Özel Bölüm 1

792 34 9
                                    

"Neden bu kıyafet?" dedi Ji Yong. 

Şu an program çekimindeydik. Hani şu Ji Yong'un jüri olduğu, YG'nin stajyerlerden grup kurmak için yaptığı yarışma. 

"Ne varmış?" dedim önce üstüme bakıp sonra Ji Yong'a dönerek.

Ji Yong tek kaşını kaldırıp 'Gerçekten mi?' bakışı attı. İstemsizce güldüm. Hızla etrafa baktım. Görünürde kimse yoktu. Hızla dudağına bir öpücük kondurdum. 

Ji Yong'un gergin yüzü ben öptükten sonra gevşedi. 

"Kıyafetin ve fiziğin hakkındaki yorumları şimdiden gözümde canlandırabiliyorum." dedi gözlerini uzaklara odaklayarak.

"Ji Yong manyak mısın?" dedim kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum.

"Kıyafetleri ben seçmedim sonuçta." dedim lafıma devam ederek.

"Evet haklısın. Sanırım şu an fazla kıskançlık yaptım." dedi eliyle boynunu kaşıyarak. 

Neden yaptığı bu hareket beni heyecanlandırmaya yetiyordu?

"Kimse görmeden gitsem iyi olacak." dedi yanağımdan makas alarak ve hızla gitmesi gereken yere yöneldi.

Yaptığı şeyden sonra hızla etrafa baktım. Kimse yoktu. Derin bir nefes alarak sahneye, yerime geçtim. 

Tabii ki ilişkimizi daha açıklamamıştık. Daha çok erkendi. İkimizde böyle düşünüyorduk. Az önce yaptıklarımızda çok tehlikeliydi. Kimsenin görmediğini umarak sahneye odaklandım. Çekimler tekrar başlamıştı.

-----------------------------------------

"Evet şimdi sırada Min Ji ve So Hae arasındaki düello var. İlk sahne sırası Min Ji'nin." dedi sunucu bana doğru dönerek.

Hemen ayaklandım ve sahnenin ortasına doğru yürümeye başladım.

"Evet Min Ji bugün hangi şarkıyı söyleyeceksin?"

"Lady Gaga - Million Reasons" dedim gülümseyerek.

"Gaga demek. Üzgünüm ama şarkıyı bilmiyorum." dedi sunucu ve seyirci bir anda gülmeye başladı. Bende onlara eşlik edip güldüm tabii.

"O zaman sahne senin." dedi sunucu devam ederek.

"Teşekkürler." dedim ve sahnenin ortasına geçtim. 

Gözlerim Ji Yong'un gözleriyle buluştu. Bakışlarından onun da benim kadar heyecanlı ve gergin olduğunu anlayabiliyordum. Kafasını kimsenin göremeyeceği şekilde yukarı aşağı salladı ve hafifçe gülümsedi.

Yaptığını muhtemelen kimse görmemişti ama ben görmüştüm. Çünkü şu an adeta ona odaklanmıştım. Yaptığı hareket bana daha çok güven verince gözlerimi ondan ayırdım. Ve şarkıya başladım.

------------------------------------------------------

"Bence buraya taşın." dedi Ji Yong.

"Bence de zaten magazincilerde öyle diyordu." dedim Ji Yong'un koluna vurarak.

Ji Yong elimi hızla tutarak beni kendine çekti ve dudağıma öpücük kondurdu.

"Gitmem lazım artık. Evine bu kadar çok gelmem doğru değil biliyorsun." dedim ama Ji Yong sanki beni duymuyormuş gibiydi.

"Hey!" dedim elimi çekmeye çalışarak. Ama o daha çok sıktı ve kendine çekti. 

Üzerine düşmemek için kendimi zor tutuyordum. Bacağımın biri onun bacaklarının arasına girmişti ve bu beni şuan deli gibi utandırıyordu.

"Bileğim acıyor." dedim kurtulma düşüncesiyle.

"Bunu oyunu bir kere yedim bir daha yemem." dedi fısıltıyla. 

Tüylerim bir anda diken diken oldu. Kesin yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Kalbimin deli gibi attığını duyabiliyordum. 'Umarım ölmem.' diye geçirdim içimden ve Ji Yong'un gözlerine baktım.

Suratında çapkınca bir gülümseme vardı. Bunu kim görse anlardı. Kesinlikle! Beni bu halde görmekten zevk aldığına kesinlikle emindim.

Bir anda beni kucağına aldı. Şu an konuşamayacak kadar şoka girmiştim. Elleri bacaklarımdaydı. Tanrım!

"O giydiğin kıyafetin bazı cezaları var." dedi pis pis gülmeye devam ederek.

***********************************************

Çok mu aşırı oldu lo? :D İlk özel bölüm birazcık böyle oldu, umarım beğenirsiniz +.+

HAEYANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin