Kapitola 19. Cesta domů a večer

64 5 0
                                    

Tato kapitola bude s pohledu všech tak se na nezlobte :) (vzdy to bude s pohledu holek)

S pohledu Kate a Jimmyho

Rano jsme vstali a sli na snidani. Po snidani jsme sli do nakupniho centra. Jimmy je tak hodnej :* nejlepsi na svete :* cestou tam.jsme potkali Sašš tak.jsme sli spolu ale v centru.jsme se rozdelili......... ja si koupila novy crop top a kratasi. Jimmy si koupil kratasi a tilko. K tomu si koupil vansky :) Po obchodaku jsme se prochazeli po.Praze. Pak jsme šli na cebab a colu. Mely jsme to.pred cestou :) pak jsme si sli do hotelu sbalit a sli k autu.

S pohledu Sašš a Máry

Kdyz jsem se vsbudila bylo 11. Máru jsem nechala spát a ja sla nachystat vanu.......dala jsem na ni svicky, nachystala sklenicky a sampanske ale protoze mi chybeli listky ruze tak jsem je sla koupit. Oblekla jsem a sla. Cestou jsem potkala Kate s Jimmym tak jsme spolu sli do centra spolu..v centru jsme se rozdelili, protoze oni sli do obleceni a ja do kvetinarstvi. Koupila jsem ty listky a sla zpet :) Kdyz jsem prisla do hotelu Mára jeste spinkal tak ja jsem nachystala vanu a zbudila Máru. Vykoupali jsem se a sli na obed. Po obede jsme si zbalili a sli k autu cekat na ostatni .

Z pohledu Loly a Matyho
Rano jsme se zbubili zaroven. Maty se na me podival a dal mi pusu. Oblekli jsme se ja se namalovala a sli jsme na snidani.
Po snidani jsme si zbalili.....baleni nam zabralo celkem dlouho, protoze jsme toho meli hodne a ja to nemohla poskladat do kufru...........Maty mi u toho brnkal na kytaru. Jak jsem zbalila sli jsem k Vltavê nakrmit labute a kaceny. Pak jsme sli na obed. Bylo to romanticky :3........pak jsme sli do hotelu. Chvili jsme se tam libali a ja se pak sla prelicit a sli jsme cekat k autu, kde uz byl Jimmy s Kate a Mara se Sašš.

S pohledu Julči a Joeyho.

Kdyz jsem se rano vzbudila nasla jsem na stole vzkaz od Joeyho ze je s Kubou az budu vzhuru mam dojit za nema. Tak ja se oblekla namalovala a sla.
Kluci delali kraviny tak jsem se pripojila a delala kraviny s nema.
Pak jsme sli s Joeym na obed, sbalit a k autu :)

Jeli jsme tedy domu.
Cesta nam trvala necely 4 hodiny, protoze byly celkem zacpy.

Kdyz jsme prijeli do Bruntalu Jimmy a Kate jeli do Plane.
Jel s nema.i.Maty ale ten.pak dojel.za nama.

Ja se Sašš jsme sli domu vymenit si veci a pak k Marovi.

Večer

Kdyz jsme byly vsichni u Máry domlouvali jsme se co vecer.
Nakonec jsme se domluvili ze pujdem do kina a pak si nekam sednout.

Do kina jsme sli na HUNGER GAMES-SILA VZDORU 2.cast

A pak jsme si sli sednout do Africa pubu.

Sedeli jsme tam asi do 12 a pak sli k Marovi.
Hodili do sebe jeste par panaku a sli spat.

Libilo? :) hod koment ;)

Omlouvam se za chyby ;)

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat