"Hadi Min Ji duruşma birazdan başlayacak." dedi Yuri elindeki bazı belgelerle.
Oturduğumuz yerden kalkıp duruşmanın olduğu salona girdik. İçimde tuhaf bir duygu karmaşası vardı. Sonunda her şey bitecek diye mutluydum ama o kızı görmek beni korkutuyordu.
İki dakika içinde içeriye girmiş ve yerlerimize geçmiştik. Ha Eun daha ortalıkta yoktu.
Yan tarafımıza elinde birkaç belge olan bir adam yerleşti. Sanırım Ha Eun'un avukatıydı. Kendi ne diye savunacaktı merak ediyordum.
Adam elindekileri bırakıp bize döndü ve birkaç saniye baktı. Suratında hiçbir mimik yoktu.
"Suratsız." dedi Yuri sessizce ama ben duymuştum.
Söylediği şeye güldüm ve adama tekrar baktım. Adam gözlüklerini düzeltip telefonunu çıkarıp birini aramaya koyuldu.
"Kendini ne diye savunabilir ki?" dedim Yuri'ye dönerek.
"Muhtemelen bunları ona birinin yaptırdığını söyleyecek ya da kanıtlamaya çalışacak." dedi Yuri soğuk bir ifadeyle.
"Yapabilir mi?" dedim endişeyle.
Bizim birçok kanıtımız vardı ama Yuri böyle deyince endişelenmiştim.
"Merak etme muhtemelen bunu çalma işinde yapmaya çalışacak. Bizim davamızda en az cezayı almak için uğraşacaktır." dedi.Derin nefes alarak yerime biraz daha gömüldüm. Ardından hakim içeri girdi ve odada olanlar ayağa kalktı. Hakim yerine oturup bizim oturmamız için el işareti yapınca bizde yerimize oturduk.
Ha Eun hala gelmemişti. Hakim önünde duran birkaç kağıdı karıştırmaya başladı.
"Avukat bey müvekkiliniz nerede?" diye sordu hakim kağıtları incelemeye devam ederek.
"Birazdan burada olur." dedi avukat endişeyle telefonuna bakarak.
"Duruşmanın saatini bilmiyor mu? Müvekkilinizi bilgilendirmediniz mi?" dedi hakim kısa bir bakış atarak.
Avukat telaşla tekrar telefonuna baktı. Yuri avukata bakıp kıkırdamaya başladı.
"Ne yapıyorsun?" dedim Yuri'ye doğru gülmemeye çalışarak.
"Tamam ya." dedi ve gülmesini engellemeye çalışarak.
"Müvekkiliniz gelmiyorsa kendini savunmak için bir sebebi yok sanırım." dedi hakim.
O sırada biri hızla salona girdi. Hepimiz kafamızı girişe çevirdik. Gelen Ha Eun'du.
"Geldim merak etmeyin." dedi Ha Eun gözlerimin içine bakarak.
-------------------------
"Nasıl geçti duruşma?" dedi kafamı omzuna yasladığım Ji Yong.
"Nasıl olsun." dedim derin nefes alarak.
"İlk önce bana sorular sordular olayların nasıl başladığını falan. Sonra Yuri her şeyi hakime aktardı. Mesajlardan ses kaydına kadar bütün kanıtları gösterdi. Sonra Ha Eun'a bir şeyler sordular. Hiç itiraz etmeden kabul etti. Sonra çalma olayından bahsettiler. " dedim devam ederek.
Ji Yong elini yüzümde gezdirdi. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Bu olanlar beni oldukça yıpratmıştı. Ji Yong'u da.
"Ağlıyor musun?" dedi Ji Yong hızla yüzümü yüzüne döndürerek.
Ağlıyor muydum? Ji Yong elleriyle göz yaşlarımı silerken ben onun yüzünü inceliyordum. Ve her seferinde kalbim deli gibi atıyordu. Yüzünü gördüğüm her an içimde bir ürperme, midemde hareketlenme oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAEYANG
FanfictionKore'ye müzik hayallerini gerçekleştirmek için gelen Kim Min Ji geldiği gibi ünlü şarkıcı olan G-Dragon ile tanışır ve ondan hoşlanmaya başlar. Müzik ve aşk arasında hayallerini gerçekleştirmek için herşeyi yapmaya hazır olan bir kızın hikayesi.