14 Dalis

211 16 1
                                    

*Chloe*

Prabudau ir apsidairiau aplinkui. Buvau apleistam rusyje. Atsistojau ir pamačiau, kad kampe kažkas juda. Tai tikrai nebuvo žiurkė. Atidžiau pažiūrėjusi pamačiau merginą, labai gražią, šiek tiek vyresnę už mane.

- Kas tu? - šuktelėjau jai.

- Aš Leila, o kas tu?

- Mano vardas Chloe. Kaip tu čia atsiduriai? Kiek laiko čia esi? – paklausiau jos.

- Aš... aš... esu, manau apie 20 metų čia. Mane pagrobė Stiven. – su pykčiu balse ji tai ištarė.

- Kodėl tave pagrobė?

- Dėl mano galių, aš buvau labai galinga, todėl jis pagrobė mane. – atsidususi atsakė ji. - O tu?

- Irgi dėl galių.

- O kokių turi? – susidomėjo ji.

- Aš...

Nespėjau atsakyti, nes Stiven atidarė rusio duris. Na ir gerai pamaniau, visiškai nenorėjau sakyti tai merginai apie save, nepasitikėjau ja ir ji tikrai neatrodo kaip ten praleidusi 20 metų, atrodo tik kelias dienas.

- Tai ką jau susipažinot? – šiurpiai nusijuokė Stiven.

Leila tik spruko į tamsą, o aš kaip tik atsistojau ir žiūrėjau jam tiesiai į akis.

- Taigi mano mieloji Chloe, gal parodysi mums savo galias?

- Nevadink manęs taip – supykusi tariau.

- Gerai, gerai kaip panorėsi - vėl nusikvatojo jis. - Gal norėtum pavalgyti?

- Norėčiau - atsakiau aš, nes pasijautau silpnai.

Kai jis išėjo aš atsisėdau ant grindų ir atsiremiau į sieną. Kažkoks vaikinas atėjo ir atnešė kraujo. Nors ir nenorėdama išgėriau jį. 

 *Dylan*

Privažiavome sandėlius ir greitai išlipome iš mašinos. Lauke prie durų stovėjo 3 sargybiniai. Mes greitai su jais susitvarkėme ir įėjome į vidų. Apačioje girdėjosi kažkokie garsai. Nubėgome ten ir išvydome 4 sargybinius. Juos pašalinę staigiai atidarėme duris. Ten išvydome Stiven ir sėdinčią Chloe. Kai jau norėjau pas ją pulti staiga kažkas kampe sujudėjo, kai geriau isižiūrėjau pamačiau tai ko nesitikėjau.

- Leila?

Naujoji Aš (BAIGTA)Where stories live. Discover now