9 Dalis

259 20 0
                                    

Išėjau iš kambario ir pradėjau lipti laiptais. Dylan pažiūrėjo į mane ir man pasirodė jog jo akys sužybėjo. Nulipau žemyn ir atsistojau prie jų. Po manęs nulipo Kristen. Mes įsėdome į Dylan mašiną ir išvažiavome į klubą. Kai sustojome išlipau ir pakėliau akis į viršų. Tai buvo didžiausias ir prabangiausias klubas mieste.

- Oh, bus linksma - sumurmėjau sau.

Mes nuėjome prie apsauginių. Jie iškarto mus praleido, kiti žmonės eilėje pyko dėl to, bet mes nekreipėme dėmesio. Klube buvo daug šviesų ir labai garsi muzika. Nuėjome prie baro.

- Ko norėtum?- paklausė Dylan.

- Ammm...

- Tu niekad nesi buvus klube, tiesa? - tarė jis.

Aš tik palinksėjau galva.

- Na gerai, aš užsakysiu mums ko nors.

Jis nusisuko prie baro, o aš atsisukau į šokių aikštelę. Ten jau šoko Kristen ir Matt.

- Prašau - padavė man kokteilį.

- Ačiū - šyptelėjau jam.

Mes greitai išgėrėme savo kokteilius ir nuėjome šokti. Pajaučiau rankas aplink savo liemenį. Atsisukau pažiūrėti, bet ten nebuvo Dylan. Tai buvo kažkoks vaikinas. Jo akys buvo tamsiai žalios, o plaukai juodi, jis turėjo daug tatiruočių.

- Sveika - nusišypsojo jis.

Pasitraukiau nuo jo ir nuėmiau rankas. Apsidairiau aplink, bet nemačiau pažįstamų veidų.

- Labas - susiraukiau aš.

- Ką tokia graži mergina čia veikia viena?

- Aš ne viena - greitai tariau jam.

- Ar tikrai? Aš nieko aplinkui nematau - išsiviepė ir vėl uždėjo rankas ant liemens. - Pašokim?

- Na gerai - Netvirtai tariau.

Mes pradėjome šokti, pamačiau ateinančius merginas ir vaikinus susiraukusius, tik nebuvo Dylan. Jie sustojo netoli mūsų ir pradėjo šokti nuolat stebėdami mus. Pasibaigus dainai atsitraukiau nuo to vaikino ir nuskubėjau prie baro, kad jis nespėtų sučiupti manęs. Priėjus prie baro užsisakiau kokteilį ir atsisėdau. Po kitos dainos atėjo ir merginos.

- Kas ten buvo? Kas tas vaikinas? - susiraukusios paklausė merginos.

- Aš nežinau, nepažįstu jo.

- Ar tikrai? Niekada nesi jo mačiusi? - sunerimusi paklausė Gabby.

- Tikrai ne. O kas jis toks? - sutrikusi paklausiau.

- Jis yra labai pavojingas vampyras, vienas iš seniausiųjų. - atsakė į mano klausimą Kristen.

- Na gerai mes tik pašokome ir viskas. - tariau - Daugiau su juo nebendrausiu.

Man abi merginos nusišypsojo.

- O kur vaikinai? - paklausiau jų.

- Ieško Dylan.

- O kur jis?

Joms dar neatsakius pamačiau jį. Dylan bučiavosi su kažkokia blondinę. Kažką pajutau. To dar nebuvau jautusi. Gal tai buvo pyktis, o gal ir pavydas. Staigiai nusisukau ir pažiūrėjau į merginas. Jos tik užjaučiamai pažvelgė į mane. Tuomet prie mūsų priėjo vaikinai.

- Ar jau matei? - paklausė Tyler.

Aš tik liūdnai linktelėjau.

- Aš nebenoriu čia būti. - nuleidusi galvą tariau.

- Gerai ir mes jau eisime. - tarė Gabby.

- Ne! - paprieštaravau. - Jūs linksminkites, o aš eisiu namo.

- Jei jau nori eik, bet mes tave palydėsim bent iki išėjimo - tarė abi merginos.

Aš tik linktelėjau galva ir atsisveikinau su vaikinais. Į Dylan net nepažvelgusi išėjau. Išėjusi iš klubo ir sustojusi atsisukau į merginas.

- Tau viskas gerai? - susirūpinusi paklausė Kristen.

- Taip - šyptelėjusi atsakiau.

Kai mes apsikabinome su merginomis aš pradėjau eiti link namų. Be jokių nuotykių greitai grįžau namo. Apsirengiau šortukais bei ilga maike nuėjau gulti. Vis dar liūdėdama dėl šiandienos įvykio užmigau.

Naujoji Aš (BAIGTA)Where stories live. Discover now