Dedektifin peşinden ölü gibi yürümeye devam ettim. Sonunda bir odanın önünde durdu. Kapının kenarında 'Kamera Odası' yazıyordu.
Dedektif hemen içeri girdi. Tabi peşinden de ben. İçeriye girince YG başkanla göz göze geldik. Bakışlarımı hemen kaçırdım ve başka tarafa bakmaya başladım.
"Şöyle otur." dedi dedektif. Kafamı tamam anlamında sallayıp karşımda duran sandalyeye oturdum.
"Dün saat on altı sularında nerdeydin?" dedi dedektif. Anlaşılan şu an beni sorguluyordu.
"Şirketteydim." dedim.
"Peki dün hiç dördüncü kata çıktın mı?"
"Evet ve.. mavi kapılı odaya girdim." dedim. Buraya kadar her şey doğruydu. Ben bunu söylediğimde başkanla dedektif birbirine baktılar.
"Pekala.. Şunu bir izleyelim." dedi bir sürü ekranın olduğu yeri göstererek.
Sonra bana dünkü kayıtı izlettiler. Odaya girdiğim görünüyordu. Ve elimde bir kağıtla dışarı çıktığım.
Ji Yong'u düşündüm tekrar. Eğer her şeyi kabullenirsem Ji Yong'u rahat bırakacaklardı. Ve benim için her şey burada bitmiş olacaktı.
Müzik hayallerimi ve sevdiğim adamı burada bırakıp gidecektim. 'Belki de Amerika'ya geri dönerim.' diye düşündüm.
---------------------
Dedektif Min Ji'ye baktı. Kız düşünceli görünüyordu. Sonunda kızla göz göze gelebildi."Biliyorsun G-Dragon'a ait şarkı sözleri çalındı ve başka bir şirkete satılmaya kalkışıldı."
Min Ji, dedektifin anlattıklarına onay verdi.
"Min Ji bunu yapan sen misin?" dedi dedektif.
Odada ki herkes gözlerini Min Ji'ye dikmişti. Bazıları onun böyle bir şeyi yapacağını düşünmüyordu. Buna başkan da dahildi.
Min Ji bakışlarını hızlıca herkesin üzerinde gezdirdi. 'Her şey buraya kadarmış.' diye düşündü.
O sırada hızla kapı açıldı. Min Ji arkasına dönüp gelene baktı ve Ji Yong ile göz göze geldi. Hemen gözleri doldu. Ji Yong telaşlı gözlerle Min Ji'ye bakıyordu.
Min Ji buna daha fazla dayanamayacağını düşündü ve hemen önüne döndü.
"Ben yaptım!" dedi dolu gözlerle dedektife karşı.
Ji Yong o sırada hızla kapıyı kapattı. Hemen Min Ji'nin yanına geldi ve onu kendine çevirdi.
"Yalan söylüyorsun!" dedi sinirle. O sırada YG başkan ve dedektif hariç herkes dışarı çıktı.
Min Ji, Ji Yong'a bakamıyordu. Dedektifte Min Ji'nin yapmadığını düşünüyordu. Kızın oyuna getirildiğini anlamıştı.
YG, dedektife Min Ji'nin çok yetenekli olduğunu ve daha stajyer olalı bir ay bile olmadan halka tanıtıldığını anlatmıştı.
Dedektif Min Ji'nin böyle bir şey yapmadığından tekrar emin oldu ve onun bir şeyden korktuğunu anladı. Ve korktuğu şey kesinlikle Ji Yong ile ilgiliydi.
---------------
Omuzlarımı sıkan Ji Yong'a bakma cesareti bulamamıştım. Çok sinirliydi. Gerçekten ne yapmam gerektiğini bilmiyordum."Sen böyle bir şey yapmadın Min Ji." dedi çaresizce.
Evet böyle bir şey yapmamıştım. Olanları Ji Yong'a anlatsaydım belki de böyle olmazdı. Sonunda üzgün gözlerle Ji Yong'a baktım.
Beni seven adam karşımda duruyordu. Birlikte bunun üstesinden gelebilirdik değil mi? Ben onu seviyordum, o da beni. Aramıza bir şey girse bile bunu birlikte aşabilirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAEYANG
FanfictionKore'ye müzik hayallerini gerçekleştirmek için gelen Kim Min Ji geldiği gibi ünlü şarkıcı olan G-Dragon ile tanışır ve ondan hoşlanmaya başlar. Müzik ve aşk arasında hayallerini gerçekleştirmek için herşeyi yapmaya hazır olan bir kızın hikayesi.