Ji Yong gülmeye devam ederken ben hala şoktaydım.
"Ben nasıl geldim buraya?"
"Dün geceyi hatırlamıyorsun!" dediğinde yine dün geceyi düşündüm. Ama en son markete girdiğimi hatırlıyordum.
"Hayır. En son markete girdiğimi hatırlıyorum." dediğimde Ji Yong yine gülmeye başladı.
Neden bu kadar çok gülüyor acaba? Ben dün gece sarhoştum ve şuan Ji Yong'un evindeyim!
"B-Ben dün gece ne yaptım?" dedim korkarak.
"Ne yapmadın ki?" dedi Ji Yong yanıma gelerek. Kolumdan tutup beni geniş bir odaya getirdi. Burası oturma odasıydı sanırım. Koyu yeşil renkteki koltuğa oturdu ve beni de yanına çekti.
"İlk olarak dün gece beni aradın." dedi Ji Yong her şeyi anlatmaya başladı. 10 dakika kadar sonra her şeyi anlattığında yanaklarımdan alevler çıkacak gibi hissettim.
"Yanakların.." dedi Ji Yong gülümseyerek. Ve eliyle yanağıma dokundu. Elindeki soğukluk yanağıma geçerken kalbim yine hızlı hızlı atmaya başladı.
Ji Yong'un gözlerinin içine bakmaya çekiniyordum. Dün gece yaptığım saçmalık... O sırada gözlerim kendi üstüme kaydı.
"Kıyafetlerimi kim değiştirdi!" dedim aniden.
Ji Yong ilk önce sersemledi ve hemen ayağa kalktı.
"Ee şey, yemin ederim hiç bakmadım!" dediği anda çığlığı kopardım.
Oturduğum koltuktaki yastığı aldım ve Ji Yong'a fırlattım.
"Sana inanamıyorum gerçekten!" dedim ve Ji Yong'un peşinden koşmaya başladım.
"Ama üstüne kusmuştun. Bak gerçekten düşündüğün gibi şeyler olmadı." dedi gülerek.
"Şu an gerçekten ölmek istiyorum. Alsın biri canımı." dedim ve kendimi koltuğa attım. Elimle yüzümü kapattım. Kendimi rezil etmede dünya rekoru kırmıştım.
"Kıyafetlerini yıkadım bu arada." dedi Ji Yong yanıma geldi yine gülerek. Zaten yerin dibindeydim.
Beş dakika kadar elim yüzümde oturduktan sonra ellerimi yavaşça suratımdan çektim. Ji Yong karşımda oturmuş bana bakıyordu.
"Eve gitmem lazım."
"Ben seni bırakırım." dedi yerinden kalkarak.
"Kıyafetlerini getireyim ben." dedi ve yukarı çıktı. Bende etrafı incelemeye başladım. Grup arkadaşlarıyla olan fotoğraflarına baktım gülümseyerek. 10 dakika sonra Ji Yong elinde poşetle aşağı indi.
"Kurumamışlar."
"Senin kıyafetlerin ne olcak peki?"
"Kalsın sonra alırım."
Kafamı tamam anlamında salladım ve elindeki poşeti aldım. Birlikte evden çıktık ve Ji Yong beni kendi evime bıraktı.
------------------------------------
"Yuri geç kalıyoruz hadi!"
"Tamam geldim sen arabanın anahtarını al."
Arabanın anahtarını alıp evden çıkıp arabaya yöneldiğimde Yuri de evden çıkmış arabaya doğru koşturuyordu. Müzik evine tam zamanında varmıştım.
Herkes bir araya toplanmıştı ve ortada Bay Choi Ji Sang duruyordu.
"Evet Bayan Min Ji'de geldiğine göre.." dedi bana doğru gülümseyerek. Hemen selam verip topluluğun arasına sıvıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAEYANG
FanfictionKore'ye müzik hayallerini gerçekleştirmek için gelen Kim Min Ji geldiği gibi ünlü şarkıcı olan G-Dragon ile tanışır ve ondan hoşlanmaya başlar. Müzik ve aşk arasında hayallerini gerçekleştirmek için herşeyi yapmaya hazır olan bir kızın hikayesi.