8. Bölüm

1K 59 3
                                    

Yeni bölüm hemde bu kısa zamanda ~_~ Şaşırdınız değil mi? Öyle bir günde yazdım keyifli okumalar (+﹏+)  ♡♡

******************************

"Tebrikler Kim Min Ji" dedi Ji Yong,

Min Ji duygu patlaması yaşarken neredeyse bayılacaktı. Birkaç dakika daha o şekilde durdular. Min Ji'nin ayakları titriyordu sanki.

Ji Yong ellerini gevşetmeye başladı. Min Ji utançtan arkasına dönemedi.

"Görüşürüz" dedi Ji Yong. O da heyecanlanmıştı.

Min Ji'de cesaret bulup "Görüşürüz" dedi ve sonunda binadan dışarı çıktı.

------------------------------------

Havanın soğukluğu yüzüme vururken rahatlamaya çalıştım ama hiç bir faydası olmadı. Yoldan bir taksi çevirip hemen eve geldim ve kendimi odaya kapattım.

Gözlerimi ne zaman kapatsam o an aklıma geliyordu. Bugün yaşadığım şeyler resmen beni yaşlandırmıstı.

Yuri'nin bir anda içeri dalmasıyla saçma düşüncelerimden kurtuldum.

"Hadi Min Ji, pasta aldım. Kutlama vakti." dedi beni yataktan çekiştirerek.

Yuri ile birlikte çikolatalı pastamızı yerken bugün olanları tekrardan konuşmuştuk. Tabi ben son anda Ji Yong ile olan olayı anlatamamıştım.

Son ses müzik açıp Yuri ile dans etmeye başladık. Bunu yapmaya bayılırdık. Bağırarak şarkı söyler ve saçma sapan danslar yapardık.

Nefesimiz kesilip, yorulduğumuzda kendimizi koltuğa attık. Ardından da kahkahalara boğulduk.

"Ünlü olunca seni menajerim yapıcam." dedim gülerek.

"Ciddi misin?" dedi Yuri bana dönerek.

"Burda senden başka yakın olduğum kimse yok. Olmaz mı?" dedim bende Yuri'ye dönerek.

"Olmaz olur mu!" dedi üstüme gelip bana sarılarak.

Yorgunluktan ölüyorduk resmen. Yuri'nin bacağı benim üstümde benim kolumda onun omzunda koltukta oturmaya devam ettik.

----------------------------------

Sabah şirkete gitmeden önce Müzik Evi'nin yolunu tuttum. Bay Ji Sang'a düzgün teşekkür edememiştim.

İçeri girdiğimde Bay Ji Sang'ı çalışanlardan biriyle konuşurken gördüm. Hemen yanına gidip selam verdim. Beni çoktan fark etmişti.

"Gel Min Ji odama geçelim." dedi güler yüzüyle.

"Tamam" diyerek onu takip ettim.

Odaya girince elimdeki hediye paketini Bay Ji Sang'a verdim. Şaşırdı tabi.

"Bu sizin için." dedim gülerek. "Umarım beğenirsiniz."

"Ne gerek vardı." dedi Bay Ji Sang hediyeyi alarak.

"Sizin sayenizde çok güzel şeyler oldu. Çok teşekkür ederim." dedim.

O sırada Bay Ji Sang hediyeyi açmıştı. Saat almıştım. Saati hemen koluna taktı.

"Umarım güzel yerlere gelirsin. Hediye için teşekkürler ederim." dedi.

Bay Ji Sang ile biraz daha konuştuktan sonra şirketin yolunu tuttum. Kapıya gelince mutlulukla giriş kartımı çıkardım ve kapıyı açtım.

İçeri girdiğimde stajyer olduğunu düşündüğüm bir kız ve erkek vardı. Beni görünce hemen yanıma geldiler.

"Merhaba ben Mina." dedi sarı saçlı benden biraz kısa olan kız.

HAEYANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin