Prepačte ..nejakým zazrakom sa mi časť prekliaty deň vymazala.Ale boli 4votes.Tak tu je nová časť.Nová časť 3 votes.
Michael
,,Wolferin misím sa s tebou rozprávať!"Povedala postava a už vtedy som vedel ,že je to Chris.
Fer sa vyľakala a prudko sa otočila.
Q
,,Pre Boha prečo sa tak zakrádaš?",,Musím vám niečo oznámiť a nemáme veľa času!"Chris naliehal .
,,Tak to už vyklop!"Už ma to nebavilo.
,,Takže ...Carmen vie ,že si dcéra Polarmina a štve ju to .Chce zasadnúť na trón..."
,,To je jasné veď je jeho žena."Fakt ma to prestávalo baviť.
,,Nechaj ma aspoň raz v živote dohovoriť ty....Pes!"Povedal a pousmial sa.
,,Ako si ma to nazval?"FUCK ...Ostrá bolesť v chrbte.
Ale napriek bolesti som sa postavil.,,Choď si radšej spinkať do teplého hniezdočka a nech ťa maminka kŕmi zvratkami."
Rozbehol sa ku mňe ale Fer ho zastavila.,,Pre pána ide o môjho ,,ocka" tak ho nechaj dohovoriť Mike,"pozrela na mňa prosebným pohľadom.,,Prosím!"
,,Fajn."
,,Takže Carmen chce zabiť tvojho otca!"Povedal a ukázal na Fer.
Christian
Pozerali na mňa ako na zjavenie.
Nechcel som Ferin zradiť...Ľúbim ju.
Kde sa na ňu hrabe Carmen.Samozrejme na rozptílenie bola dobrá ale hlúpa ...Všetko mi povedala.,,Ako to vieš !?"Zvráštil čelo Michael.
,,To nieje podstatné ale pri raňajkách ho chce otráviť.Raňajkujú o 10.Mala to premyslené a aby si ho nemohla uzdraviť tak ti zobrala Kameň.Musíme sa poponáhľať!"Z takejto dlhej reči mi vyschlo v krku
Oni dvaja na mňa pozerali ako na blázna.,,Fajn Christian verím ti!Poďme !"Povedala Ferin a vysadla na už premeňeného Mikea .A ja som sa premenil na orla a vydali sme sa na cestu.
Na moste bolo asi 10 stráží
Zmenili ra na vlkov.Mike uz s nimi bojoval A ja som ich jeden po druhom zhadzoval z mosta.Wolferin
Aké by to bolo keby otca zabila.
Nastúpila by na trón?To fakt neviem .Ale pociťujem divný pocit ,akoby som ho mala rada
Tú myšlienku som hňeď zahnala.Christian držal dvoch vlkov v pazúroch ale jeden sa mu zahryzol do nohy a ťahal Christiana do priepasti...
Mike podomnou zrazu padol a ja som bola na pospas 5 vlčím strážam.Úzkosť,strach ...Vedomie o smrti už zase!
KAMU SEDANG MEMBACA
Vlčie srdce |DOKONČENÉ|
FantasiObyčajné dievča .....Obyčajný život......V sekunde sa všetko ZMENÍ....Je povolaná Wolferin má vlčiu krv už od malička ale zistí to až teraz .Keď sa jej do života pripletie záhadný chlapec Michael.Oznámi jej ,že bola povolaná. Nové miesto jej ukáže...