14.Bölüm

780 44 6
                                    

Hızla içeri sürüklendiğimde Ji Yong ayağıyla kapıyı kapatmıştı. Yaşadığım ani şoku atlatıp Ji Yong'a baktım.

O da bana bakmaya başladı. Konuşmamı beklediğini anlamıştım. Gözlerimi ondan kaçırıp yerdeki parkeye odaklandım.

"Otursak mı?" dedim hızla ve sessizce. Sesim sanırım endişeden az çıkıyordu.

Ji Yong kafasını 'tamam' anlamında salladı. Ve koltuklara doğru yöneldi bende peşinden gittim tabi.

Sakin olmaya çalışıyordum ama pek mümkün olmuyordu. Her şeyi keşke en başında Ji Yong'a anlatsaydım diye geçirdim içimden.

"Özel numaradan biri ikimizin birlikte olan fotoğrafını bana gönderdi." dedim.

Ji Yong gözlerini büyüterek bana baktı.

"Ne?!" dedi önce.

Gözlerim hemen dolmuştu. O fotoğrafı ilk gördüğüm an ne kadar korktuğumu hatırladım.

"Bizim fotoğrafımızı.. kim.. nasıl?" dedi oturduğu yerden ayaklanarak.

Birkaç dakika oda da öylece dolaştı. Ben ise ağlamamaya çalışıyordum. Ji Yong'un çok sinirlendiğini görebiliyordum.

"Fotoğrafı bana gösterir misin?" dedi yanıma gelerek.

Telefonumu hızla çıkarıp ilk mesajdaki fotoğrafı gösterdim. Ji Yong'un hemen yüzü kasıldı.

"Sadece bu değil birkaç tane daha var." dedim zorla. Çünkü iyice sinirleneceğini biliyordum.

Ji Yong bir anda sinirden gülmeye başladı. Sonra derin nefes aldı. Sonunda gözleri benimkiyle buluşmuştu.

-------------------

"Her şeyi anlat." dedi Ji Yong, Min Ji'yi kırmamaya çalışarak.

Kız zorla her şeyi anlatmaya başladı. Min Ji olanları anlattıkça Ji Yong yerinde duramıyordu. İçindeki sinir büyüdükçe büyüyordu.

Min Ji'nin ne hale geldiğini düşündü. Kız sevdiği adamı korumak için hiçbir şey söyleyememişti. Ama olaylar Min Ji'nin sandığından daha kötü hale gelmişti. Resmen yapmadığı bir şeyi yapmış gibi kabul edecekti. Hırsızlığı.

Ji Yong şu an bir şeyler parçalamak, kırmak istiyordu. Siniri nasıl geçebilirdi ki? Bunu yapan her kimse ona cezasını çektirecekti.

Min Ji her şeyi anlattığında Ji Yong boş boş karşısındaki duvara bakıyordu. Min Ji ise zorla tuttuğu göz yaşlarını çoktan bırakmıştı.

Ji Yong kızın hıçkırıklarını duyunca kalbi parçalanmış gibi hissetti. Min Ji yüzünü ellerine gömmüş ağlıyordu. Ji Yong hızla kıza yöneldi ve onu kollarının arasına aldı.

"Merak etme. Bunu yapan kimse bulacağız." dedi Ji Yong kıza iyice sarılarak.

'Keşke en başında söyleyebilseydin.' diye geçirdi içinden Ji Yong.

---------------------
Gözlerimi zorla açtığımda nerede oluduğumu anlayamadım. Birine yaslanıyordum.

Yaslandığım kişinin Ji Yong olduğunu kavradığımda ona baktım. Uyuyordu. Koltukta uyuyakalmıştık.

Keşke hep bu şekilde huzurlu olsaydı her şey. İnsanların birbirlerine amaçsızca yaptığı saçma şeyler...

Şu an olanları düşünmemeye karar verip Ji Yong'a tekrar baktım. Ellerimi beline sarıp kafamı Ji Yong'un göğsüne yasladım. Şu an zaman dursa ne olurdu sanki. Herkes sevdiği insanla birlikte olsa.

HAEYANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin