Prabudusi jaučiasi labai prastai. Dar kiek pagulėjusi išlipau. Pasiėmiau rubus šiandienai ir nuėjau į vonią. Pažiūrėjau į veidrodį ir pamačiau labai liūdnas akis. Nusisukau ir greitai nusirengusi įlipau į vonią. Greitai nusipraususi apsirengiau rūbus ir išėjau iš kambario. Virtuvėje išgirdau garsius balsus ir nulipusi žemyn laiptais nuėjau tenais. Sustojusi prie durų pasistengiau nutaisyti kuo linksmesnę miną ir įėjau. Ten jau visi sėdėjo, net ir Dylan.
- Labas rytas - nusišypsojau.
- Sveika - tarė ir visi nusišypsojo.
Tik Dylan buvo liūdnas ir sėdėjo nuleidęs galvą. Aš pasiėmiau iš šaldytuvo kraujo ir idėjau jį pašildytį. Pasišildžius atsisėdau prie stalo ir apžvelgiau visus.
- Tai ką šiandien veiksim? - paklausiau ir atsigėriau iš stiklinės.
- Manau tau reikėtų pradėti treniruotes - tarė Tyler.
Visi jam pritarė, taip pat ir aš.
- O kada pradėsim?
- Galim iškart po pusryčių.
Aš tik linktelėjau galvą ir atsistojau ir išsploviau puodelį. Nuėjau į kambarį ir atsisėdau ant lovos. Pamaniau jog reikia paskambinti mamai.
- Labas rytas, mama - tariau ir pati sau nusišypsojau.
- Sveika - tarė labai linksma mama.
- Ka veiki?
- Ką tik susitvarkiau namus, dabar sėdžiu.
- O kodėl linksma? - paklausiau jos nustebusi.
- Aš tokia pati kaip ir visada - nusijuokė mama.
Aš labiau įsiklausiusi išgirdau vyrišką balsą ir tada viską supratau. Mano mama susirado sau vyrą. Štai dėl ko ji tokia linksma. Neparodžiau, kad girdėjau vyrišką balsą ir toliau su ja bendravau paprastai.
- Mama turiu bėgti mane kviečia Simona, važiuosime į miestą.
- Sėkmės, Chloe - pajaučiau kaip ji nusišypso.
Padėjau telefoną ant lovos ir dar pasėdėjusi, bei pagalvojusi apie tą mamos naują vyrą nuėjau prie spintos. Atsidariau ją ir apžvelgiau visus rūbus. Išsitraukiau tympas, maikę ir džemperį. Apsirengusi visus rūbus užsidėjau kėdus ir nulipau į apačią. Ten buvo Dylan. Aš prisėdau ant sofos kuo toliau nuo jo. Tarp mūsų buvo nejauki tyla kol jis pagaliau tarė.
- Aš noriu tavęs atsiprašyti dėl vakar.
- Nėra dėl ko atsiprašinėti - tariau jam.
- Bet ta mergina.
- Tu gali daryti ką nori. Juk mes ne kartu, tiesa? - paklausiau atsisukusi į jį.
Dylan tik kažką sumykė nuleidęs galvą. Tuomet atėjo visi kiti.
- Na tai kur mes sportuosim?
- Dabar tu sportuosi, o vėliau lavinsi savo galias.
Visi įsėdom į mašiną ir išvažiavome. Sustojome miške ir nuėjome tolyn. Priėjome didoką aikštelę. Atsistojome vidurį aikštės ir Tyler su Matt man pradėjo viską aiškinti. Po viso paaiškinimo prabėgau 5 kilometrus ir mokiausi karstytis medžiais. Nežinau dėl ko to reikėjo, bet buvo labai lengva.
- Visi ateikit čia - sušuko Gabby.
Visi mes nubėgome prie jos ir sustojome ratu.
- Manau jog mums reikia ją pamokyti muštis.
- Puiki mintis - pirmą kartą nusišypojo Dylan lyg kažką sugalvojęs.
Pradėjau mokytis. Šiek tiek visko išmokau ir tuomet jie pasiūlė susikauti su jais, tik žinoma kolkas jie puls tik po vieną. Susikoviau su visais tik Dylan stovėjo nuošalį.
- Dabar mano eilė - tarė Dylan ir greitai priėjo prie manęs.
Mes atsistojome vienas prieš kitą. Staiga jis puolė, bet aš išsisukau ir tenkiau jam. Jis trumpam pasitraukė, bet vėl staigiai puolė. Vaikinai su merginom stebėjo šią kovą įdėmiai, tad aš susikaupiau ir stengiausi pargriauti rudaplaukį. Kai jis puolė aš smarkiai jį pastūmiau keletą metrų. Kol jis nesuprato kas buvo greitai puoliau prie jo. Mano koja suklupo ir aš įgriuvau Dylan į glėbį. Mūsų lupos vos nesusilietė. Šiuo metu aš labai norėjau jį pabučiuoti.
ESTÁS LEYENDO
Naujoji Aš (BAIGTA)
FantasíaChloe niekada netikėjo vampyrais ar kitais antgamtiniais padarais. Ji buvo paprasta mergina, pašaipų objektas. Viskas pasikeitė kai ji sutiko vaikiną ir tapo tokia kaip jis. Vampyrė.