9.Bölüm

843 47 11
                                    

Yeni bölüm geldi :D Keyifli okumalar. 10. bölüm de hazır 1 saat sonra onu da paylaşıcam :D Desteklerinizi eksik etmeyin.

*******************************

"Yakalandın!" dedi pis pis sırıtarak.

Gözlerimi kırpıştırarak Ji Yong'a bakmayı sürdürdüm. Yanaklarımın alev attığını hissedebiliyordum.

O sırada Bayan Eun Hee Ji Yong'un birkaç metre arkasında belirdi. Hemen birkaç adım geriye kaçtım. Bayan Eun Hee ciddiyetle bize yaklaşınca içimde bir anlık korku oluştu. Yanlış anlaşılma olsun istemiyordum.

"Odamı bulamadın herhalde Kim Min Ji."

"Evet efendim yanlış odaya gitmişim." dedim aceleyle geldiğim yeri göstererek.

"Evet yanlış odaya gelmiş bende nereye gitmesi gerektiğini gösteriyordum." dedi Ji Yong Bayan Eun Hee 'nin karşısına geçerek. Hala yüzünde pis bir sırıtış vardı.

Bayan Eun Hee Ji Yong'u süzdükten sonra hemen bana döndü. "GD ünlü olduğu için ses konusunda öğrenecek fazla şeyi yok. Ama senin öğrenmen gereken bir sürü şey var." dedi Bayan Eun Hee Ji Yong'a dönerek.

"Benim sana el koymam gerekirken başkaları seni çoktan ele geçirmiş gibi." dedi sözüne devam ederek. Ji Yong'un suratındaki sırıtış bir anda soldu.

Bayan Eun Hee koluma girerek beni Ji Yong'dan uzaklaştırdı ve birlikte odasına doğru yürümeye başladık.

------------------------------

Bayan Eun Hee ile geçirdiğimiz iki saatten sonra hemen eve gitmeyi diledim. Çok diktatör bir kadındı. Açıkçası neye uğradığımı şaşırmıştım. Kendimi oldukça yorgun hissediyordum.

Merdivenlerden hızlıca inip şirketin kafesine doğru yöneldim. Bir şeyler içmem gerekiyordu. O sırada birinin bana seslendiğini duydum ve arkama döndüm. Abartılı giysileriyle neredeyse benimle yaşıt gibi duran üç kız bana doğru yaklaşmaya başladı.

"Hey sen Kim Min Ji!" dedi ortada duran.

Sert bir şekilde adımı haykırmasına karşı soğuk bakışlarımı ona doğru yönlendirdim.

"Evet?" dedim sakince.

"Bize bir şeyler ısmarlamak ister misin?" dedi tekrar konuşmaya devam ederek. Soru sormuyordu adeta emrediyordu. Neyle karşı karşıya olduğumu anlayarak kendimi savunmaya aldım.

"Maalesef." dedim aynı soğuk ifademle ve hepsi birden gülmeye başladı.

Rahatsız olarak yerimden biraz kıpırdadım.

"Komik bir şey mi var?" dedim. Anlaşılan ben konuşmasam dünyanın sonuna kadar güleceklerdi.

"Bu kadar cesaret nerden geliyor sana canım?" dedi sağ tarafta duran omzuma dokunarak.

Omzumdaki ele ters bir bakış attıktan sonra elini tutup aşağı indirdim.

"Burada biz ne dersek o olur tatlım. Bizde sana oysaki kuralları öğretmeye gelmiştik."

"Benim bildiğim buradaki kuralları YG koyuyor ama siz biraz şaşırdınız sanırım şu köşedeki duvarda her şey yazıyor." dedim elimle duvarı göstererek.

Sinirlenmişlerdi. İçimden güldüm. Onlara arkamı dönüp kafeye yöneldim ve soğuk bir şeyler alıp evimin yolunu tuttum.

------------------------------------------------------

Ji Yong düşünceli şekilde etrafını seyrediyordu. Young Bae arkadaşının düşünceli halini görüp hemen yanına oturdu. Şu sıralar geç saatlere kadar şirkette kalıyorlardı.

HAEYANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin