19 Dalis

173 16 0
                                    

Gulėjom su Dylan ant žolės apsikabinę. Aš galvojau ir žiūrėjau į dangu ir stebėdama debesis kol neišgirdau žodžiu.

- Chloe, kai pirma karta pamačiau tave prie parduotuvės tu man patikai iš pirmo žvilgsnio. Kai ta vakarą pamačiau jog tave užpuolė, maniau jog tave praradau ir mano gyvenimas baigtas, bet tada tu prabudai ir nušvietei mano gyvenimą vaivorykštės spalvomis. Mano Chloe aš myliu tave ir noriu būti su tavimi, todėl klausiu ar nori būti mano mergina?

- Taip! - sušukau ir šokau jam į glėbį.

Stipriai jį apkabinau ir pabučiavau.

Dar šiek tiek pabuvę apsirengėme ir pasukome link namų. Staiga pajutau keistą jausmą lyg tuoj kas nors atsitiks.

Nuėjusi į kambarį gavau žinutę - "Jeigu nori pamatyti savo draugę Simona, ateik į aikštę. S"

Nors ir žinojau, kad tai kvailas sumanymas, bet niekam nieko nesakiusi išėjau. Po 10 min jau buvau vietoje. Ten pamačiau stovintį Stiven su 5 grėsmingai atrodančiais vaikinais.

- Kur yra Simona?!

- Taip ir galvojau, kad ateisi jos gelbėti, bet aš jos neturiu,- nusijuokė garsiai jis.

Norėjau apsisukusi bėgti, bet keli vaikinai mane pagriebė ir pargriovė ant žemės. Stiven priėjo prie manęs ir atsitupė. Palietė galvą ir ranka. Ir užsimerkęs, pradėjo kažką daryti tai kas silpnino mane. Prieš nualpstant išgirdau jo žodžius ir juoką.

- Būk atsargi Chloe, ne visi gali būti tokie kokie atrodo.

Ir tuomet mane apėmė tamsa.

Naujoji Aš (BAIGTA)Where stories live. Discover now