Som úplne "normálne" dievča s dlhými blond vlasmi a bledúčko modrými očami akoby boli z akvamarínu ,ktoré nemá žiadnych kamarátov ....okrem Peta .Peter je trochu čudák ale no čo čudák si nemôže nájsť niekoho ako je napríklad Elisa Molrothová čiže primadona najvyššieho rádu.
Kráčam po dlhej chodbe na hodinu biológie už meškám aspoň 10 minút keď v tom niekto pošepká :,,Wolferin !" Áno toto je moje meno ale nikto ma tak nevola pretože to neznášam radšej mám Wolfy alebo Ferin .Môj "ocko"je jediný človek ktorý ma tak volal a aj preto som to neznášala.
Prudko som sa otočila a v tmavej chodbe som videla priam svietiace nevädzovo modré oči.Zvyšok sa mi zo začiatku nepodarilo identifikovať ale neskôr som zbadala chlapca .Bol celý v čiernom asi preto som nevedela identifikovať tento zjav .
Pristúpil ku mne bližšie potom som zistila , že je odo mňa vyšši o dobrích desať centi.Nebrala som to vážne ,otočila som sa na odchod keď ma za rameno chytila a otočila ruka toho čudáka teraz už bol asi 5 cm od mojej tváre mal na hlave kapucňu a zpopod nej trčali husté Popolavé vlasy s nádychom do hneda ale naozaj iba s nádychom.Bol celý taký zvláštny a takéto vlasy som v živote nikdy nevidela . Otvoril ústa akoby chcel niečo povedať až som zacítila vôňu mentolu a teplý dych na tvári a tak po asi dvoch minútach skúsil znovu:,,Ferin."Akoby mi vedel čítať myšlienky.
Vytrhla som sa zo zovretia silných rúk a až potom som odpovedala napodiv kľudním hlasom ktorý pri týchto okolnostiach nebol na mieste: ,,Áno to je moje meno ,potrebuješ niečo ?"
On odpovedal :,,Boli ste povolaná pani moja ." A podriadene sklonil hlavu. Neubranila som sa smiechu ...ale bol veľmi pridusený ,nechcela som ho uraziť , až mi začali slzieť oči .
,,Poprvé mne numusíš vykať,a podruhé niesom tvoja pani ."povedala som so stale badateľním smiechom v hlase.Až teraz som si uvedomila ....BIOLÓGIA...ale tá môže počkať,človeka len tak niekto nenazýva svojou pani.
Na to sa len pousmial a podal mi ruku :,,Ja som Michael ..."
,,Moje meno už poznáš."A podala som mu ruku .Ruku mal suchú akoby každý deň pracoval s motikou alebo niečím takým ,ale stisk mal pevný.,,A načo som bola povolaná?"Opýtala som sa .
,,Dovŕšením 16 roku života musia vlčie rody nastúpiť na Akadémiu.Ja som z rodu povolaných čiže Edínov.Ty si z rodu vyvolených čiže Wolferinov .Povolaní su školení prakticky od narodenia na ochranu královskej niekedy nazývané aj čistej krvy.Eldíni čo sa narodili v ten istý rok aj deň ako nejaký Wolferin majú ho prideleného .Ja som teraz tvoj mentor čiže vodca a ochranca."
Michael
Pri tejto zdĺhavej reči mi až vyschlo v krku.Toto dievča sa mi začinalo páčiť...nebola ako jeho predošlá Wolferína .Mala tú krv ktorú nazývajú čistou krvou, nie,ona mala priam kráľovsky číro-čistú krv a to sa mi páčilo.Zabulol som jej zmieniť degradovanie ...ale nechcem vyvolať ďalšie otázky.Vtom som začul tlmený smiech na chodbe nik nebol musela to byť ona .
,,Chlapče ale vieš ,že drogy sú na škole zakázané!"povedala so smiechom v očiach.Až teraz si všimol jej oči priam sa vinímali na jej opálenej pokožke,mali farbu akvamarínu ,jeho kameňu života ktorý každý či už Eldín alebo Wolferin musel nosiť inak by zahynul z vyčerpanosti.
,,Hmmm viem ,poď prosím za mnou hádam nechceš vyvolať klebety alebo nechceš aby ťa teraz nejaký učiteľ videl, o minútku sa končí tvoja biológia !"
Wolferin
Mal pravdu nechcela aby ju niekto videl s týmto feťákom .Keď som precitla z myšlienok už sme sedeli na lavičke v malom parku pred školou . Zazvonil mi mobil , bol to Peter chlapec s čiernymi vlasmi a čokoládovo hnedými vlasmi .Ignorovala som to .Michael sedel oproti mne a zaostril ,skôr nenávistne zaškúlil na predmet mnou a dokonca sa mi zdalo ,že aj zavrčal.Otočit som sa nestihla a Michael ma vliekol ku starému obrovskému pňu kde nakreslil kruh nejakým predmetom zo zafíru.Aj ten kruh bol najprv modrí ale neskôr vzbĺkol,potom sa nakreslený kruh prepadol a pod ním už bol iba tunel a po jeho stenách vytŕčali zafíri ,na koniec som nedovidela a tunel bol asi dvakrát širši ako samotný kmeň.
Michael ma chitil za ruku a povedal :,,Na tri skočíme rozumela si?"Prikývla som.,, ...1....2...3.."a vtiahol ma do tunela ....
Buďem vďačná za každý vote alebo prečitanie či komenty :)Je to môj prvý príbeh ...Mám pokračovať= koment
YOU ARE READING
Vlčie srdce |DOKONČENÉ|
FantasyObyčajné dievča .....Obyčajný život......V sekunde sa všetko ZMENÍ....Je povolaná Wolferin má vlčiu krv už od malička ale zistí to až teraz .Keď sa jej do života pripletie záhadný chlapec Michael.Oznámi jej ,že bola povolaná. Nové miesto jej ukáže...