuėjau į savo kambarį.
Jutau, kad jis seka paskui mane. Įėjusi į savo kambarį atsisukau į jį. Jis atsisuko į mane.
- Nemanau, kad tau reikėtų vykti į klubą.
- Bet... Kodėl? - nuliūdau aš.
- Tu ką tik paversta vampyrė, dar nemoki valdytis.
- Aš moku - prieštaravau jam. - Prekybos centre nieko neužpuoliau, mano mama vis dar sveika ir be to jūs būsit su manim.
- Hmmm... - galvojo jis. - Na gerai.
Iš džiaugsmo aš spygtelėjau ir apsikabinau Dylan. Kai supratau ką padariau greitai atsitraukiau. Staiga mano akys pasikeitė į kitą spalvą - susigėdusią. Dylan nusišypsojo ir mes nulipome žemyn. Visą kelią ėjau nuleidusi galvą.Iš svetainės nieko nesigirdėjo, bet kai įėjome vaikinai su merginomis pradėjo šnekėti. Pakėlę galvas jie nusišypsojo ir aš supratau, kad klausėsi mūsų.
- Kada mes išvažiuojame - paklausiau jų.
- Apie 10.
- Manau jau reikėtų eiti ruoštis, jau 8:30.
- Mes išrinksime rūbus - sušuko merginos ir nubėgo, o aš paskui jas.
- Rūbus padėsime ant lovos, o tu eik nusimaudyk. - tarė Kristen.
Nusimaudžiusi apsivyjau kūną rankšluosčiu ir išėjau iš vonios. Merginų nebebuvo, bet ant lovos radau labai gražią turkio spalvos suknelę. Šalia buvo padėti juodi aukštakulniai, auskarai ir grandinėlė. Viską užsidėjusi nuėjau prie veidrodžio. Susigarbanojau plaukus ir pasidažiau su tušu, bei lūpų blizgiu. Viską pabaigus pamačiau jog dar likę laiko, todėl pagalvojau, kad reikia paskambinti mamai.
- Labas - tarė mama.
- Labas, aš jau nuskridau.
- Tikrai? Ir kaip ten? Patinka?
- Taip, čia labai gražu - tariau jai - rytoj važiuosime į miestą.
- Po visko vakare paskambinsi?
- Žinoma, dabar turiu eiti valgyti, o po to miegoti, nes esu labai pavargus.
- Na gerai, saldžių sapnų.
- Labanaktis.
Jaučiausi blogai, kad turiu meluoti mamai, bet ji labai išsigąstu jeigu žinotų kuo tapau.
KAMU SEDANG MEMBACA
Naujoji Aš (BAIGTA)
FantasiChloe niekada netikėjo vampyrais ar kitais antgamtiniais padarais. Ji buvo paprasta mergina, pašaipų objektas. Viskas pasikeitė kai ji sutiko vaikiną ir tapo tokia kaip jis. Vampyrė.