7. Bölüm

1.1K 64 5
                                    

"Kıyafetlerini yıkadım. Ne zaman almak istersen mesaj atabilirsin ya da sen bilirsin."

Mesajı Ji Yong'a yolladım ve mesajı tekrardan okudum. Yine saçmalamıştım. İki dakika sonra Ji Yong cevap verdi. Açıkçası şaşırdım.

"Bugün buluşalım. Zaten sana söylemem gereken bir şey var."

"Ne söyleyeceksin?" diye mesaj attım heyecanla.

"Önemli bir mesele buluşmayı bekle." yazmıştı ve mesajın sonunda da gülen bir surat vardı.

"Peki nerede buluşuyoruz?"

"Senin evinde. 10 dakikaya oradayım." yazdığında hemen yerimden fırladım.

Aynada kendime baktığımda gördüğüm görüntü oldukça iğrençti. Pembe pijamalar ve birbirine girmiş saçlar. Etrafı hızla toplayıp kendime giyecek bir şeyler bulup salona geldiğimde kapı çalmıştı.

Nefes nefeseydim. Sakin olmaya çalışarak kapıya doğru geldim ve kapıyı açtım. Ji Yong yere doğru bakan başını bana çevirdiğinde yine heyecanımı durduramadım.

Kenara doğru çekilerek Ji Yong'un içeriye girmesini bekledim. Ji Yong gülerek içeri girdi ve bende kapıyı ardından kapattım.

"Evet ne söyleyeceksin?" dedim heyecanla.

"Ee,ilk önce bir otursaydık." dedi ve kolumdan tutarak beni üçlü koltuğun ortasına oturttu. Kendisi de yanıma oturmuştu.

Cebinden telefonunu çıkardı ve bir video açtı. Anlamayan gözlerle Ji Yong'a baktığımda Ji Yong telefonu bana uzattı.

Videoyu izlemeye başladığımda gözlerim yerinden çıkacaktı. Videodaki bendim ve o gün Müzik Evi'nde şarkı söylediğim zamandı. Video bittiğinde hızla Ji Yong'a döndüm.

"Bu-bunu kim çekmiş?" dedim kekeleyerek.

"Ji Sang" dedi hemen. "Ve videoyu Yang Hyun Suk'a izletti." dedi yüzüme dikkatle bakarak.

Ben ise şaşkınlıkla Ji Yong'a bakıyordum.

"Yang Hyun Suk! YG yani!" dediğimde Ji Yong gülerek başını evet anlamında salladı.

"Ji Sang ile YG arkadaş ve bu videoyu bilerek çekip YG'ye izletti."

Gözlerim dolmuştu gerçekten böyle bir şey beklemiyordum. Aklımın ucundan bile geçmemişti. Dikkatle Ji Yong'u dinlemeye devam ettim.

"YG seni şirkete davet ediyor. Canlı olarak karşısında şarkı söylemeni istedi. Sesini de çok beğendi. Seninle çalışmak istiyor." dedi Ji Yong.

Sonunda göz yaşlarım yer çekimine karşı koyamadı ve hepsi birer birer akmaya başladı. Şu an dünyanın en mutlu insanıydım.

Ji Sang'a minnettardım. Benim için elinden geleni yapmıştı. Ve ben ondan böyle bir şey istememiştim.

"Şu an resmen mutluluktan ağlıyorum." dedim gülmeye çalışarak.

"Farkındayım. Bu senin için büyük bir fırsat Min Ji."

"Şimdi ne yapmam gerekiyor?"

"YG'ye stajyer olarak gelmeye hazır mısın?"

"Evet!" dedim heyecanla ve yarı ağlayarak.

"O zaman yarın sabah 11'de seni almaya gelirim. Hangi şarkıyı söyleyeceğine karar ver."

"Ji Yong çok teşekkür ederim." dedim tekrardan ağlamaya başlayarak.

Ji Yong koltukta yanıma yaklaştı ve bana sarıldı. Az da olsa kendimi rahatlamış hissettim ama sadece on saniye.

Ji Yong'un bana sarıldığını ve benim yüzümün onun göğsüne dayalı olduğunu fark ettiğimde kalbim tekrar çarpmaya başladı.

HAEYANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin